דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קלנועית - כל מה שצריך לדעת על אביזרים נלווים לקלנועיות 

מאת    [ 22/03/2011 ]

מילים במאמר: 390   [ נצפה 2396 פעמים ]

כל מה שצריך לדעת על אביזרים נלווים לקלנועיות - (accessories)

אין ספק כי רכישת קלנועיות משדרגת באופן משמעותי את החיים - בין אם עבור בני גיל הזהב, אשר הצורך שלהם לרכישת קלנועיות הוא בריאותי, ובין אם אין מדובר על בני גיל הזהב עבורם רכישת קלנועיות היא לשם נוחות. בשנים האחרונות, מוצעים בשוק מגוון רחב של אביזרים נלווים אל קלנועיות, אשר מצליחים להפוך את החוויה של קלנועיות למהנה עוד יותר. בסופו של דבר, קלנועיות מאובזרות ומושקעות יכולות למלא צרכים רבים עבור האדם הרוכש אותן ולהעניק לו מידה עצומה של נוחות ורווחה.

 

אילו אביזרים כדאי להוסיף אל קלנועיות?

ככלל, קלנועיות משמשות אנשים רבים ומגוונים ולכל אחד מהם צרכים משלו. בהתאם לכך, ניתן לחלק את הציוד הנלווה אל קלנועיות לכמה וכמה סוגים. תחילה, ניתן להתייחס אל כלל הציוד והאביזרים המתאימים לכל רכישת קלנועיות ומשדרגות את חווית הנסיעה בצורה דרסטית.

בין אביזרים אלו ניתן למנות גגונים ומגני שמש, מגני חורף וגשם ועוד. מעבר לאביזרים הללו, ישנם מספר אביזרים שרצוי לרכוש יחד עם קלנועיות, ומטרתם היא הגברת הבטיחות של הנוסע. בין אביזרים אלו ניתן למנות את חגורת הבטיחות, שאינה מגיע באופן מובנה עם קלנועיות ואינה מחויבת בחוק, ועל כן יש לרכוש אותה בנפרד ולהתקינה באופן קל ופשוט, מה שיבטיח בטיחות וביטחון בכל נסיעה. התקנה של מראה או גלגלים רחבים על קלנועיות מבטיחה את הגברת הבטיחות של הנוסע ורצוי להוסיפן על קלנועיות בכל מקרה.

 

אביזרים ייחודיים עבור צרכים ייחודיים

מעבר לתוספות הללו, המיועדות לכל הסוגים השונים של קלנועיות ולכל מטרה, ישנם שדרוגים אחרים שישמשו נאמנה קלנועיות שנרכשו עבור אנשים מסוימים בלבד. כך למשל, ניתן לרכוש עבור קלנועיות מנגנון הפעלה פיקוד שבת, או להתקין עבור קלנועיות מנשא ייעודי לקביים או למקל ההליכה. עבור אלו המתקשים להסיע קלנועיות באמצעות המנגנון המיועד להפעלה ביד, ניתן להתקין על קלנועיות מנגנון להסעה באמצעות הרגל. כמו כן, רכישת קלנועיות לנסיעה של יותר מאדם אחד תצריך רכישת כסא רחב או כסא זוגי. ניתן לשדרג קלנועיות גם באמצעות סל לציוד אישי, מנשא לציוד גולף או מנגנון כיוון ביד. כל זאת כמובן בהתאם להעדפותיו האישיות והשונות של כל לקוח באשר הוא. 

 


למה להעדיף רכישת קלנועיות באפיקים רכב חשמלי?


באפיקים רכב חשמלי מאמינים, כי על קלנועיות להיות לכלי עזר עבור כל אדם המבקש אותן, ועל כן עליהן להתאים לו על הצד הטוב ביותר. שנים ארוכות של וותק ומיומנות הן בתחום הרחב של קלנועיות חדשות וקלנועית יד שנייה והן בכל האביזרים הנלווים הייחודים לצרכיו של כל לקוח, הובילו את נציגי חברת אפיקים רכבי חשמל למיומנות, ניסיון ומקצועיות בהתאמת אביזרים וביצירת קלנועיות, שיבטיחו ללקוח חוויה נסיעה שהוא טרם הכיר.





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב