דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיווק ברשת ונאמנות האוהדים 

מאת    [ 22/03/2011 ]

מילים במאמר: 450   [ נצפה 2584 פעמים ]

 

כשמבצעים שיווק ברשתות חברתיות, הרבה פעמים עובדים קשה מאוד כדי לתת לגולש ערך מוסף ולגרום לו להיות זה שמבקש את העדכונים ובעצם ללחוץ 'ליייק'. אחד הכללים הראשונים לפיהם עובד כל איש מכירות מתחיל הוא שאנשים נוטים לקנות ממי שיוצר אצלם היכרות, אמינות וביטחון. לפיכך, שלושת הדברים הראשונים שצריך לעשות זה: א. לגרום להם להכיר אותנו. בשפה השיווקית קוראים לזה 'חשיפה'. ב. אמינות כלפינו. בשפה שלנו זה תוכן יעיל לגולש. ג. ביטחון משיגים באמצעות שיתוף בהליך העשייה ובהענקת תחושת שליטה.

מערכת יחסים אמיתית

מערכת יחסים קשה ליצור עם הלקוח בצורה של מסרים המעוברים ללא משוב. פרסומות בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות, בשלטי חוצות ובבאנרים אינם יוצרים תחושת נאמנות כיוון שאינם מאפשרים שיח. המטרה שלנו היא ליצוא נאמנות עם לקוח חדש או לחזקה עם לקוח קיים עוד לפני שהם נכנסים לראשונה לעמוד המותג ואוהדים אותה. גולש ממוצע מקבל מסרים מדי יום בעשרות עדכונים מדי יום אם לא מאות. זרם אינסופי של מידע מגיע אליהם והעדכון שלכם הולך לאיבוד ברשימת ה FEEDS. הנאמנות של הגולשים שמוטרה למותגים שמדברים איתם בשפה שלהם ומקשיבים למה שיש להם להגיד. אז איך בעצם מושכים את תשומת הלב דווקא אליכם?

פרסום תמונות מעניינות

אתם מפעילים דף פייסבוק בנוגע לעסק הספא שלכם? פרסמו תמונות מעניינות שלא יהיה ניתן להתעלם מהן. תארו לעצמם דף מלא פרצופים ותמונות משעממות ולפתע קופצת לעין תמונה של חתול עושה מסאג' לכלב בתוך ג'קוזי...מי שספא מדבר אליו יקליק על התמונה ואולי גם יסתכל בדף המותג או יכנס לאתר האינטרנט. גם מי שספא אינו מדבר עליו עשוי להתעניין בתמונה ולחשוב לבוא לטיפול ספא. פרסמו תמונות כאלה באופן תדיר ותראו שגולשים לוחצים 'לייק' ואפילו מגיבים. עולם השיווק ברשתות חברתיות תמיד מחפש לבדל את המותג מהיתר.

הנעה לפעולה

חשוב להזמין את הגולשים באופן מפורש לשוב ולבחון עמודים שונים באתר או בדף הפייסבוק. במידה ופרסמתם גלריה חדשה, טיפים, פוסט, מידע, סניף או כל דבר אחר אפשר לקשר בעדכון הfeed  ולהפנות את הגולשים בנוסח כמו "בדקו את הגלריה של הקולקציה החדשה, כנסו עכשיו!" מחקרים גילו שגולשים בפייסבוק מעדיפים לצרוך תכנים בתוך עמודי הפייסבוק ולא לצאת לאתר אחר. המלצה טובה היא לתת טעימה מהגלריה או מהתוכן בדף הפייסבוק ולהפנות את הגולשים לאתר החברה שם יוכלו ליהנות מכל התכנים המלאים, הגלריות, האפליקציות וכדומה.

שיווק ברשתות חברתיות

עידן ה 2WWW יצר עידן בו הגולשים הם אלה שיוצרים את התוכן. כפתור ה'שתף' מאפשר הכנסה של התכנים לאתרים כמו הפייסבוק. ככול שהופכים את התכנים שבאתר לנגישים יותר לעמוד הפייסבוק, ככה הפוטנציאל שלהם להופיע בעמודי ה FEEDS גדול יותר. כל מה שנותר לעשות זה למצוא מדיה מעניינת כמו קליפים, מאמרים ותמונות והגולשים יפיצו אותם ברחבי האינטרנט כאילו היו עוסקים בשיווק ברשתות חברתיות. 

 

נכתב על ידי דני גלעד מעצב אתרי אינטרנט WE BUILD IT




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב