דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הפקת אירועים פרטיים 

מאת    [ 23/03/2011 ]

מילים במאמר: 483   [ נצפה 2756 פעמים ]

 

השמחות בחיינו הן מסוג הדברים שתמיד נצפה להם. בין אם מדובר על חגיגת בר מצווה לבן, בריתה לתינוקת החדשה או חתונה - שהיא אירוע מכונן בחיים של כל אחד ואחת מאיתנו - מי מאיתנו לא היה רוצה שהאירוע שלו יהיה אירוע טוב, איכותי, שחברים ובני משפחה עוד ידברו עליו רבות? לכן, רבים פונים לחברות שמציעות הפקת אירועים פרטיים.

הפקת אירוע בצורה עצמאית יכולה אמנם להיות חוויה מאתגרת ומעניינת, אבל לרוב היא לא כל כך חיובית. יש המון סידורים, ארגונים והתרוצצויות: עבודה עם ספקים, הצעות מחיר, משא ומתן ומה לא. הפקה עצמאית גוזלת זמן יקר מבעלי השמחה ולכן הפקדת המשימה בידי חברת הפקות אירועים יכולה להיות רעיון טוב שחוסך הרבה מאוד כאב ראש, זמן וכסף.

הפקת אירועים פרטיים: תנו למקצוענים לעבוד בשבילכם

כאשר אתם מחליטים להפיק את האירוע שלכם בצורה עצמאית, יהיה זה הוגן לקבוע כי אתם לבד בשטח. אתם לא בקיאים בכל הפרטים המקצועיים שמרכיבים הפקת אירוע בשלמותו, ולכן, גם אם ניחנתם ביכולת עילאית של ניהול משא ומתן, יש הרבה דברים שאתם כלל לא מבינים בהם. 

הספקים ובעלי האולמות מזהים את חוסר הניסיון שלכם ולכן, רוב הסיכויים שלא תשיגו את העסקה המשתלמת ביותר עבורכם. המשוואה הזו משתנה ברגע שתחליטו לשכור את שירותיה של חברת הפקת אירועים פרטיים

חברות אלו מעסיקות מפיקי אירועים מנוסים, מיומנים ובקיאים בכל האלמנטים הכרוכים בהרמת אירוע מאפס. הם מכירים ספקים, יודעים בעל פה מחירונים של כל פריט, יודעים היכן ניתן להשיג הנחה ומצד שני איפה כדאי להשקיע ולפתוח את הארנק.

הפקת אירועים פרטיים: הסודות הקטנים

ניקח לדוגמא את הפעולה הראשונה שעושים בעת הפקת אירועים פרטיים: בחירת אולם או גן אירועים. חשוב מאוד להתאים את סוג האירוע לסוג האולם. למשל, תהיה זו טעות לשכור גן אירועים יוקרתי לאירוע של ברית מילה. 

המתנות שהאורחים מביאים לברית הן בדרך כלל נמוכות מכיוון שהקהל יוצא מנקודת הנחה שמחיר מנה בברית הוא נמוך מאשר בחתונה, ולכן שכירת מקום יוקרתי מפרה את המשוואה הזו ובמצב כזה אתם תפסידו כסף – והרבה.

דוגמא נוספת לשיקול שחברת הפקת אירועים פרטיים מודעת אליו, נוגעת ל'תרגילים' של גני אירועים, במטרה להרוויח עוד כמה דולרים: הצעת המחיר שניתנת ללקוח כוללת את מחיר המנה בלבד, ללא שירותי ההגברה והתאורה, שמסתכמים בדרך כלל באלפי שקלים. מפיק אירוע מקצועי ידע לנהל משא ומתן על הפרט הזה ולהשיג לכם הנחה משמעותית.

הכי חשוב לדעת שאתה לא לבד

אנשים שבוחרים להפיק בעצמם את האירוע הפרטי שואפים גם ליהנות מהתהליך. נכון, התהליך באמת יכול להיות כיפי ומאתגר, אבל מה לעשות, הלחץ להפקת אירוע איכותי תמיד נמצא ברקע. וזה עלול לגרום למריבות ו-וויכוחים מיותרים, מה שמעכיר את האווירה.

ניקח לדוגמא הפקה של האירוע החשוב והיקר ביותר – חתונה. גם אם תהדקו את החגורה טוב טוב, תזמינו אולם אירועים סביר לא בעונת החתונות החמה ותשיגו מחיר טוב מכל הספקים – סכום כל האירוע לא ירד ממאה אלף שקלים, במקרה הטוב.

לכן, אם כבר משקיעים סכום עצום שכזה, שווה להוסיף לתקציב את העלות של חברת הפקת אירועים פרטיים. זו, כאמור, תחסוך לכם הרבה יותר מעוד כמה אלפי שקלים ותוודא שאתם תישארו רגועים כל הדרך לחופה.

 

תהל הפקות אירועים - הפקת אירועים עסקיים לחברות ולהפקות למגזר הפרטי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב