דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איכות מי השתיה בבית - מה עדיף מי ברז או מים מינרליים? 

מאת    [ 22/03/2011 ]

מילים במאמר: 418   [ נצפה 4469 פעמים ]

המודעות לבריאות ולתזונה נכונה הולכת וגוברת בשנים האחרונות. ידוע לכל כי מים מהווים את הפתרון המושלם לתזונה בריאה ונכונה, מים חיוניים לשמירה על גופנו והם אינם מכילים קלוריות ושאר תוספים הגורמים להשמנה, מדובר במוצר טבעי שהטבע העניק לנו ועלינו לקבל בשמחה את עולם המים וכל מה שיש לו להעניק לנו. אך כיום אנו מצויים בויכוח מהותי - איזה מים עדיפים לשתייה - מי הברז או מים מינרלים. אנשים רבים מתלוננים על איכות המים בישראל, צבעם העכור וטעם הלוואי של הכלור המצוי בהם, אך מדובר בבעיות אסתטיות ולא בריאותיות, בעיות שיכולות להיפתר בקלות באמצעות פילטר מים שיסנן את המים ויאפשר לכם ליהנות מן עולם המים במלואו וללא חשש.

מי ברז מול מים מינרלים

אנו רואים כיום כי אנשים רבים ועיריות ידועות בעולם כמו לונדון וניו יורק חוזרים לשתות מי ברז ומפסיקים לשלם על מוצר, שקיים למעשה בחינם בכל בית, הרי עולם המים מספק לנו מים איכותיים ללא הגבלה. משרד הבריאות ומומחים בלתי תלויים בתחום המים טוענים בתוקף כי מי הברז בישראל ראויים לשתייה ולעיתים איכותיים יותר ממים מינרלים. מי הברז עוברים הליך של חיטוי והפלרה, מוסיפים למים פלואור המונע התפתחות עששת אצל ילדים וכן כלור המונע התפתחות זיהומים וחיידקים.

כמו כן אין הבדל בריאותי בין צריכת מים מינרלים למי ברז, היות ומי השתייה בישראל מכילים מינרלים כגון סידן ומגנזיום בכמויות רבות שלעיתים אינן מצויות אפילו במים המינרלים. כמו כן מניעת זיהומים במי ברז זורמים גדולה יותר מאשר מים עומדים. המים המינרלים מאוחסנים בבקבוקי מים שקופים החשופים לאור השמש ולשאר זיהומים סביבתיים כגון משאבות דלק, דבר שעלול להוביל להתפתחות חיידקים וזיהומים במים. מים אלו אינם מחוטאים ולכן הסיכון לזיהום גדל.

חשיבות פילטר המים

אין ספק כי בכדי שאנשים ירגישו לגמרי בטוחים לשתות מי הברז יש לשפר את איכותם, התקנת פילטר מים על גבי הצנרת החיצונית או בנקודת השימוש בבית תעניק לכם מים מסוננים, צלולים ונקיים ללא טעם לוואי. פילטר מים המותקן על גבי הצנרת החיצונית מסנן את כל המים שנכנסים לבית. המים בישראל נחשבים מים קשים היות והם מכילים אבנית הגורמת לפגיעה בצנרת הביתית ובמכשירים חשמליים בבית כגון מכונת כביסה ומדיח כלים. פילטר מים יסנן את האבנית ממי הברז וכך יאריך את חיי הצנרת והמכשירים החשמליים.

מערכת פילטר מים המותקנת בנקודת השימוש תסנן את המים רק בנקודה זו, הדבר מיועד בעיקר לסינון מי ברז המיועדים לבישול ושתייה. המים יסוננו במסנן פחם פעיל שסופח אליו את הכלור ומונע את טעם הלוואי וכן מסנן מיקרוני המונע מעבר של חול וחלודה. חשוב לפעול בהתאם להוראות היצרן בכל הנוגע להחלפת הפילטרים בכדי לשמור על איכות סינון גבוהה וכך תמשיכו ליהנות מן עולם המים המופלא.

 

אריק כהן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב