דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


זהירות תופעות ליווי חיוביות 

מאת    [ 20/03/2011 ]

מילים במאמר: 624   [ נצפה 2244 פעמים ]

 זהירות תופעות ליווי חיוביות

מכירים את התחושה שעוד לא התחיל היום ונגמר השבוע,שאנו מגיעים מותשים לסופשבוע ומנסים להיזכר עם מי נפגשנו, את התחושה שבמהלך היום אנו ממוקדים אך בסוף היום אנו נוכחים כי לא הספקנו את שתכננו לבצע ושבפועל לא קידמנו את אשר רצינו?

אני מניחה שגם אתם הייתם רוצים קצת יותר זמן לעצמכם, לנהל זוגיות קצת יותר רומנטית ולהספיק ליהנות מהילדים. איך ניתן לחיות וליהנות?  לשלב עבודה עם זמן לעצמינו? איך ניתן לייצר מספיק כסף למען משפחתנו מבלי לשכוח להיות שם עבורם. במיוחד לכבוד יום המשפחה וחג אהבה הכנתי לכם סעודה מלווה במתכון איך ניתן לעשות גם וגם מבלי לשכוח מהעיקר, שזה אתם.

הסעודה שהכנתי עבורכם,מורכבת משלוש מנות:

מנה ראשונה ממולאים עסיסיים- גילוי עצמי, מנה שנייה מוקפץ מתובלן- זוגיות מרטיטה, קינוח כפתורי עוגיות מדהימות ?משפחתכם, מוגש עם קוקטייל בשפע - חברים.

 

מנה ראשונה - ממולאים עסיסיים, איך מגלים את עצמינו?

פשוט מאוד לוקחים מראה ומסתכלים עמוק בתוך העיניים שלנו, עצרו ! ! !  אל תמהרו לזוז. אל תחששו מהסיטואציה ,שבה יסתבר לכם, כי מי שחשבתם להיות ומי שנהייתם בפועל הם שני אנשים שונים. במקום לתת לחייכם לחלוף ולתחושת החבל להיות חלק מחייכם החליטו עכשיו שמרגע זה ואילך נעזוב את מה שלא עשינו וניצור רשימה של מה שאנחנו עומדים לעשות .בחנו מהם סדרי העדיפויות שלכם ואיפה ממוקם הזמן שנועד רק עבורכם. תרשו לעצמכם תרגישו עם זה הכי טוב שיש מגיע לכם לא?

 

מנה שנייה מוקפץ מתובלן -זוגיות מרטיטה בתחילת מערכת היחסים שלנו אנו כל היום מדברים בטלפון, כל תנועה מהווה שיחה של שעה עם הזמן השיחות מתחילות להיות קצת מקרטעות ולבסוף מתנחלת לה השתיקה, שמתם לב לכך? בפעם הבאה שאתם אוכלים או שותים בחוץ תרשו לעצמכם להתבונן סביב תגלו מחזה עצוב של זוגות המזמינים את הקפה או המנה מסתכלים מסביב,הם בקושי מביטים אחת בשני והשתיקה ביניהם ארוכה יותר מהזמן שלוקח להזמין, לאוכל ולשלם אז איך ניתן לא להגיע לשם? תיזמו פגישה אחת לחודש תצאו אליה בנפרד ותפגשו במקום לבושים ומבושמים כמו פעם תפגשו כמו זוג אוהבים שאסור להם להיפגש , ספרו דברים משעשעים עזבו את הקשיים והתמודדויות שאיתם אתם עוברים במהלך היום יום ,המפגש החודשי נועד לעורר את הזוגיות ליצור משהו שלכם להחזיר את הברק והרטט אליכם, הרי בחרתם להיות ביחד שחזרו מה גרם לכם להימשך אחד אל השני, גלו בחזרה אחד את השנייה.

קינוח כפתורי עוגיות מדהימות ?משפחתכם, כולנו אומרים שהכי חשוב זה המשפחה אבל אם נבחן את סדר היום שלנו נגלה שאנחנו פחות איתם משאנו רוצים,כן לכאורה אין ברירה, אבל אם הם הכי חשובים אז איך זה שאנחנו לא מטפחים את הקשר איתם? אז דקה לפני שאתם נפרדים לעוד יום עבודה, חבקו אותם, הסתכלו להם בעיניים ותגידו להם כמה שאתם אוהבים אותם,אחלו להם שיהיה להם יום קסום כמוהם,וכן גם ניתן לפעמים בדרך מהנייד להתקשר לאחד מבני המשפחה, שכבר לא מתגוררים איתכם ולהגיד גם לו שיהיה לו יום נפלא.

קבעו מנהג, שבארוחה סוף שבוע כולם נוכחים בלי תירוצים , כל אחד בתורו מספר מה שעבר עליו השבוע משתף ואתם מקשיבים בלי להעביר ביקורות על מה שסופר, הקשבה נטו, תהנו, תחגגו עם היצירה שיצרתם,משפחתכם.

 

קוקטיל - חברים ואיך אפשר בלי חברים, טפחו אותם, אל תיקחו אותם כמובן מאליו, כן לכל אחד מאיתנו יש את ההטרדות שלו, הרימו להם טלפון בלי סיבה וספרו להם שהם חשובים לכם, שאתם אוהבים אותם, ככה סתם בלי יום הולדת או סיבה מיוחדת, ספרו להם שאתם שם לצידם למקרה שהם צריכים אותכם, כן הם יודעים אבל איזה כיף שמישהו מתקשר ואומר לנו שאנחנו חשובים לו.

 

הכותבת: אסנת רובין מאמנת ויועצת לעסקים, מנכ"ל "מודעות להצלחה" המספקת פתרונות יצירתיים למינוף העסק, מנחת סדנאות, חונכת מטעם התמ"ת וחברה בלשכת היועצים הישראלית. לשאלות ותגובות ניתן לפנות ב  osnat@osnat-rubin.co.il

אסנת רובין מאמנת ויועצת לעסקים, מנכ"ל "מודעות להצלחה" המספקת פתרונות יצירתיים למינוף העסק, מנחת סדנאות, חונכת מטעם התמ"ת וחברה בלשכת היועצים הישראלית. לשאלות ותגובות ניתן לפנות ב  osnat@osnat-rubin.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב