דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב נכון באירועים 

מאת    [ 26/03/2011 ]

מילים במאמר: 363   [ נצפה 2111 פעמים ]

מפיקי ומעצבי האירועים יכולים להפוך כל אירוע לנוצץ ומיוחד על ידי עיצוב יוקרתי. אירוע עסקי, משפחתי או חברתי נהיה אומנות של ממש אם נוגעים בו בידיים הנכונות. בשביל לעשות אירוע חלומי הלקוח צריך לקחת בחשבון עיצוב נכון של האירוע שלו. צבעים מתאימים, שנדלריים מפוארים, מפות וכיסויי כיסאות נכונים וכמובן בר אקטיבי בצבע מתאים.

 

היום, שלא כמו פעם, העיצוב משחק תפקיד חשוב באירועים, ומבלי לעשות תואר, הרבה אנשים עם חוש עיצובי פונים לתחום שיכול להכניס כסף רב לכיס. בנוסף, זהו עיסוק שכיף לגעת בו. הכי חשוב בסופו של יום הוא הסיפוק שמקבלים מעבודה כזאת, אם החתן והכלה מקבלים את מה שהם רצו.

 

זוגות שמתחתנים מחפשים את העיצוב המושלם לחתונה שלהם. בשביל זה צריך למצוא גם מעצב טוב עם קבלות ולא סתם חאפר שעוסק בזה מהצד (ויש הרבה כאלה). צריך למצוא מישהו שיש לו את מגע הקסם, לא להתפשר על האיכות וכמובן לא לשלם סכומים אסטרונומיים על זה. בנוסף צריך להתאים עיצוב של בר לאירועים שמתאים מבחינת הצבעים, מואר במקומות הנכונים ומשרה אווירה של פאב יוקרתי. עם כל מכלול הדברים הללו  ותיאום נכון בין המעצב לבעלי הבר האקטיבי יווצר אירוע מושלם מבחינת יופי ויוקרה. כמובן שזה לא הכול והאוכל והדי ג'יי הם מרכיבים עיקריים יותר במשוואה אבל זה ייתן לזוג נקודות זכות אצל האורחים. האורחים יראו שהזוג השקיע ממיטב כספו וזמנו כדי ליצור אירוע מעולה שיעלה את כל הרף של האירועים שהיו בזמן האחרון בסביבה הקרובה, כי תכלס, בינינו, מה שחשוב לכלה זה שיזכרו את האירוע שלה כמשהו בומבסטי מכל הבחינות ולא יאכזב אפילו אורח אחד.

 

כשבוחרים מעצב מבקשים ממנו תיק עבודות אבל זה לא כל מה שצריך להרשים את הלקוח. עדיף לראות בשידור חי את העיצובים כי יש הרבה שמבטיחים עולם ומלואו, ועל הנייר ובמחשב הכול נראה מרשים ויוקרתי אבל על הקרקע חצי מזה לא מתגשם. לכן לפני שסוגרים עיצוב באלפי שקלים, הזוג צריך להגיע לאירוע שבו המעצב עובד ולכתוב לעצמו הערות על דברים שהיה מעדיף לשנות באירוע שלו. אסור לאנשים לשכוח: ככל שהזוג פוקח עיניים על הנעשה ועל הספקים איתו הוא סוגר אירוע, ככה הוא ייצא יותר מרוצה. במילים אחרות, תהיו כמה שיותר נודניקים. גם אם הספקים לא יאהבו אתכם, האירוע שלכם ייחקק כזיכרון  מיוחד.

דודו אלבז




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב