דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יש לכם לקוח מאוכזב ? ה ז ה ר ו מן התוצאות 

מאת    [ 23/03/2011 ]

מילים במאמר: 211   [ נצפה 2710 פעמים ]

 
מחקר שנערך על ידי חברת Technical Assistance Research Program חשף מספר נתונים מדהימים על אכזבה של לקוחות:
-  בממוצע 26 לקוחות מאוכזבים לא יתלוננו לעומת אחד שיעשה זאת.
-  לקוח מאוכזב יספר זאת לממוצע של 16 איש (על פני זמן) לכן כל תלונה שתשמעו מייצגת למעשה 432 התרשמויות שליליות.
כשתשמעו תלונה שלישית, סימן שכבר 1,296 איש מאוכזבים.
91% מן הלקוחות המאוכזבים לא ישובו לקנות אצלכם מתוך אלו שכן איתרם, ופתרתם את אכזבתם,  82% ישארו אצלכם

בבקשה מכם, אל תתפסו לנתונים עצמם. אבל קחו את העקרון ואולי תבינו לאן נעלמו אותם לקוחות שלא חזרו אליכם.   

מה לעשות כשלקוחות מתלוננים?
א. אל תכנסו למגננה ואל תנסו להסביר שבעצם הכל בסדר.
ב. עליכם לתקשר בגישה של "אני רוצה להבין את הבעיה כדי שאוכל לתקן אותה ולגרום לך להיות שבע רצון".
ניתן לפרוט זאת ל 3 שאלות:
-   מה קרה? שאלו בנינוחות ובאכפתיות אמיתית.
-   מה היה צריך לקרות? כדי להבין את ציפיות הלקוח לפני שתנסו לפתור את הבעיה
-   מה אפשר לעשות כדי לתקן את המצב - זה ירגיע אפילו את הלקוח הזועם ביותר.
עכשיו לכו ותמצאו לכם לקוח לא מרוצה - תהפכו את היום שלו ליום טוב ואת השם שלכם לפחות גרוע.

דני קרני יועץ שיווק

למען הכפלת הכנסתכם

www.marketingclub.co.il

דני קרני יועץ שיווק




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב