דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סדנת יחסיציבור לעצמאים ועסקים קטנים 29.3.11 5.4.11 

מאת    [ 27/03/2011 ]

מילים במאמר: 503   [ נצפה 1772 פעמים ]

רבים מתבלבלים בין יחסי ציבור, שיווק ופרסום.

 שלושתם משתייכים לעולם התקשורת השיווקית ולשלושתם ישנה מטרה משותפת לחשוף את העסק ולהגביר את תנועת הלקוחות, דרכי הפעולה של שיווק , פרסום ויח"צ שונות.  

עסקים קטנים במיוחד עצמאים אשר  עובדים לבד מתקשים ביצירת יחסי ציבור , פרסום ושיווק אשר ממוקד ויעיל לאורך זמן, מעגל הלקוחות הראשון בדרך כלל מגיע מהקרובים אלנו ואחר כך רבים העצמאים שנשארים בנישה של שיווק מפה לאוזן לא מיוצגים בעולם התקשורת שבחוץ.

 

 כיום אנחנו חיים בעולם של ידע ותוכן , כל אדם קורא וחוקר ומשווה כל שירות בטרם הוא צורך אותו ועל אחת כמה וכמה במציאת מאמן אישי עסקי או זוגי כאן הלקוח צורך שירות שדורש ממנו רמת אינטימיות גבוה ואמון במאמן שהוא החליט לעבור איתו תהליך.

 

אם אתם מרגישים שאתם רוצים לחשוף את עצמכם יותר לתקשורת ,שלא מספיק ללקוחות מגיעים אליכם ואתם מפרסמים ללא תוצאות חיוביות?

7סיבות ללמוד לייצור לעצמכם יחסי ציבור .

*.ללא ידע איך עובד עולם התקשורת השיווקית , פנייה לעיתונות שאינה בדרך מקצועית עלולה להכשיל אתכם.*

*.רב בעלי העסקים הקטנים  ועצמאים בדר"כ אינם יכולים להרשות לעצמם מימון משרד יחסי ציבור קבוע שעלותו מתחילה ב-3000 ש,ח לחודש

*.יחסי ציבור הוא למעשה שיווק עקיף מנקודת מבט אובייקטיבית מה שמוריד את התנגדות המכירה ומאפשר לאדם לקבל מידע וללא לחץ מכירתי.  

פרסום אפקטיבי משולב עם יחסי ציבור היינו יעיל פי 2 ומביא יותר לקוחות *

ציבור טובים ולאורך זמן יכולים לחסוך בעלויות הפרסום השנתיות יחסי *

*יחסי הציבור באינטרנט ושיווק נכון של העסק שלכם יתורגם ללקוחות בתנאי שתדעו איך להשתמש בכלי העבודה נכון

יחסי י ציבור טובים משמשים קרקע פורייה לשיווק באינטרנט ובאמצעי התקשורתי

יחסי הציבור הינם פעולה לטווח ארוך כלומר פעולה שדורשת השקעה שבועית קבועה של 4-5 שעות או שעה בכל יום שתתחיל להניב תוצאות אחרי חודש –חודש וחצי של עבודה שבסופו של דבר יתורגמו לעוד לקוחות.

הנושאים עליהם נעבור במהלך הסדנא

עולם התקשורת השיווקית מה ההבדל בין פרסום שיווק ויח"צ ואיך הם תומכים אחד בשני .
מה היא הודעה לעיתונות ואיך תכתבו אותה  
איך אני מוצא את העיתונאי שמתאים לי? וארתום את אמצעי התקשורת לטובת העסק שלי .
מהפכת האינטרנט – יחסי ציבור ברשת

איך לנצל בצורה יעילה את רשתות השיווק החברתיות ולפרסם באמצעותם

מהו שיווק שותפים  
פרסום אפקטיבי איך - מדוע פרסום שהוא ממוקד וחד פעמי אינו יעיל
בסיום הסדנא תצאו עם כלי עבודה אפקטיביים כלומר פעולות "עשה" , פשוטות, קלות ,נגישות שרובם מוצעות חינם.

***כל משתתף בסדנא יקבל קלסר עם טיפים ליחסי ציבור וחומר אשר יועבר בסדנא .


כדי להרשם ולקרוא פרטים נוספים כנסו לדף הסדנא באתר


 

לילה בן הרוש - מפיקה ויח"צנית,  עיתונאית, אמנית ועורכת הניוזלטר לאן נושבת הרוח.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב