דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שגיאות באיפור 

מאת    [ 17/03/2011 ]

מילים במאמר: 483   [ נצפה 2135 פעמים ]

רוית אסף ? "מנהלת בתי הספר לאיפור מקצועי" יודעת לספר, שלמרות שכמעט כל אישה משתמשת או לפחות יודעת להשתמש באיפור, שגיאות מתרחשות לעיתים קרובות. ברב המקרים, שגיאות כאלה עשויות להיות בלתי מורגשות, ברם, הן

לפיכך היא מייעצת לנו על התועלת הגדולה ביותר שניתן להפיק בכך ש"ניפטר" משגיאות האיפור שלנו, בכדי שלא נצטרך להשתמש בהרבה איפור לאחר מכן, כיוון שעורנו יהפוך באופן טבעי לבריא ויפה יותר.

 

אחת משגיאות האיפור הנפוצות ביותר, היא שימוש בצבעים לא נכונים. זה יכול להיות הכל: צללית, שפתון, עפרון שפתיים, סומק ועוד. אם הצבעים בהם את משתמש הם כהים מדי או בהירים מדי, תראי מגוחכת, בסופו של דבר. אם את מנסה להסוות את צבע עורך ע"י מייק אפ כהה או בהיר מדי, עדיין תראי מגוחכת, כיוון שהניסיון הוא בולט ולא מוצלח. צבע צווארך או אפילו ידייך, שונה בוודאות מצבע המייק אפ ויסגיר מייד את ניסיונך הכושל…

 

שגיאה זו ניתנת לביטול בקלות, אם תבחרי בקפידה ותתייעצי עם מומחה בנושא. אל תתעצלי ובעיה זו תפסיק להטריד אותך לנצח.

 

ישנן נשים הסבורות שזה לא מחייב להסיר מייק אפ לפני השינה וכך הן מפתחות מנהג בעייתי. האמת היא שזוהי השגיאה הגרועה ביותר. כיוון שעורנו כבר מועשר בשמן ולחות באופן טבעי וסופח במשך היום כמויות של חומרים מהסביבה, שערו כמה העור נחנק ונאנק תחת אותן כמויות חומרים. לפיכך חובה עלינו לשטוף את הפנים מדי ערב, אחרת הנקבוביות יתחילו לסבול.

 

לתחום קווי פנים, זה מקובל ורצוי, אך רק במקרים מסוימים. אם החלטת להשתמש בצללית המעניקה אשליה פיסולית סביב האף או עצמות הלחיים, זכרי שזה נראה נהדר מעל דפי המגזין, היכן שהתאורה היא מושלמת. לעומת זאת, בתאורה טבעית תראי נורא ואיום עם איפור כזה. עלייך למרוח את הצללית עד כדי כך שלא תראה כמעט, כדי שהמראה יהפוך לאנושי.

אם השתמשת בריסים מלאכותיים, זה לא אומר שעלייך ליצוק שמן על המדורה ולהוסיף שימוש יתר במסקרה. המראה העכבישי הוא נפלא, אבל בעיקר מתאים לעכבישים, אם חושבים על זה.

הגבות חשובות מאוד בכדי להביע את מצב הרוח והרגשות הקיימים. ישנן 2 טעויות עיקריות, אם מתמקדים בהן, צבע שגוי וצורה. בקרי במכון יופי מקצועי לפחות פעם אחת כדי שהמומחית או המומחה יעצבו את הגבות בהתאם לפנייך ולצורת העין שלך. אם צבע הגבה שלך כהה או בהיר מדי מצבע שיערך בכמה טונים, תצטרכי להתאים אותן אליו, כדי לא ליצור כזה קונטרסט. זה מחלק את פנייך לשני חצאים ונראה ממש מגוחך.

אל תשכחי, על האיפור להראות תמיד רענן. איפור שנמס על הפנים, הוא הדבר הגרוע ביותר בנמצא. ישנן מוצרי איפור רבים בשוק וזה ממש לא קשה למצוא את הטובים שבהם. אל תתעצלי לחפש ולהתייעץ מהם המוצרים הטובים ביותר עבורך.

הימנעות משגיאות איפור, לא רק תהפוך אותך ליפה יותר, אלא גם תעזור לך לשמור על עור פנייך. זכרי ששימוש קל באיפור, היא ההימנעות הטובה ביותר. שמרי על עורך ולא תצטרכי כמויות איפור להסוואתו.

 

יום נפלא,

רוית אסף – "מנהלת בתי הספר למקצועות היופי

רוית אסף, מנהלת רשת בתי ספר למקצועות היופי "רווית אסף" פועלת מזה כ- 10 שנים ונמצאת בבעלותה הפרטית של רווית אסף. אסף מחזיקה בתארי יופי נחשקים כמלכת היופי של ישראל לשנת 92` ו"מיס פוטוגניק" העולמית. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב