דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


להרוויח כסף ושנה חדשה! 

מאת    [ 14/03/2011 ]

מילים במאמר: 447   [ נצפה 2208 פעמים ]

להרוויח כסף עם 5 טיפים לשנה החדשה:

להרוויח כסף בשנה החדשה זה האתגר הגדול כי זה כאן ועכשיו! אני רוצה להעביר לכם היום מסר השראתי כדי שתבינו שאפשר לעשות שינוי משמעותי בחייכם בכל רגע ורגע. אתם מרוצים מחייכם? אתם מרגישים שהגעתי למימוש המלא של הפוטנציאל שלכם? האם אתם רואים את עצמכם במקום אחר בעוד שנה? כל אלו הן שאלות גדולות שאתם אמורים לשאול את עצמכם בדיוק בנקודה הזאת של השנה שבה אנחנו יכולים להסתכל אחורה ולשאול את עצמנו מה עשינו עד עכשיו ולאן אנחנו הולכים.

למעשה, אדם נמדד בסוף חייו על פי המעשים שהוא עשה , דברים שהוא יצר והקים בחייו. אם אתם רוצים ליצור משהו זה הזמן המתאים ביותר שיש. אני רוצה לתת לכם היום כמה טיפים כדי שתוכלו לסדר את הדברים בראש בצורה פשוטה יותר:

1. תכתבו על דף את כל החלומות שלכם, מה היית רוצים להשיג בחיים שעדיין לא אחזתם בו, מה יגרום לכם לאושר גדול אם הוא יהיה שלכם, ולאחר מכן תרשמו את הדרכים שיובילו אתכם להגשים את אותן המטרות לפי הפרופורציות וההיגיון שלכם.

2. תקבעו יעדים קטנים ליעד הגדול ותתחילו לראות תוצאות. לרוב אנשים חושבים שדברים גדולים לא אפשריים מכיוון שהם מסתכלים עליהם כדבר ענק שהוקם מיד, אך זה ברור שהמציאות היא ממש לא כך, כל דבר גדול שנוצר התחיל מדבר קטן ונבנה עם הזמן, זאת ההזדמנות שלכם לבנות את הדבר הגדול הבא שלכם.

3. תסמנו "ווים" עם עמדתם ביעדים. זה נשמע אמנם קטן וחסר משמעות אך יש לזה משמעות רבה! מכיוון שזה מעביר לכם מסר חד וחלק שעמדתם ביעד ואת מתקדמים בדרככם להגשמת המטרה הגדולה.

4. תבדקו אם הצלחתם להרוויח כסף בחודש שהגדרתם מראש , אם הצלחתם מצויין! ואם לא , למה לא - מה הם הדברים שמנעו זאת ואיך תוכלו לשפר?

5. תלמדו כל יום משהו חדש בנוגע למה שאתם עושים כדי שתוכלו להפיק כל הזמן רעיונות חדשים שקשורים לכל החידושים שמסביבנו.

להרוויח כסף וגם ליהנות

אלו הם 5 טיפים קטנים אך גדולים שיכולים לייצר לכם שינוי חד משמעי בחייכם , כדי שתוכלו להיות במקום אחר בשנה הבאה. הרי אושר נמדד אצל האדם בהגשמה עצמית, את זה אנחנו יודעים ולכן אנחנו צריכים לחשוב כל הזמן כיצד להתעלות על עצמינו מבחינת פחדים, חששות, דפוסי מחשבה והתנהגות כדי לפרוץ ולהגשים את המטרות שלנו בחיים בידיעה ששום דבר לא יכול לעצור אותנו.

להרוויח כסף - סיכום

כדי להרוויח כסף אנחנו צריכים קודם כל לחשוב מראש על איך אפשר לשפר חיים של אנשים אחרים ואחר כך בדרך טבעית נוכל לראות את הכסף נכנס לחיינו. כל עסק מצליח שומר מאחוריו פתרון או הגשמה של אנשים רבים, תנסו לחשוב על העסקים המצליחים ביותר היום ותראו שהאימרה צודקת ( : אני מאחל לכם קוראים יקרים שלי המון הצלחה בהמשך וכמובן אמונה שאפשר להצליח בכל מחיר להרוויח כסף דרך משהו שאנחנו מאמינים ואוהבים.

אוהב,

שרון

שרון כהן- יזם ומשווק אינטרנטי עם נסיון של שנים בתחום בארץ ובעולם, עובד מהבית במשרה מלאה. אתם מוזמנים לבקר באתר שלו שמלמד כיצד להרוויח כסף דרך האינטרנט. בפנים תוכלו לקבל קורס מקצועי שמלמד איך לעשות כסף מתוכניות שותפים בחינם: www.Kesef-il.org




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב