דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מחפשים אירועים לבר מצווה? 

מאת    [ 23/03/2011 ]

מילים במאמר: 613   [ נצפה 1924 פעמים ]

התארסתם? זה הזמן להתחתן! לא מתמצאים בעולם האירועים? כדאי מאוד להבין לעומק את כלל הסודות החשובים לגבי אירועים מדהימים... הינכם מוזמנים להכיר טוב יותר את ענף האירועים והחתונות: אולמות אירועים, הפקת ארועים וזרי כלה!

נו, כבר השגתם מיקום בשביל החתונה?

הפרט החשוב ביותר שצריך לעניין אתכם, הוא גן האירועים בו תתקיים החגיגה. זה עשוי להיות אולם ארועים, וייתכן וזה יהיה בחורשה. רק בתום קבלת ההחלטה של מיקום הארוע, זה אפשרי לקבוע ברצינות את מועד החתונה, אופי החתונה ואפילו לבחור את כל הפרטים הקטנים שיעשו את האירוע הגדול לחוויה בלתי נשכחת. מוכנים כבר להפוך חלום למציאות?

באיזה אופן להחליט על גן ארועים? מחפשים אירועים לבר מצווה?

לא מעט זוגות שמתחתנים מתחבטים במשך חודשים עד שהם מחליטים, וזה הגיוני. גני ארועים שונים האחד מן השני בדברים רבים; כמות האורחים המקסימלית, עיצוב המקום, סגנון הגשת המזון ולבסוף המיקום בישראל. אין ברירה אלא לדעת איזו חתונה אתם שואפים לערוך, זה יקל עליכם כשתחפשו את גן האירועים שלכם…

אם אתם מגיעים לגני ארועים על מנת להסתכל על המקום, יש לשים לב לפרטים הבאים: השטח נראה בכלל נקי והגייני? השטח בכלל יספיק לכל האורחים שלכם? כמה בערך ברמנים מסתובבים במקום? אנשים לא אוהבים מקום מפוקפק או, למשל, מקום עם מפגעים... ע"מ למנוע תקלות בזמן הארוע, חובה לשים לב שאתם לא שוכחים את השאלות הכי חשובות!

כאן, עדיף לא לטעות...

את טקס החתונה שלכם תערכו פעם בחיים (אנו מקווים...), בגלל זה פה זה לא ממש מקום לטעויות. אז כיצד צולחים את זה בקלות? הטיפ הטוב ביותר הוא: אף פעם לא להתפשר על אף פרט! בעצם, אם אתם חולמים על מקום קסום, אתם זכאים לקבל בדיוק את זה…

מה עושים אחרי שמוצאים מקום?

אם כבר יש לכם מיקום לחתונה - ניתן לחשוב על הדברים האחרים. לדוגמא, סוג של עיצוב שולחנות מקצועי... אם במקרה עדיין לא שמעתם שיש כזה דבר, אז שתדעו לכם שזו אומנות לכל דבר. בעזרת מומחים אמיתיים המתמחים בעיצוב ונוי, ניתן להביא לכך שהארוע הזה יהיה מנקר עיניים ואוריגינאלי. בעזרת שימוש בחופות מעוצבות, רק דוגמה קטנה, ניתן בלי בעיה לשפר את את כל הסביבה. האורחים שיגיעו לארוע יחושו מהרגע הראשון שמדובר על ארוע מקורי לגמרי ויהנו כפי שכנראה עוד לא יצא להם מעולם... לא תרצו זאת?

אחרי שסימתם עם סוגיות העיצוב, ניתן לטפל בפרטים אחרים…

לכולנו ודאי יצא מתישהו בחיים לבוא לאיזשהו אירוע. אירועים שכאלה לרוב נראים זהים - אוכל חשוד, שמפניה ותאורה זולה. ע"מ לערוך חגיגה לגמרי שונה, יש צורך במעט תכנון מוקדם ומקוריות. כך, ימשיכו לזכור את טקס החתונה שלכם אפילו שנים אחרי... צריכים אולמות אירועים בשרון?

מה יותר חשוב מהאוכל?

עבור המוזמנים שלכם הדבר הכי חשוב זה סוג האוכל. בחירת סוג הקייטרינג יש לה השפעה רבה על החוויה מאותו ארוע, מסיבה זו בכלל לא מומלץ להקל ראש פה. אז באמת רצוי ללכת רק על אוכל באמת משובח וצלחות לא קטנות מידי. אין מישהו שבאמת מעוניין לצרוך איזשהו אוכל שמנוני או, למשל, אחד שבא בצלחות קטנות. תמיד כדאי להוציא קצת יותר כסף כדי להיות בטוחים שהמזון שתגישו יהיה ממש טוב ובריא!

מה לגבי גני אירועים בשרון? תקליטן השגתם?

אחרי שפיטמתם את האורחים שלכם, אפשר לדאוג להם לבידור, ויש הרבה דרכים להשגת מטרה זו. עם מה מתחילים? לא באמת ניתן לדון בחגיגה אמיתית מבלי בכלל לציין מוזיקה. לא מתחשק לכם להשכיר דיג'יי? עם אחד כזה אפשר לשמח ולהקפיץ את המוזמנים לאורך כל המסיבה... כל מה שאתם צריכים הוא לבחור ולהיסגר על סוג מוסיקה שאתם מעדיפים, ואת כל הדברים האחרים התקליטן יבצע בשבילכם.

אם קראתם עד הסוף, ארגון והרמת חתונה מוצלחת מעולם לא היה פשוט יותר... לטיפים, עצות ומידע שכדאי שתדעו - כנסו לאתר http://www.maravias.co.il/. קריאה נעימה!



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב