דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אסטרולוגיה חודשית 

מאת    [ 22/03/2011 ]

מילים במאמר: 424   [ נצפה 4953 פעמים ]

אסטרולוגיה יכולה לנבא לך תחזית יומית, תחזית שבועית ואפילו לפרוס לך תחזית שנתית לפי המזל שלך ובכך לראות איך כל רבעון בשנה הקרובה שלך יתפתח. תמיד בתחילת שנה חדשה יש תחזית שנתית שגם עומדת על אותו העיקרון כמו אסטרולוגיה חודשית, של לחלק את תקופת הזמן לחלקים ולפרש את המשמעות של הכוכבים לאותו זמן.

מהי אסטרולוגיה חודשית? אסטרולוגיה חודשית עובדת בעצם על אותה שיטת אסטרולוגיה, שאומרת שהכוכבים יכולים לנבא את מסלול חיינו, והיא בעצם פורסת את החודש הרצוי בחייך ומה יקרה לך בחודש הזה באיזה תחום שאתה רוצה לדעת. אסטרולוגיה חודשית בדרך כלל פורסת את כל הימים בחודש ובעצם מנסה לראות מה יקרה בכל יום, איזה הרגשה תהיה לך, האם דברים יתפתחו באופן חיובי בשבילך?

מתי כדאי לקבל אסטרולוגיה חודשית? למשל כשיש לכם איזה שהיא בעיה או שאתם מתלבטים באיזה שהוא היבט בחיים שלכם, מערכת יחסים או קריירה, האסטרולוגיה החודשית בעצם מנסה לעזור לכם בכך שהיא אומרת לכם מבחינת הכוכבים, איך יעבור עליכם החודש ומה מצפה לכם.

למשל אם יש לכם שאלה מסוימת כמו האם כדאי לי לעזוב את מקום עבודתי החודש, ולפי התחזית רואים שהחודש יהיה לך חודש קצת לחוץ כלכלית או מתוח, אז אולי לא כדאי לבצע שינויים. הבלוג של סקרנל, עוסק במגוון נושאים הקשורים למיסטיקה ורוחניות, תוכלו למצוא בו תשובות נוספות בתחום המזל שלכם.

בחלק זה של הפוסט אנסה לעשות על מגוון שאלות ותשובות שקשורות לתחום האסטרולוגיה ולתת לכם מגוון טיפים והמלצות שיעזרו לכם להבין את התחום. כמובן שאפשר להתמקד בתחומים מסוימים בחיים כמו התחום הרומנטי, הבריאותי, המקצועי ועוד.זה יכול לעזור בהחלטות גורליות, אולי החודש זהו לא זמן טוב לשינויים ולתהפוכות דרמטיות. תחכה עם ההחלטה שלך. החודש זה לא הזמן.

אסטרולוגיה חודשית אפשר לקרוא בכמעט כל אתר של אסטרולוגיה, רוחניות, הורוסקופים ועוד, אתם יכולים למצוא גם בעיתונים למרות ששם בדרך כלל יש תחזית יומית ולא חודשית.


הכי כיף זה פשוט להירשם לאיזה שהוא אתר שאתם אוהבים לקרוא בו את התחזית שלכם ואז יש אפשרות לקבל כל כמה זמן את התחזית, במקרה שלנו כל תחילת חודש.


אסטרולוגיה חודשית מתאימה לאנשים שלא קוראים הורוסקופ כל יום כי אין להם זמן או כי הם לא מרגישים שזה מספיק "מבהיר" ועוזר להם להחליט החלטות.


אסטרולוגיה חודשית מסכמת לכם בעצם את החודש וכך אתם יכולים להסתמך עליה להחליט החלטות לאותו פרק זמן, להבין למה אתם נמצאים במצב רוח מסוים או סתם להחליט להשקיע החודש בעצמכם או לחילופין בבן זוג או בעבודה.

אסטרולוגיה חודשית עוזרת לכם לממש את עצמכם ולהבין דברים שעוברים עליכם בתקופות שונות בחיים בכל התחומים, קריירה, אהבה, בריאות, כסף והכי חשוב – אתם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב