דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אומנות הפיתוי - מהי תקשורת לא מילולית? 

מאת    [ 18/03/2011 ]

מילים במאמר: 569   [ נצפה 4817 פעמים ]

שפת הגוף, טון הדיבור, המבט, רמת האנרגיה שלך, עד כמה אתה נשמע בטוח במה שאתה אומר, עד כמה אתה מרגיש בנוח בסביבה שבה אתה נמצא. שים לב שכל הדברים האלה באים לידי ביטוי מבלי שתצטרך לדבר יותר מדי. המטרה שלך היא לפתח את התקשורת הלא מילולית שלך כדי שתדע טוב יותר איך להתחיל עם בחורה.

איך מפתחים את התקשורת הלא מילולית?

לפי אומנות הפיתוי, ישנן דרכים לגרום לבחורה להמשך אליך שפחות קשורות במה שאתה אומר. קיימות טכניקות משיכה שמבוססות על תקשורת לא מילולית. במהלך המאמרים אלמד אותך שיטות למשיכה ברמה הלא מילולית. חשוב מאוד לפתח את היכולת לגרום משיכה ברמה הלא מילולית.

לסיכום, אתה מוזמן להסתכל על היכרויות במועדון מנקודת מבט אחרת לגמרי. המטרה היא לגרום לבחורה להמשך אליך. המשיכה נוצרת לא על פי מה שאתה אומר אלא לפי התקשורת הלא מילולית שלך - כבר מהשלב שבו אתה חושב על איך להתחיל עם בחורה.

אמונה מוטעית של רוב הגברים "הבחורה האחת והמיוחדת"

הרבה פעמים פונים אלי גברים שלא מתחום אומנות הפיתוי ואומרים לי: "סטס, פגשתי מישהי מיוחדת, אני מרגיש איתה חיבור, איך אני משיג אותה?"

מה שמעניין זה שהתופעה של להידלק על בחורה אחת מתרחשת בנסיבות שונות אצל גברים שונים. אצל חלק מהבחורים מדובר בבחורות שהם ממש רוצים אבל הבחורות לא רוצות בהם. חלק אחר של הבחורים נדלקים על בחורות שהם שכבו איתן ורוצים להמשיך להיות איתן בקשר בעוד שהבחורה תופסת אותם בתור סטוץ. ישנם גברים שנדלקים על בחורות שנותנות להם הרבה תשומת לב בעוד שאחרים מפתחים התמכרות כלפי בחורות שלא נותנות להם תשומת לב.

יצא לי גם לפגוש אנשים שהם מתמכרים "סדרתיים", כלומר בכל פעם שהם מכירים מישהי הם ממש נדלקים עליה. כעבור זמן ההידלקות עוברת להם, עד שהם מכירים מישהי חדשה וחוזר חלילה.

מהצד של סודות הפיתוי קיים פרדוקס בעניין. הפרדוקס הוא שגם אם השגת את אותה הבחורה שממש רצית, כנראה שאתה תתנהג בצורה שתפגע בקשר שלך איתה אם תישאר במצב של הזדקקות וצורך בה. למצב רגשי זה קוראים באנגלית needy מהמילה האנגלית need (צריך). זהו מצב בו אתה משדר לבחורה שבלעדיה אתה תהיה פחות מאושר ופחות שמח בחיים שלך. נשים הכי שונאות שגבר משדר להן את התחושה הזו, במיוחד כשההשתוקקות הזו היא חד צדדית (הגבר כלפי האישה) ולא הדדית.

הדרך הכי טובה להימנע ממצב זה היא לפתח את גישת השפע (רואים זאת כבר בשלב של איך להתחיל עם בחורה). המטרה היא להגיע למצב שבו תדע שבכל רגע נתון יש עוד המון בחורות מדהימות, יפות, חכמות שמחכות רק לך. ברגע שתגיע למצב זה לא תוכל עוד לפתח את אותה התמכרות ההרסנית שיש לך כלפי מישהי אחת ולהתחיל ליישם את סודות הפיתוי.

לפני שתאמץ את גישת השפע של אומנות הפיתוי, עליך לפתח את היכולת להכיר נשים חדשות מתי שרק יתחשק לך. במצב כזה גם אם מישהי לא עונה לטלפונים או לא מוכנה להיפגש, אתה לא נלחץ כי אתה יודע שתמיד יש לך אופציה להכיר עוד נשים חדשות. לפי סודות הפיתוי, גם אם אתה יוצא עם מישהי לכמה דייטים והיא פתאום נעשית קרירה, אתה נשאר רגוע בגלל שיש לך את היכולת להכיר עוד נשים מתי שרק תרצה.

סטס סגין מלמד גברים את אומנות הפיתוי. במסגרת לימודי אומנות הפיתוי הוא מסביר לגברים את סודות הפיתוי סודות כמו איך להתחיל עם בחורה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב