דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עוד אין לכם גני אירועים? 

מאת    [ 24/03/2011 ]

מילים במאמר: 581   [ נצפה 2274 פעמים ]

עומדים להתחתן? מה אתם יודעים על אירועים? צריך לקרוא וללמוד על כל הפרטים המשמעותיים אודות אירועים בארץ... בואו להכיר טוב יותר את ענף האירועים השונים: גני אירועים, מארגני חתונות וסידורי פרחים!

נו, כבר יש לכם גן אירועים?

העניין הראשון על הפרק, הוא לא אחר מאשר אולם האירועים בו תחגגו. זה יכול להתקיים באיזשהו גן אירועים, וייתכן וזה יהיה מקום פתוח. רק אחרי החלטת מקום האירוע, ניתן לחשוב על תאריך האירוע, סגנון הארוע ואפילו לבחור את כל הפרטים הזעירים שיסייעו להפוך את ערב החתונה לבלתי נשכח. חושבים שאתם מוכנים לתכנן את היום הגדול?

לפי מה להחליט על אולם חתונה? עוד אין לכם גני אירועים?

רוב הזוגות מתלבטים בינם לבין עצמם שבועות רבים עד שהם מצליחים להחליט, ולא בכדי. רבים הינם שונים בכל מיני היבטים; תכולת המוזמנים שאפשר להכניס, מערכת הסאונד, צורת הגשת המזון וכמובן המיקום בארץ. יש לדעת מראש מה תמיד רציתם לערוך, זה יעזור בחיפוש של המיקום המושלם…

כשאתם מגיעים לאולם ארועים כי אתם רוצים לראות במו עיניכם, יש לשים לב לפרטים הבאים: הגן עושה רושם של סטרילי ונק? השטח מתאים לכל האורחים שלכם? כמה נותני שירות באמת עובדים במקום? איש לא מעריך אולם מטונף או, למשל, מפגעים מסוכנים... כדי למנוע פאדיחות בזמן ערב הארוע, בדקו שאתם זוכים במענה לשאלות החשובות!

בבחירה הזאת אסור לטעות!

את טקס החתונה תארגנו רק פעם בחיים (נקווה...), מסיבה זו פה זה לא טעויות נסלחות. צריכים לדעת איך מתכננים את זה בלי בעיה? לפני הכל - לא להסכים להתפשר על דברים חשובים! במילים אחרות, אם תמיד חלמתם על ארוע יוקרתי, באמת מגיע לכם לקבל בדיוק את זה…

ומה הלאה?

בהנחה וסוף סוף יש ברשותכם אולם ארועים - מומלץ להתייחס אל הפרטים הקטנים. זה יכול להיות, למשל, עיצוב שולחנות... אם עוד לא ידעתם שזה קיים, אז תדעו לכם שזו אמנות של ממש. עם מקצוענים המבינים בעבודות עיצוב וחן, ניתן בקלות לדאוג לכך שהארוע שתחגגו יהיה ראוותני וחד פעמי. באמצעות שימוש בסידורי פרחים טריים, רק כדוגמא, אפשר לשדרג מיידית את כל הסביבה. האורחים שלכם שיגיעו לארוע יחושו ממש מההתחלה שהם בארוע שעוד לא נראה כמותו והם יבלו באופן שעוד לא יצא להם אף פעם... לא רוצים שזה יהיה האירוע שלכם?

אם כבר גמרתם לדאוג לעיצוב, אתם יכולים לסדר את דברים אחרים…

למרביתנו יצא אי פעם להגיע לאיזשהו אירוע. ארועים מהסוג הזה לרוב נראים מאוד דומים - בורקסים שמנוניים, בירה שחורה ופטנטים מיושנים. אם הכוונה היא ליצור חגיגה מזן אחר, צריך בקמצוץ ארגון וחדשנות. רק כך ידברו על הארוע שערכתם גם שנים אחרי... עדיין לא יודעים מה זה גן אירועים?

אוכל כבר בחרתם?

עבור מרבית האורחים הדבר המעניין באמת הוא האוכל שיוגש בחתונה. ההחלטה על חברת הקיטרינג תשפיע משמעותית על שביעות הרצון מאותה חתונה, בדיוק מהסיבה הזאת בכלל לא כדאי להקל ראש בבחירה הזו. מומלץ להשתדל לבחור קייטרינג משובח ומנות בגודל סביר. אין אדם שבאמת רוצה לצרוך אוכל זול ומגעיל או דווקא כזה שמגיע בצלחות קטנטנות. העצה שלנו היא שכדאי להשקיע קצת יותר כסף בשביל שהאוכל יהיה משובח ומספק!

לא מוצאים בידור? דיגיי עוד לא מצאתם?

אחרי שהלעטתם את כל האורחים, ניתן לבדרם, וקיימות שפע של דרכים לעשות את זה. ממה מתחילים? אי אפשר לדון בחתונה משובחת בלי בכלל לציין דיג'י. יש סיבה לא להביא דיגיי מקצועי? עם אחד כזה אתם יכולים להרקיד את האורחים שלכם במשך כל האירוע... לכם נשאר רק להיסגר על סוג מוסיקה אהוב, ואת שאר העבודה התקליטן יעשה עבורכם.

עם כל המידע שכאן, תכנון וארגון חתונה יהיה פשוט מאוד... שתהיה חתונה מוצלחת!



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב