סלוגנים שונים וחשיבותם
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

סלוגנים שונים וחשיבותם 

מאת    [ 18/03/2011 ]
מילים במאמר: 325   [ נצפה 3405 פעמים ]

סלוגן פרסומי הוא שם קוד לביטוי קצר ואינטליגנטי שתופס את תשומת לב הציבור הנחשף אליו. בין אם רואים את הסלוגן בפרסומות בטלוויזיה, בעיתונים, במודעות חוצות או בקמפיין פרסומי, הסלוגן הוא דרך טובה ביותר לאלץ את הציבור לעצור ולחשוב על המסר והקונספט של החברה או העסק שעומדים מאחוריו. סלוגן טוב יכול לעשות ניסים ונפלאות לעסק שלך, אם הוא חד. אם הסלוגן גם קל להבנה וייחודי, הוא יבלוט כאילו היה סוכן מכירות אפקטיבי, שיגרום לחלק מהאנשים שקוראים אותו לנקוט בפעולת יצירת הקשר המיוחלת לרכישת המוצר שלך או לכל הפחות - להתעניינות בו.

אך יש להבדיל בין סלוגנים קבועים לעסקים (קטנים, גדולים ובינוניים) לבין סלוגן פרסומי שנועד במיוחד למכירה מסוימת, מבצע או אירוע חולף. שני סוגי הסלוגנים נכתבים כדי למשוך תשומת לב ולהניע לפעולה, אך בזמן שסלוגן לעסק או חברה משקף את תדמיתה, הסלוגן הפרסומי בא להשפיע על תגובתו המיידית של הקורא. כדי להבהיר את ההבדלים בין השניים די להביט בשני סלוגנים שונים של חברת מוצרי הספורט המפורסמת "נייק". הסלוגן הקבוע שלהם נבחר להיות "Just do it" או "פשוט עשה את זה". סלוגן זה הוא חלק מהתדמית של "נייק" ומהמוניטין שלה כחברה, אך שונה מהסלוגנים הייחודיים למוצריה כמו למשל Your run. Your way ("הריצה שלך. הדרך שלך") שמקדם באופן פרטני את מוצרי נעלי הריצה של נייק. הסיבה לכך היא יצרת בידול בין תדמית החברה או העסק, לבין מוצריה הספציפיים שמקבלים "חיים משל עצמם" במיוחד בחברות ענק כדוגמת נייק.

לאף אחד בעולם הפרסום אין ספק בנוגע לחשיבותו של הסלוגן שבכמה מילים יוצר בידול בינך ובין מתחריך בעולם מוצף בשיווק וניסיונות מכירה, אין אלמנט פרסומי אחד שיכול ליצור את האפקט הזה בצורה כל כך קצרה וקולעת כמו סלוגנים. חישבו על זה! רק סלוגן יכול להיעשות חלק מהשפה היומיומית של כולנו, או אפילו חלק מהלצה טובה, ואם זה קרה לך או לעסק שלך - הצלחת בגדול. סלוגן טוב כמוהו כ "וו זיכרון" שנותר בראשו של קהל הנחשפים אליו, ולעיתים כל-כך מזוהה עם בעליו עד שהוא הופך לשמו האמצעי.

"כותב טוב", הוא סטודיו קופירייטינג ותיק כל כך שטקסטים שלו נמצאו במערות בית גוברין מהתקופה שקדמה להמצאת הטקסט. חוץ מספרי ביוגרפיה ומקצוע, צוות "כותב טוב" מייצר טקסטים למגזר העסקי, הפרטי, בני מיעוטים ובני תערובת. האמת שזה לא משנה, כולנו בני אדם וכולנו (לפחות חלקנו) קוראים וכותבים טוב. "כותב טוב" -  קופיריטינג, עריכת תוכן וסופרי צללים. www.kotevtov.com  

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב