דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתי כדאי לרכוש הרחבות לביטוח נסיעות? 

מאת    [ 19/03/2011 ]

מילים במאמר: 405   [ נצפה 2168 פעמים ]

 

פוליסות ביטוח נסיעות נמכרות ללא תהליך חיתום או פיקוח מיוחדים אולם יש דברים שכדאי לדעת מראש וכדאי להעירך אליהם בהתאם כדי שבמקרה הצורך ימצא הכיסוי המתאים הנדרש. כאשר מדובר בפוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל, מדובר בפוליסה בסיסית הכוללת כיסוי למצבים של אשפוז חירום בריאותי, מצבים של אבדן המטען שנלקח עם הנוסע ואפילו מקרים בהם יש צורך לבצע שינויים דחופים בלוחות הזמנים של הנסיעה שאינם בשליטתו של המבוטח, אולם במקרים רבים מגלים המבוטחים, לאחר מעשה, כי הכיסוי לו הם נדרשים אינו קיים בפוליסת ביטוח נסיעות אותה רכשו, כיוון שלא התייחסו או קראו את האותיות הקטנות שבפוליסת הביטוח.

פעילויות מיוחדות בזמן הטיול שדורשות רכישת הרחבות לפוליסת ביטוח נסיעות

קיימות פעילויות מסוימות אשר אם אתם מתכננים לעשותן בזמן הטיול רצוי להצטייד בפוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל מתאימה שתכסה אותן. הפעילויות הללו נחלקות לנושאי ספורט חורף ונושאי ספורט אתגרי. ספורט חורץ הוא ספורט הכולל שלג או קרח ודומיהם. אם אתם מתכננים חופשת סקי בהרי האלפים, טוב תעשו אם תצטיידו בנוסף לפוליסת ביטוח בריאות שבידכם גם בהרחבה לפוליסה זו אשר מכסה ספורט חורף.

מקרים אחרים נוגעים לספורט אתגרי. תחת מטריית ספורט אתגרי אפשר למנות פעילויות רבות ושונות: שייט, שייט אבובים, ראפטינג, סנפלינג, חקר מערות הכולל שימוש בחבלים, קפיצות בנג'י, צניחה חופשיתף דאיה, צלילה ועוד. אם מתוכננים בטיול פעילויות מעין אלו טוב יהיה אם המבוטח יקדים לרכוש הרחבה לכיסוי ספורט אתגרי כיוון שענפי ספורט אלו הם מסוכנים במיוחד מחד ועיסוק בהם ללא כיסוי ביטוחי עלול להתגלות בדיעבד כיקר במיוחד.

מצבים גופניים של המבוטח שדורשים רכישת הרחבות לפוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל

לא רק דברים הקשורים בטיול עצמו משפיעים. אם חלו בשנים האחרונות שינויים במצב הבריאותי של המדווח - כדי להתייעץ לפני רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל סטנדרטי, המיועד לאנשים בריאים ללא מצבים גופניים ייחודיים או מעוררי סיכון כגון הריון. אם המבוטח נוטל תרופות מרשם על בסיס קבוע, גם אם המחלה לא התפרצה או אינה ניכרת בסימפטומים, הדבר דורש רכישת הרחבה עבור ביטוח מצב רפואי קודם.

גם הריון, דורש רכישת ביטוח מתאים. יש לזכור כי עיקרה של פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל הוא ביטוח בריאותי כך שכל דבר הרלוונטי למצב הבריאותי יש לקחת בחשבון לפני רכישת פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל מתאימה. ניתן לרכוש הרחבה למצב בריאותי קודם המכסה מצבי הריון, ובלבד שמדובר בהריון תקין עד לשבוע מסוים של ההריון המתשנה בין חברות הביטוח השונות.

אם המבוטח אושפז במהלך חצי השנה שלפני הנסיעה, יש לברר עם חברת הביטוח האם קיים כיסוי עבור החמרה במצב הבריאותי בגינו אושפז המבוטח או לאו . ישנם מצבים בהם לא ניתן לרכוש כיסוי מספק לדוגמה חולי דיאליזה הנזקקים לטיפול שוטף.

 

מרצה בענייני ביטוח




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב