דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה ללבוש ומה אסור ללבוש עם חולצת טריקו? 

מאת    [ 20/03/2011 ]

מילים במאמר: 549   [ נצפה 2597 פעמים ]


חולצות טריקו מודפסות קיימות לכולנו בארון. השאלה הקשה היא תמיד איזו חולצה מתאימה ללבוש מחוץ לבית (ולא רק כפיג'מה) ולאיזה מכנס או חצאית היא מתאימה?

 

איך לבחור- לפי גוון העור

אחד הפרמטרים החשובים בבחירת "איזו חולצה ללבוש היום?"היא גוון העור שלך, והצבעים המתאימים לו ביותר. אם העור שלך יחסית כהה, הבחירה יותר קלה כי מרבית הצבעים ייראו עלייך טוב. אם יש לך עור בהיר, כדאי להמנע מחולצות בהירות מדי שרק גורמות לעור שלך להראות חיוור יותר.

 

איך לבחור- לפי כמות המחמאות!

חולצות מודפסות הן בדרך כלל קניה עם טעם מאוד אישי. לכן, אם אתם רוצים לדעת אם החולצה מתאימה לכם בעיני הסביבה, לבשו אותה בפעם הבאה שאתם יוצאים לפגוש חברים וחכו לשמוע מה הם אומרים. אם תקבלו מחמאות בסגנון "איזו חולצה מגניבה!", "איפה קנית את החולצה הזאת?", "הצבע הזה גורם לך להראות מליון דולר"- תדעו שהבחירה שלכם היתה  מוצלחת.

 

חולצות מודפסות- עם מה ללבוש?

גם אחרי שבדקתם וגיליתם מהן החולצות הכי טובות עבורכם, אתם צריכים להחליט איך להשלים את התלבושת. חולצות מודפסות הן לעיתים קרובות מאוד מקושקשות, ולכן הן לא מתאימות לכל מכנס או חצאית בארון. המנעו מחצאיות פרחוניות וממכנסיים עם דוגמאות בולטות כמו פסים. חולצות טריקו נראות תמיד הכי טוב עם ג'ינס, כהה או בהיר, לפי מה שאתם אוהבים ולפי מה שיש לכם בארון.

 

חולצות מודפסות- עד מתי?

זו שאלה שלא כל כך קל לענות עליה. יש נערים ונערות בגיל העשרה שכבר החליטו שחולצות מודפסות מהטיול השנתי או מטקס סוף שנה אינן בגד שאפשר לצאת איתו לרחוב, אלא ניתן להשתמש בהן רק לשינה או לטיולים. מצד שני בוודאי תמצאו מבוגרים (בני שלושים ואפילו בני ארבעים) שעדיין גאים להסתובב בכל רגע אפשרי עם חולצות המזכרת מהטירונות, מסוף המסלול בצבא, או מההופעה של הזמר האגדי משנות השמונים. התשובה הטובה ביותר זה שמדובר בבחירה אישית ובסופו של דבר האדם שלובש את הבגד צריך להרגיש טוב עם עצמו, ולא להיות שפוט לצו האופנה.

 

לסיכום- נסו להתאים את הצבעים של הבגדים לגוון העור שלכם, וגם ליצור תלבושת תואמת, אך זכרו שאפילו חולצות מודפסות יכולות לבטא את מי שאתם ולכן אל תהססו להוציא אותן מהארון!

 

מפעל כנען סטודיו הוקם בשנת 1985 על ידי קבוצה מחברי קיבוץ צרעה אשר התמחו בתחומי הגרפיקה וההדפסה על מוצרי טקסטיל. המפעל מספק שירותי הדפסה על מוצרי טקסטיל עבור ענפים שונים: ענף האופנה, ענף מוצרי הפרסום וקידום המכירות, וכן עבור מקומות עבודה ומפעלים, קבוצות ויחידים. בין מוצרינו: חולצות, חולצות מודפסות , בגדי עבודה , כובעים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב