דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תוכן שיווקי- חשיבות התוכן לנוכחות במדיה החברתית 

מאת    [ 17/03/2011 ]

מילים במאמר: 493   [ נצפה 2470 פעמים ]

בעלי עסקים רבים המסרבים להצטרף לקדמת הטכנולוגיה, מתייחסים למדיה החברתית בביטול ואינם מבינים כיצד הפלטפורמה הזו יכולה לקדם את העסק שלהם. בעלי עסקים אלו שוגים בצורה חמורה, שכן המדיה החברתית משתמשת צינור חשוב בהפצת תוכן שיווקי ויצירת קשרים עם הלקוחות הפוטנציאליים, וכל זאת בחינם.

 כולם כבר שם

התשובה המרכזית לשאלה 'מדוע אני זקוק לנוכחות במדיה החברתית' היא משום שכולם כבר שם. כיום התחרות בין בעלי עסקים גדולה כמעט בכל ענף ובכל מגזר עסקי, ולכן בעל עסק המעוניין לקדם את העסק שלו, עדיף לו, שלא יישאר מאחור ויתעלם מכוחה של המדיה החברתית, בעוד שהמתחרים שלו חולשים בה ומנצלים אותה לטובתם.

 גוגל, גוגל, גוגל

בעלי עסקים נוטים להוציא סכומי כסף גדולים במטרה לקדם את עצמם במנועי החיפוש, אך שוכחים שהדרך הפשוטה ביותר להשתחל לראש הרשימה היא באמצעות הקמת עמוד עסקי בפייסבוק. העמוד העסקי משמש כמיני אתר בפני עצמו, והוא נסרק על ידי מנועי החיפוש. אחזקה איכותית של עמוד פייסבוק תאפשר לגולשים שהקישו את שם העסק שלכם בגוגל, להיחשף לעולם התוכן העשיר שאתם מפיצים בעמוד.

הפצת תוכן שיווקי

הפעילות במדיה החברתית חושפת אתכם ללקוחות פונטציאליים רבים, שיתכן שמעולם לא שמעו על קיומכם עד לאותו רגע. הפצת תוכן שיווקי באמצעות המדיה החברתית הפכה לנפוצה יותר ויותר בשנים האחרונות, והיא מאפשרת לבעלי העסקים לנצל את המדיה החברתית כצינור להפצת מידע ופלטפורמה להכרת לקוחות חדשים.

גולשים אקראיים הנחשפים לעמוד שלכם באמצעות הפצת תוכן שיווקי, עשויים להפוך במחי הקלקה אחת על העכבר, ללקוחות החדשים שלכם. מאחר ומדובר במסה עצומה של גולשים המבקרים בפייסבוק כל יום, אסור לזלזל בתרומתה של המדיה החברתית אלא להיפך, יש להשקיע ולטפח את נוכחותכם בה.

 בידול מול המתחרים

כבר ציינו שכיום מרבית בעלי העסקים מפגינים נוכחות כזו או אחרת במדיה החברתית. עם זאת, נדמה כי רבים מהם עדיין לא פענחו את הדרך הנכונה לנצל את הפלטפורמה הזו, וזו בדיוק ההזדמנות שלכם להתבלט מעל פני השטח. הפצת תוכן שיווקי במדיה החברתית היא חשובה, אך לא די בכך כדי לייחד את העמוד בין כל המתחרים.

כדי ליצור בידול ביניכם לבין שאר המתחרים, חשוב למנן בצורה נכונה בין תוכן שיווקי לתכנים עם ערך מוסף. תוכן שיווקי הוא זה שיגרום בסופו של דבר הנעה לפעולה, אך תכנים בעלי ערך מוסף הם אלו שיציבו אתכם כמומחים והמובילים בתחומכם.

מנפו ביקורת שלילית לכדי הצלחה

לאחר שהגולשים בעמוד שלכם יחשפו לעמוד ולתוכן השיווקי המופץ בו, לא מן הנמנע שתתקיים ביניכם אינטרקציה וחלק מהלקוחות יבקשו להעביר ביקורת או להתלונן. בדיוק כפי שאינכם נוהגים לבטל ביקורת של לקוח רגיל או להתעלם ממנה, כך חשוב להתייחס ברצינות לביקורת המועברת באמצעות המדיה החברתית. ראו בביקורת או בתלונה הזדמנות לזכות בלקוח חדש, התייחסו אליה בתשומת לב מירבית ותבחינו כיצד הגולש לא יתלונן בשנית אלא יהפוך ללקוח מרוצה ונאמן.

איי וי טקסט בע"מ http://www.ivtext.co.il קופירייטינג תוכן שיווקי כתיבה שיווקית, חברה מובילה בתחומים קופירייטינג, כתיבת תוכן שיווקי, כתיבת תוכן לקידום אתרים ברשת האינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב