מאמן כושר אישי לגיל הזהב
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

מאמן כושר אישי לגיל הזהב 

מאת    [ 23/03/2011 ]
מילים במאמר: 319   [ נצפה 2618 פעמים ]

 
 

גיל הזהב מאופיין בכמה תופעות, חלקן חיוביות יותר וחלקן חיוביות פחות. מבחינה פיזיולוגית, אין זה סוד כי ככל שחולפות השנים, רמת הכושר הגופני יורדת, כמו גם יכולות בסיסיות של הגוף. שרירי הגוף מתחילים תהליך של נסיגה, הכוח ששריר מסוגל לייצר הולך ופוחת החל מגיל שלושים והלאה, כאשר הירידה המשמעותית בכוחו של השריר באה לידי ביטוי בסביבות גיל החמישים.

ירידת כוחו של השריר וירידה כללית ברמת הכושר הגופני של הגוף, מגבילים באופן משמעותי את חיי היום יום של אנשים קשישים, מוגבלות אשר לרוב מצטרפת לקשיים פיזיים נוספים. פעילות גופנית בעזרת מאמן כושר אישי יכולה להועיל במקרים רבים במניעה של מחלות או עיכוב התפתחותן של מחלות קיימות, אפילו אם מדובר בפעילות גופנית קלה ולא מרובה.

אימוני כוח

הירידה במסת השריר אינה מחויבת להיות ירידה ניכרת. מחקרים מראים כי ניתן להעלות את מסת השריר ואת כוחו של השריר באמצעות אימוני כוח, גם אצל אנשים מבוגרים. מאמן כושר אישי יכול לסייע לאדם מבוגר להעלות את רמת מסת השריר ובכך לשפר את יכולותיו האישיות לתפקוד יום יומי כגון קימה מהכסא, סחיבת חפצים או קניות, עלייה במדרגות ועוד.

אימוני התנגדות

האימונים המומלצים על ידי מאמן כושר אישי לגיל הזהב הם אימוני התנגדות. אימוני התנגדות מומלצים מכמה סיבות: ראשית, הסיכוי להיפצע קטן יותר וזהו נושא חשוב בגיל מבוגר. שנית, מאמן כושר אישי מקנה באימוני התנגדות מצבים דומים למצבים עימם מתמודד המבוגר בחיי היום יום. מבחנה בריאותית אימונים אלו מפחיתים את לחץ הדם ומייצבים שומנים בדם. יתרון נוסף לאימונים אלו הוא ביכולתם לשפר את שיווי המשקל והיציבות.

אימונים עם מאמן כושר אישי

גם עבור מי שלא הרבה בפעילות גופנית לאורך החיים, מדובר בהקניה שניתן לרכוש גם בגיל מבוגר. גם עבור מי שלא הקפיד על תזונה נכונה או תשומת לב לגופו, אפשר בכל יום להחליט שמתחילים להתאמן ולשים לב לגוף. זהו אחד היתרונות המשמעותיים אצל מאמן כושר אישי. הוא יכול לסייע להיכנס לתלם חדש באופן מקצועי וללא חשש

 

נועם שימלר הוא מאמן כושר אישי המתמחה באימון כושר אישי וקבוצתי

 

בן 30, מאמן כושר אישי המתמחה באימון אישי אחד על אחד ובאימון קבוצתי הדוגל בראייה הוליסטית על גוף האדם ומאמין כי שיטת האימון של הגוף כולו כמערכת אחת (Total Body Workout) זהו המפתח לשיפור כל מרכיבי הכושר הגופני: קואורדניציה, יציבה , כח מתפרץ, סבולת לב ריאה, זריזות, מהירות וגמישות, אלמנטים המובילים לחיזוק שרירי הליבה ולחיטוב הגוף. מוסמך על ידי מכון וינגייט, בעל תעודת התמחות באימון אישי מטעם אוניברסיטת ת"א ,בעל תעודת הסמכה של אימון אישי וקבוצתי מטעם TRX FitnessAnywhere העולמית ובעל תעודת התמחות באימון פונקציונלי מטעם Perform Better האמריקנית. אוהב להישאר עם האצבע על דופק עולם הכושר ולהתעדכן בטרנדים, השיטות והאביזרים האחרונים בתחום. האני מאמין של : " הגבולות הם מושג תיאורתי בלבד!" http://www.personal-trainer.co.il/

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב