דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב גינות קטנות 

מאת    [ 20/03/2011 ]

מילים במאמר: 425   [ נצפה 5189 פעמים ]

עיצוב גינות קטנות – להרגיש כמו בגן אירועים

תכנון, בניית ועיצוב בית הן משימות לא פשוטות, הכוללות השקעה של זמן, כסף ומשאבים. כמו כן, צריכות להתקבל החלטות רבות, כמו בחירת ריהוט, צבע לקירות, ריצוף, דלתות, ועוד. אחת ההחלטות החשובות בכל הקשור לבנייה ועיצוב הבית קשורה דווקא לעיצוב הגינה. עיצוב גינות קטנות עבור בתים פרטיים היא אחת המגמות הפופולאריות ביותר בתחום הבנייה והנדל"ן וכבר ממזמן הפכה להכרח בכדי ליצור נכס ראוי, מעוצב ואסתטי.

ישנן חברות רבות המעניקות שירות של עיצוב גינות קטנות. נקודה זאת מדגישה עד כמה התחום מבוקש, וכמה לא לגיטימי להזניח את השטח מסביב לבית. עם פעם היו אנשים מסתפקים בכיסוח הדשא במכונה ביתית ובכמה עציצים על אדן החלון, היום האפשרויות הן אין סופיות וכוללות מגוון רחב של סגנונות עיצוב, שימוש בחומרים שונים, שימוש בריהוט גן, ריצוף, ועוד. עיצוב גינות נוי על ידי איש מקצוע הופכת את השטח מסביב לבית לאטרקציה בפני עצמה ולפינת נוי של ממש.

לפני שבוחרים חברה או איש מקצוע המעניק שירות של עיצוב גינות קטנות כדאי לבצע סקר שוק ולבחון כמה נקודות חשובות: האם ניתן לראות תעודת מקצועית, האם ישנה הסמכה לעבודה עם חומרים רעילים ולבצע ריסוס וטיפול מונע נגד מזיקים, האם ייעוץ בתחום של מערכות השקיה נכלל במסגרת השירות, האם מסופקות המלצות בתחום צמחייה עונתית, ועוד. בעיקר כדאי לשוחח עם לקוחות בכדי לקבל המלצות ואפילו לבחון גינות מעוצבות בכדי להתרשם מהסגנון של הגנן או החברה.

עיצוב גינות קטנות יכול להתבצע בכמה סגנונות: כיום מאוד פופולארי לבנות ריצוף מדק, המעניק מראה אחיד וכפרי לגינה. שימוש בעץ בא לידי ביטוי גם בריהוט הנבחר לגינה ולאדניות. שימוש במסלעות ואבני נוי פופולארי אף הוא, ויוצר מראה טבעי. שני האלמנטים משתלבים היטב כאשר מדובר על עיצוב גינות קטנות כיוון שהם מנצלים את המרב משטח קטן יחסית ואף יוצרים אשליה של מרחב. חומרים אלו גם קלים לתחזוקה ונשמרים לאורך זמן, נקודה חשובה נוספת המשפיעה על בחירתם.

היבט חשוב אשר איש מקצוע בתחום צריך לספק בעת עיצוב גינות נוי עבור בתים פרטיים או ציבוריים הוא חסכון במים – נושא חשוב ומדובר בעיקר בשנים האחרונות. הנושא יכול לבוא לידי ביטוי בבחירת צמחייה הצורכת מעט מים ובשימוש נכון במערכות השקייה. הקפדה על חסכון במים מועילה כלכלית, באה לידי ביטוי בצמחייה עמידה שתמיד פורחת ובעיקר אינה פוגעת בנושא חשוב וערכי.

נושא של עיצוב גינות קטנות בא לידי ביטוי בהיבטים רבים הקשורים לתקציב וסגנון. פנייה לאיש מקצוע או לחברה מתמחה בעלת ניסיון רב תבטיח גינה מעוצבת, מודרנית, הנשמרת ירוקה, פורחת ועמידה בכל עונות השנה וצורכת מעט מים באופן יחסי. בדרך זאת תהפוך הגינה להיות חלק אינטגראלי מהבית ועיצובו, תגרום למחמאות רבות, ותהווה מקום של שקט, שלווה וטבע וכמקום מפלט מושלם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב