דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מכונות קפה למשרד 

מאת    [ 21/03/2011 ]

מילים במאמר: 349   [ נצפה 2122 פעמים ]

כיום, ניתן למצוא מכונות קפה במשרדי העבודה השונים כחלק ממכשירי השירות במטבח. השאלה הנשאלת היא האם מכונת הקפה אכן עושה את העבודה עבורכם? כולם יודעים שהיום מתחיל לפי הקפה של הבוקר. אין כמו קפה טוב על הבוקר כדי להמריץ את האנרגיה בגוף ולהתחיל יום עבודה פורה. לכן, מכונות קפה למשרד צריכות להיות ברמה גבוהה ואיכותית. מקום עבודה שמחזיק פינת קפה מסודרת מראה את ההתחשבות שלו בעובדים ובאורחים שמגיעים למקום.

השוני בין מכונות קפה למשרד לבין מכונות קפה ביתיות

קיימים הבדלים רבים בין מכונות קפה למשרד לבין מכונות קפה המיועדות לשימוש ביתי. כאשר קונים מכונת קפה ביתית שמים דגש בעיקר על קומפקטיות, אסתטיות, איכות הקפה ורמת הקושי לניקוי המכונה. לעומת זאת, מכונות קפה למשרד בוחרים על פי עוצמת המכונה, תפוקת כוסות הקפה שהיא מסוגלת לייצר ביום, איכות הקפה ותחזוק יעיל של המכונה.

קיים מגוון עצום של מכונות קפה ועוד יותר מזה טווח מחירים נרחב בין מכונה למכונה. לא כל מכונת קפה תתאים לפינת הקפה של המשרד. מכונות קפה למשרד, בניגוד למכונות הביתיות צריכות לשרת הרבה לקוחות, עובדים, מנהלים, אורחים שמגיעים למשרד, לכן חשוב שתהיינה מספיק חזקות ותעמודנה בקצב העבודה של המשרד.

המלצות

לפני שקונים מכונות קפה למשרד כדי לבדוק שני דברים עיקריים. האחד, כמות כוסות הקפה שהמכונה תצטרך לייצר ביום והשני, האם מספיקה מכונת קפה אחת. מבחר הטעמים שמציעה המכונה גם הוא נושא שחשוב לבדוק. במשרד, בניגוד לבית, אנשים רבים וכל אחד מהם אוהב קפה אחר. לכן, כדאי לקחת מכונה שתתאים עצמה לכל העובדים ולא תקפח עובד שאוהב סוג מסוים של קפה שהמכונה לא מכינה.

ניקיון המכונה הינו נושא שחשוב לקחת בחשבון בין אם היא מיועדת למשרד ובין אם לבית. כיום, קיימות מכונות קפה למשרד אשר מנקות את עצמן בגמר הכנת הקפה ופעם בשלושה חודשים בלבד יש לבצע להן ניקוי יותר יסודי. מכונות קפה למשרד חשוב לקנות מחברה טובה, אמינה ומקצועית שמספקת קפה איכותי ומגוון ושירות עד המשרד במקרה תקלה.

חברת אריאל בן-נון בע"מ משווקת ומפעילה מגוון מכונות קפה ומכונות אוטומטיות לטחינת פולי קפה ואלו מהדגמים החדישים ביותר. חברתנו עובדת עם מכונות קפה מדגם נקטה ומתמחה בהפעלה ותחזוקה של מכונות אלה. ברשותנו מחסן חלקים עם מלאי גדול וזמין המאפשר לנו רמה גבוהה של תחזוקה ופתרון מידי של כל סוגי התקלות במכונות .




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב