דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סלוגנים שונים וחשיבותם 

מאת    [ 18/03/2011 ]

מילים במאמר: 325   [ נצפה 3619 פעמים ]

סלוגן פרסומי הוא שם קוד לביטוי קצר ואינטליגנטי שתופס את תשומת לב הציבור הנחשף אליו. בין אם רואים את הסלוגן בפרסומות בטלוויזיה, בעיתונים, במודעות חוצות או בקמפיין פרסומי, הסלוגן הוא דרך טובה ביותר לאלץ את הציבור לעצור ולחשוב על המסר והקונספט של החברה או העסק שעומדים מאחוריו. סלוגן טוב יכול לעשות ניסים ונפלאות לעסק שלך, אם הוא חד. אם הסלוגן גם קל להבנה וייחודי, הוא יבלוט כאילו היה סוכן מכירות אפקטיבי, שיגרום לחלק מהאנשים שקוראים אותו לנקוט בפעולת יצירת הקשר המיוחלת לרכישת המוצר שלך או לכל הפחות - להתעניינות בו.

אך יש להבדיל בין סלוגנים קבועים לעסקים (קטנים, גדולים ובינוניים) לבין סלוגן פרסומי שנועד במיוחד למכירה מסוימת, מבצע או אירוע חולף. שני סוגי הסלוגנים נכתבים כדי למשוך תשומת לב ולהניע לפעולה, אך בזמן שסלוגן לעסק או חברה משקף את תדמיתה, הסלוגן הפרסומי בא להשפיע על תגובתו המיידית של הקורא. כדי להבהיר את ההבדלים בין השניים די להביט בשני סלוגנים שונים של חברת מוצרי הספורט המפורסמת "נייק". הסלוגן הקבוע שלהם נבחר להיות "Just do it" או "פשוט עשה את זה". סלוגן זה הוא חלק מהתדמית של "נייק" ומהמוניטין שלה כחברה, אך שונה מהסלוגנים הייחודיים למוצריה כמו למשל Your run. Your way ("הריצה שלך. הדרך שלך") שמקדם באופן פרטני את מוצרי נעלי הריצה של נייק. הסיבה לכך היא יצרת בידול בין תדמית החברה או העסק, לבין מוצריה הספציפיים שמקבלים "חיים משל עצמם" במיוחד בחברות ענק כדוגמת נייק.

לאף אחד בעולם הפרסום אין ספק בנוגע לחשיבותו של הסלוגן שבכמה מילים יוצר בידול בינך ובין מתחריך בעולם מוצף בשיווק וניסיונות מכירה, אין אלמנט פרסומי אחד שיכול ליצור את האפקט הזה בצורה כל כך קצרה וקולעת כמו סלוגנים. חישבו על זה! רק סלוגן יכול להיעשות חלק מהשפה היומיומית של כולנו, או אפילו חלק מהלצה טובה, ואם זה קרה לך או לעסק שלך - הצלחת בגדול. סלוגן טוב כמוהו כ "וו זיכרון" שנותר בראשו של קהל הנחשפים אליו, ולעיתים כל-כך מזוהה עם בעליו עד שהוא הופך לשמו האמצעי.

"כותב טוב", הוא סטודיו קופירייטינג ותיק כל כך שטקסטים שלו נמצאו במערות בית גוברין מהתקופה שקדמה להמצאת הטקסט. חוץ מספרי ביוגרפיה ומקצוע, צוות "כותב טוב" מייצר טקסטים למגזר העסקי, הפרטי, בני מיעוטים ובני תערובת. האמת שזה לא משנה, כולנו בני אדם וכולנו (לפחות חלקנו) קוראים וכותבים טוב. "כותב טוב" -  קופיריטינג, עריכת תוכן וסופרי צללים. www.kotevtov.com  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב