דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח רכב - מידע כללי 

מאת    [ 23/03/2011 ]

מילים במאמר: 449   [ נצפה 2866 פעמים ]


ביטוח רכב הפך זה לא מכבר למושג השגור בפיהם של כל בעלי הרכבים בארץ.
פעם בשנה, כל בעל רכב נדרש לחדש את ביטוחי הרכב שלו (באם מדובר בביטוח חובה, מקיף או צד ג') וכאן מתחילות השאלות והתהיות לגבי חברת הביטוח שדרכה כדאי לרכוש ביטוח רכב, האם כדאי לרכוש ביטוח רכב באופן ישיר או לחלופין באמצעות סוכן ביטוח, מה משפיע על מחירי ביטוחי הרכב, מה כולל כל ביטוח ועוד.
מאמר זה נכתב על מנת לתת לכם מידע אודות נקודות חשובות ובירורים מקדימים שיש לבצע טרם רכישת ביטוח רכב זה או אחר דרך אחת מחברות הביטוח בארץ.

איזה ביטוח רכב?

בוודאי אין זו הפעם הראשונה שאתם עומדים בדילמה לגבי חברת הביטוח דרכה אתם מעוניינים לרכוש ביטוח רכב. הדבר הראשון שמומלץ לעשות הוא לברר אילו ביטוחים אתם מעוניינים לרכוש.
כאשר מציינים ביטוח רכב, הכוונה היא לשלוש ביטוחי רכב שונים המעניקים לכם סט שונה של כיסויים ביטוחיים.
ביטוח חובה - כאן אין דילמה. ביטוח רכב חובה, הינו ביטוח שיש לרכוש ואין זה משנה אם אתם מעוניינים בזאת או לאו. הדבר היחיד שתוכלו לעשות כאשר מדובר בפוליסת ביטוח חובה הוא לבקש הצעת מחיר לביטוח חובה מלכל חברות הביטוח בישראל, לראות מה כוללת כל פוליסה ולבחור בפוליסה של חברת ביטוח אשר מעניקה לכם את המחיר והכיסויים המתאימים לכם ביותר.
שימו לב, בשנים האחרונות ישנה תחרות גדולה מאוד בין חברות הביטוח השונות ולכן כל חברה מנסה להציע מגוון הטבות, על מנת לזכות בכמות גדולה יותר של לקוחות. בררו מה הן הטבות אלו.
ביטוח מקיף - אם אינכם מעוניינים רק בביטוח חובה, אשר מעניק לכם כיסוי במקרה בו הייתם מעורבים בתאונה ונפגעתם (כולל האנשים שהיו עמכם ברכב ועובר האורח שנפגע מכם), חשוב שתרכשו ביטוח מקיף אשר מאפשר לכם ליהנות משלל כיסויים ביטוחיים נוספים, כמו למשל, כיסוי ביטוחי במקרה שהרכב אבד או נגנב, במקרה בו אתם זקוקים לשירותי גרירה ועוד.
ביטוח צד שלישי - אם אינכם מעוניינים לקחת את הריזיקה, כי תצטרכו להוציא מכסכם סכום כסף גדול במקרה בו הרכב שלכם פגע ברכוש של צד שלישי, חשוב שתרכשו ביטוח צד ג'.

ביטוח רכב - בירור מקדים

 


הגעתם להחלטה אילו ביטוחי רכב אתם מעוניינים לרכוש ועכשיו הגיע השלב שבו אתם צריכים לבצע בירור מקדים על חברות הביטוח, סוגי הפוליסות והמחירים.
כיסויים - דבר ראשון שיש לעשות הוא להחליט מה הם הכיסויים הביטוחיים הנדרשים לכם.
החלטה מקדימה זו טרם בקשת הצעות מחיר לפוליסות ביטוח רכב, תעזור לכם להתמקד בביטוח המתאים לכם, אשר עומד במסגרת התקציב השנתי שלכם.
חברות ביטוח - קראו מעט על חברות הביטוח בארץ, ניסיונם, האם יש להם סוכני ביטוח באזור מגוריכם, החליטו האם אתם מעוניינים לבצע רכישה של ביטוח לרכב בצורה ישירה באמצעות האינטרנט (דבר אשר יכול לעלות פחות) או שמא אתם מעוניינים ברכישת ביטוח דרך סוכנות הביטוח.

ביטוח רכב -  השוואת מחירי ביטוח רכב בין חברות ביטוח רכב מובילות ! הגדלת חזה - פורטל המציג מידע מקיף בנושא ניתוחי חזה ! ביטוח חובה - אתר המציג כתבות רבות בנושא ביטוח חובה ! ביטוח מקיף - כל המידע בנושא ביטוח מקיף לרכב !




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב