דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח מכון יופי 

מאת    [ 23/03/2011 ]

מילים במאמר: 428   [ נצפה 4453 פעמים ]

 

ביטוח מכון יופי

רבות עסקנו בנושא הרחב הנקרא "ביטוחים". פגשנו בסוגי ביטוחים שונים, כגון: ביטוח דירה, ביטוח מבנה, ביטוח עסק, ביטוח צד ג', ביטוח מקיף וכו'. במאמר זה נעסוק בנושא: ביטוח מכון יופי שכן מכוני יופי מהווים עסק החשוף לפורענויות שונות, החל מנזקים למבנה עצמו, לעובדים במקום וללקוחות. כמו כן הקוסמטיקאית, הספרית או כל נותן שירות אחר, עלולים להיות חשופים אף לתביעות בגין רשלנות, זאת הסיבה שאם את או אתה בעלי מכוני יופי, אתם חייבים לכסות את עצמכם מפני כל צרה העלולה לבוא, בין אם היא נזק כתוצאה מגורמי הטבע או גורמים אנושיים. 

ביטוח מכון יופי – פוליסה בהתאמה אישית

כפי שבוודאי הבנתם מהנאמר לעיל מכוני יופי זקוקים לפוליסת ביטוח מורכבת שתיתן כיסוי נרחב ומקיף לכל הקשור לעסק, לעובדיו ולקוחותיו. בנקודה זו אנו נכנסים לתמונה, אנו בחברת הביטוח מתמחים בהתאמת פוליסות ביטוח לעסקים שונים, פשוטים ומורכבים כאחת. 

תוכלו להמשיך ולתת שירות מדהים ללקוחותיכם ואף לישון בראש שקט. פוליסת ביטוח מכון יופי, יכולה לכלול: ביטוח מבנה ותכולה, צד שלישי, חבות מעבידים, ביטוח אחראיות מקצועית, אובדן הכנסות, ביטוח חבות המוצר. אנו מבטיחים לכם פוליסה מותאמת אישית במחיר השווה לכל נפש, שתבטיח לכם הגנה ביטוחית מירבית.

אחת הנקודות בתביעות נגד מכוני יופי היא העובדה כי לקוחות עלולים לתבוע את בעלי המכון בגין מוצר פגום שנרכש דרכם. אין זה משנה כלל אם המכון רכש את המוצר מחברת כזו או אחרת, על פי חוק, הראשון שיתבע בגין מוצר פגום הוא האחרון ששיווק אותו לציבור.

ביטוח מכון יופי – הרחבות לפוליסה

בנוסף לסעיפי הביטוח שציינו קודם, ניתן לעשות הרחבות לפוליסת ביטוח מכון יופי. בסעיף ביטוח מבנה ותכולה אפשר להוסיף כיסוי גם לשמשות ושלטים ולשחזור מסמכים. כיסוי אובדן הכנסות, כיסוי מפני גניבת כספי העסק. סעיף שיכלול גם כיסוי לציוד האלקטרוני של המכון. ישנן הרחבות נוספות לביטוח מכוני יופי בהתאם לפעילות הספציפית שלהם, כגון: כיסויי למקרה של נזק הנגרם בטיפולי אפילציה, באמצעות מחטים או לייזר. כיסוי למקרה של נזק הנגרם כתוצאה מתהליך טיפולי של שיזוף מלאכותי. כיסוי לטיפולי פילינג, איפור קבוע. כל ההרחבות הנ"ל תעשנה כמובן בהתאם לפעילות היחודית של כל בית עסק.

עד כה הרחבנו מעט רק בחלק מהסעיפים הנוגעים לנושא ביטוח מכון יופי, כל סעיף שכלול בפוליסה הוא כמעט עולם ומלואו. מה שחשוב לציין כאן זה שאם בתור בעלי מכון יופי, התלבטתם אם אתם צריכים בכלל להשקיע בביטוחים השונים הקשורים לעסק, אזי אנו מבטיחים לכם כי ביטוח העסק שלכם הוא צעד חשוב ביותר שיספק לכם הגנה מיטבית לשעת הצורך. בתור מכון יופי אתם חשופים יותר לתביעות ולנזקים שונים, לכן עדיף לשלם היום מחירים בהחלט סבירים למען לא תאלצו לשלם בעתיד בסכומים שלא יהיו ברשותכם. 

 

הכשרה ביטוח מספקת קשת רחבה ומגוונת של פתרונות ביטוח בתחום האלמנטרי (ביטוחי רכב, ביטוחי דירה, ביטוחי עסק ועוד), חיים, חסכון (best invest) ובריאות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב