דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פנומן ושמו אייפד 

מאת    [ 23/03/2011 ]

מילים במאמר: 464   [ נצפה 2972 פעמים ]

אפל היא חברה מדהימה בכל זווית שלא תתקפו, חדשנות מוצרית, חדשנות שיווקית  וכמובן חדשנות טכנולוגית לכן היא מצליחה כמעט בכל מה שהיא מייצרת, היא מנצחת את שוק האלקטרוניקה הבידורית כל פעם מחדש עם העובדה שהיא מפתחת וממציאה כל הזמן  סיגמנטים שלא היו קיימים לפני. כך זה היה עם האיפוד פורץ הדרך, איטיונס עם הריווחיות יוצאתץ הדופן והאיפון שאי אפשר שלא להזכיר אותו. כל פעם נולדת נישת שוק חדשה בזכות המוצרים המנצחים של חברת אפל.

אפל מצליחה בצורה פנומנלית מכיוון שהיא תמיד אבל תמיד שמה בפרונט את המוצר. סטיב ג'ובס המנכ"ל והמייסד והרוח החיה שמאחורי החברה עם התפוח, הוא איש עם חזון גדול ומיוחד ולכן הוא מצליח לסחוף כל פעם מחדש את כל העובדי החברה אחריו. המקרה של האייפד זהה לשאר המוצרים, אפל המציאה נישת שוק חדשה בשוק. הוא תחום הטבלאטים. מחשבים נטולי מקלדת עם מסך מגע . לומר את האמת היו כבר מוצרים בדומה לאייפד גם לפני אפל נכנסה לשוק. אבל היא השכילה להפוך את הטבלט לגאדג'ט ידידותי שהפך אותו ממחשב קטן ונישא לגאדג'ט נחשק. האייפד הפך תוך אפס זמן להצלחה פנומנלית בכל קנה מידה צרכני. מעבר לבאז העצום שאפל מצליחה ליצור סביב למכשירים שלה יש גם שכל מאחורי העניין. אייפד הוא מוצר שקורים בו שני דברים מאוד מוצלחים, הראשון הוא ממשק משתמש הכי נח שרק אפשר לחשוב. הדבר השני הוא המגוון העצום שקיים בחנות האפליקציות. הינה עוד מידע על ממשק המשתמש וחנות האפליקציות.

ממשק ההפעלה הייחודי של האייפד – היכולת לפתח ממשק משתמש איכותי ומושלם היא אחת היתרונות של חברת אפל שנחשבת לחברה הכי חדשנית ומובילה בתחום הממשקים הויזואלים. הכל כל כך נגיש בממשק, המעבר בין האפליקציות, השימוש במולטי טאצ' לצרכי הגדלה והקטנה והזזה על המסך עצמו. כל אלו ועוד תכונות יחודיות הופכות את הממשק האיפדי לחלומם הגדול של המוני משתמשים בכל רחבי העולם. אפל חרטה על דגלה עוד בזמן הקמתה לפני יותר משלושים שנה את עניין ממשק המשתמש. מערכות ההפעלה של מחשבי אפל שימושיות בכמה דרגות מעל  מערכת החלונות שבאה הרבה אחרי. אחרי מערכות הההפעלה הגיעו הממשקים פורצי הדרך של האייפוד וכמובן זה של האיפון שניהם דוגמאות אוטנטיות למקצוענות מובילה המתבססת על ראיה מוחלטת ונטולת פשרות של צרכי הלקוח

שוק האפליקציות, בזאר ענק כולו מלא בשפע של תוכנות ואפליקציות שלא תרצו לוותר עליהן – היתרון העצום של האייפד ולפניו האייפון הוא שוק ענק, סגור ועם כללים ברורים, שוק המלא בתוכנות ואפליקציות חינמיות ובתשלום. ממשחקים כמו אנגרי בירדז ועוד דרך גרסאות שנבנו יחודית עבור האיפד לרשתות חברתיים כמו פייסבוק ולינקדאין ועד לתוכנות ייחודיות כגון כלים לניהול פרויקטים, מפות נעות, מדריכים מקצועיים להרבה מאוד תחומים. בנוסף ניתן למצוא בשוק האפליקציות הענק הזה מגזינים ועיתונים שעוצבו בלעדית עבור האייפד. כרגע יש בשוק האפליקציות של האייפד ואייפון מאות אלפי אפליקציות שרק מחכות שיבואו להוריד אותן. ישנם לא מעט משתמשים שמחלקים את החיים שלהם לפני שרכשו אייפד ואחרי שרכשו את המוצר הכל כך מדהים וידידותי הזה.

 

מומחה לגאדג'טים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב