דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לפני,אחרי ובמהלך בחירת חברת הובלות 

מאת    [ 16/03/2011 ]

מילים במאמר: 482   [ נצפה 2708 פעמים ]

מעבר דירה יכול להיות תהליך לא פשוט ומעורר חשש ולכן, חשוב שתבחרו את אנשי ההובלה בקפידה. כדאי לבחור חברה שתוכלו לסמוך עליה ושיש לה ניסיון מקצועי נרחב בהובלת חפצים מהסוג שיש לכם בבית. אז מה צריך לבדוק כשבוחרים שירות למעבר דירה?

תפוס ברשת חברות שמציעות שירותי הובלות

כיום, אחת הדרכים הפשוטות ביותר לאתר בעלי מקצוע בכל תחום שהוא היא באמצעות האינטרנט. חיפוש פשוט במנועי החיפוש השונים ינפיק לכם מגוון רחב של תוצאות הנכללות תחת השירות שאתם מחפשים. נסו לצמצם את תוצאות החיפוש ולבחור בחברות המתאימות לסוג השירות אותו אתם צריכים, ובהתאם למיקום הגיאוגרפי שלהן.

סביר להניח שלחברה רצינית ומקצועית יהיה אתר אינטרנט, המפרט בדיוק את הניסיון המקצועי שלה בתחום, את כללי האתיקה שלה ואת ההתמחויות הספציפיות שלה, אם יש כאלו. בחלק מאתרי האינטרנט תוכלו גם לקבל הצעת מחיר באמצעות המייל או באמצעות מערכת ממוחשבת המסוגלת לחשב עלויות (מחשבון להובלות).

כיצד לקבל הצעת מחיר מחברת הובלות?

לאחר שצמצמתם את החברות הפוטנציאליות מבין המגוון הרחב הקיים בשוק, צרו עימן קשר, על מנת לתת להן את כל הפרטים הנוגעים להובלה: כמות וסוג החפצים, כמו גם המרחק הפיזי בין מקום הטעינה למקום הפריקה שלהם. במקרה של שינוע תכולת דירה, חשוב שתציינו האם יש בבניין מעלית ובאיזו קומה נמצאת הדירה המקורית והחדשה.

נסו לקבל כמה שיותר הצעות מחיר מכמה שיותר חברות. סביר להניח שתגלו במהירה שהעלויות משתנות באופן ניכר בין חברה לחברה. אל תבחרו בהכרח בחברה הזולה ביותר, שכן היא לא תמיד תספק לכם את השירות הטוב ביותר. תוכלו גם לבקש פירוט של הצעת המחיר, כך שתדעו בדיוק מה נכלל במסגרתה.

כיצד תפקחו על חברת הובלות?

ראשית, חשוב שתארזו היטב מראש את כל החפצים האישיים שלכם. ודאו שכל החפצים הגדולים מוכנים, מפורקים או עטופים בנייר מגן כלשהו. הקפידו לארוז את כל החפצים הקטנים יותר בארגזים מרופדים וסגורים היטב. פעמים רבות, חברות הובלות לא ייקחו אחריות על טעויות באריזה וכל חפץ שיאבד או ייפגם, יהיה על אחריותכם בלבד.

במהלך תהליך ההובלה עצמו, עקבו היטב אחרי פעולות המובילים ובדקו שהם עוקבים אחר ההוראות שלכם. אחרי הכול, אתם הבוס בזמן ההובלה, על אחת כמה וכמה כשמדובר בבית שלכם ובחפציכם האישיים. תנו הוראות מפורטות למובילים מבלי לחשוש.

הובלות של משרדים ובתי עסק

הובלת דירה יכולה להיות שונה לחלוטין מהובלה של בית עסק או משרד. במידה ואתם מעוניינים להעביר את תכולת המשרד שלכם, רצוי שתבחרו בחברה שמתמחה בכך, שכן זהו סיפור אחר לגמרי. ההבדל המהותי ביותר נוגע לכך שהובלת משרד צריכה להיות זריזה ויעילה עד כמה שניתן. הרי כל יום עבודה שתפסידו יוביל להפסד כספי.

חלק מהחברות המציעות שירותי הובלה למשרד מציעות שירות מיוחד, הכולל ליווי של אנשי מקצוע מטעם החברה, יום או יומיים לפני המעבר. בנוסף, מציעות חברות רבות גם שירותי אריזה ופריקה, שיכולים גם הם לחסוך זמן, כך שתוכלו לחזור לעבודה מהר ככל האפשר.

אם אתם זקוקים גם לשירותי אחסנה של חלק או כלל הציוד, ישנן כמה חברות הובלה שמציעות סיוע בכך. לעיתים קרובות, חברות הובלות יוכלו להציע לכם גם שירותי אחסון דירות במחסנים שלה עצמה, מה שיעזור לכם להתמודד עם בעיות של היעדר מקום פנוי במשרד.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב