דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חנויות טבע - תוספי מזון ייחודיים 

מאת    [ 22/03/2011 ]

מילים במאמר: 480   [ נצפה 3893 פעמים ]

גוף האדם זקוק לויטמינים ותוספים טבעיים רבים כדי לתפקד ביעילות עליונה. בעקרון, כל מה שהגוף צריך נמצא במאכלים הטבעיים, אך לא תמיד אנחנו מזינים את הגוף שלנו בצורה האידיאלית. חנות טבע היא המקום הראשון שצריך ללכת אליו כדי להשלים את הרכיבים החסרים לתפקוד בריא ומלא של הגוף שלנו.

איך יודעים אילו ויטמינים חסרים?

גילוי הבעיה הוא תחילת הפתרון. אז איך יודעים איזה ויטמינים צריך להשלים? דרך אחת לדעת לאיזה ויטמין הגוף שלכם זקוק, היא בדיקת דם פשוטה אצל כל רופא משפחה בקופת החולים. דרך שנייה היא להתייחס לסימנים שהגוף שלכם משדר לכם, אם אתם חלשים או אם אתם רואים מטושטש כנראה שהגוף שלכם צריך חיזוקים.

אפשרות נוספת, שהיא פתרון כוללני, המשמש גם כמחזק וגם כמונע חוסר ויטמינים, היא לקיחת מולטי ויטמינים. בכל חנות טבע אפשר היום למצוא את הקוקטיילים האלו, שיכולים להגיע בצורת אבקה או בצורת כדור. ישנם קוקטיילים כאלה המכילים ויטמינים לשיפור כל תהליך בגוף ויש כאלה המיוחדים לאזור מסוים.

נכנסים לחנות טבע, לוקחים תוספי מזון

מעבר לצורך בויטמינים, הגוף זקוק גם למגוון וכמות מסוימת של מינראליים כדי לתפקד בצורה אופטימאלית. היום, אנשים חיים בקצב מהיר מתמיד, ולכן לא תמיד מספיקים לאכול בצורה משלימה ומאוזנת. תוספי מזון טבעיים הם פתרון אידיאלי להשלמת מינראליים חשובים מאוד לתפקוד הגוף, כגון סידן וכד'.

חנות טבע בכל הארץ

למרבה המזל, המודעות לצורך בתוספים טבעיים הולכת וגודלת בארץ ובעולם כולו. היום אפשר למצוא בכל עיר גדולה לפחות חנות טבע אחת. בתי טבע הם חשובים מאוד, עצם העובדה שהם קיימים בשטח גורם לאנשים לחשוב על הרעיון של צריכת מוצרי טבע. ככל שאנשים יחשבו יותר עם עצמם, הענף ילך ויתפתח, ומערכת הבריאות תחסוך מיליוני שקלים בטיפול במחלות מיותרות שהיו יכולות להימנע.

חנות טבע מספקת גם מוצרי טבע לטיפוח הגוף

מוצרי טבע הם לא רק לאכילה. רוב המוצרים הקיימים היום בשוק לטיפוח הגוף, החל מסבון גוף פשוט, כולל מייק אפ, שמפו ובעצם כל מוצרי הקוסמטיקה, מכילים רכיביים כימיים הרסנים מאוד לגוף, ובעיקר לעור הגוף. אם אתם מעוניינים במראה צעיר ובעור בריא למשך השנים, עדיף שתעברו לקוסמטיקה טבעית.

חנות טבע טובה, אמורה למכור גם מוצרי קוסמטיקה טבעית. מוצרים אלו לא יקרים בניגוד למה שנהוג לחשוב, והם מתאימים לכל סוג עור ולכל הגילאים. ישנם מוצרי קוסמטיקה טבעית המתאימים מיוחדים לתינוקות ולנשים בהריון.

קוסמטיקה היא טיפוח הגוף, לכן, מצחיק לחשוב שדווקא מוצרים אלו עלולים לפגוע ולגרום לנזק בלתי הפיך כאשר הם מוצרי מעבדה. מוצרי קוסמטיקה טבעית לעומתם, באים מהטבע, ולכן במקום להזיק, הם תורמים לשיפור המראה והמגע של האור.

חנות טבע - טבעי שתקנו רק שם

רוב האנשים מתלבטים מאוד לפני שהם מתחילים להשתמש במוצרים הטבעיים הנמכרים בחנויות הטבע. אך לאחר השימוש הראשוני, הם מרגישים בצורת התפקוד או במראה האור שלהם עד כמה שזה נכון לעשות שימוש מקסימאלי במוצרים טבעיים.

הסיבה הפשוטה היא בעצם המנוע המניע את טרנד הירוק המאפיין את התקופה בה אנו חיים. בעלי חנות טבע צריך לשים לעצמו כמטרה ראשונה לעזור לאנשים לחיות בצורה בריאה יותר, מטרה זו תביא לעלייה מתמדת בכמות הלקוחות.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב