דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תהליך טיהור מים 

מאת    [ 25/03/2011 ]

מילים במאמר: 483   [ נצפה 3318 פעמים ]

בניגוד לדעה הרווחת בישראל, מי השתייה בארץ איכותיים ומכילים מינרלים רבים המועילים לבריאות. אך קיימת במים בעיה של עכירות הנובעת מחדירת חול וחלודה מהצנרת המובילה את המים וכן טעם לוואי הנובע מחיטוי המים בכלור, הפתרון לכך הינו סינון המים באמצעות מערכת פילטר מים ומסנני מים שונים. התוצאה המתקבלת הינה מים נקיים, מסוננים ואיכותיים.

מערכות הסינון השונות

מסנני מים ומערכת של פילטר מים ניתנים להתקנה בשני מקומות: בנקודות הכניסה לבית על גבי הצנרת החיצונית או בנקודות השימוש בבית, לרוב בכיור המצוי במטבח. אנו נתקין פילטר מים או מסנני מים על גבי הצנרת החיצונית במקרים שבהם אנו רוצים לטפל בכל המים הנכנסים לבית. הדבר נעשה על מנת למנוע כניסת אבנית לבית. המים בישראל נחשבים מים "קשים" המכילים אבנית. האבנית גורמת לנזקים לצנרת הביתית ולמכשירי החשמל בבית כגון מדיחי כלים, מכונות כביסה וקומקומים.  סינון האבנית מהמים יאריך את חיי הצנרת והמכשירים החשמליים וכן יחסוך בהוצאות החשמל בבית.

מערכות סינון בנקודת השימוש

שימוש במערכת פילטר מים או מסנני מים ייעשה בנקודת השימוש בבית במקרה שאנו רוצים לסנן את המים המיועדים לבישול ולשתייה ולא את כל המים בבית, כאשר מסננים אלה מטהרים את המים רק באותה נקודה שבה הם מותקנים. שיטה זו יעילה יותר היות ובמסננים ובפילטר יעברו כמויות פחותות יותר של מים מאשר במסננים המותקנים על גבי הצנרת החיצונית ולפיכך השחיקה והתחלופה שלהם תהיה קטנה יותר.

 מערכות סינון המותקנות בנקודת השימוש בבית מורכבות ממספר מסנני מים. המסנן הפשוט והנפוץ ביותר הינו מסנן מים מיקרוני שתפקידו ללכוד חלקיקים קטנים כגון חלודה וחול ולסננם מהמים. מסנן זה אינו זקוק לחשמל ולחץ המים עצמו גורם למים לעבור מבעד למסנן ולעבור הליך סינון. מסנן נוסף הינו מסנן פעם פעיל, מסנן זה סופח אליו את הכלור וכך מעלים את טעם הלוואי ומעניק לנו מים טעימים לחיך. עם הזמן מסננים אלו הופכים לפחות יעילים ולכן חשוב להחליפם בהתאם להוראות היצרן. לרוב מדובר על תחלופה מדי חצי שנה.

 המילה האחרונה בשוק המסננים הינה נורת אולטרא סגול שמחסלת חיידקים ומזהמים ממי הברז, נורה זו אינה מותירה עקבות או טעם לוואי, ואף היא משפרת את טעם המים. נורת האולטרא ככל הנורות זקוקה למקור חשמלי בכדי לפעול. גם נורה זו מאבדת מיעילותה לאחר זמן ולרוב מחליפים אותה מדי שנה.

 מתקני שתייה

באם אין ברצונכם להתעסק עם מערכות סינון שונות ולהרכיבן מתחת לכיור אתם יכולים לרכוש מתקני שתייה המכילים בתוכם מערכות סינון שונות כגון פעם פעיל ונורת אולטרא סגול. מתקני השתייה מספקים לנו בנוסף למים מסוננים ונקיים גם נוחות שימוש אופטימאלית. בלחיצת כפתור תקבלו מים קרים, חמים ומורתחים. ובכך למעשה אתם עושים סוף לחימום מים בקומקום או לתפיסת מקום במקרר. כמו כן המתקנים החדישים מצוידים במסך דיגיטאלי המאפשר אף לקבוע את טמפרטורת המים הרצויה.

 

אריק כהן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב