דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לעשות כסף בכייף 

מאת    [ 14/03/2011 ]

מילים במאמר: 533   [ נצפה 2480 פעמים ]

איך לעשות כסף באהבה

אתם חייבים להבין שאתם בחיים לא תצליחו לעשות כסף עם תתעסקו בדברים שלא מעניינים אתכם או גורמים לכם להתרגשות כלשהי. זאת עובדה קיימת שאדם אשר מרוצה בעבודתו יתקדם בסולם הדרגות בחברה שלו, בגלל שהוא אוהב את מה שהוא עושה הוא ממשיך לפתח את התפקיד ו"מגדיל ראש" מכיוון שהיצירתיות שבו יוצאת החוצה.

אני מקדיש את הפוסט הזה לכל אותם אנשים אשר מרגישים חוסר מיצוי בעבודה שלהם ומרגישים שהם רוצים לשנות את הדרך שבה הם הלכו עד עכשיו. שיווק באינטרנט נותן לנו את האופציה להתעסק עם דברים שמעניינים אותנו באמת. למשל, אם אתם מתחברים לתחום האופניים בתחביב שלכם ויש לכם מה להגיד בנושא ע"י כתיבה, אתם יכולים לייצר כסף... איך? ע"י יצירה של אתר/בלוג וכתיבה של תכנים בעלי ערך לקהל האוהבים של נישת האופניים. לאחר שכתבתם תכנים אתם יכולים לייצר הכנסה באתר דרך: מודעות פרסום של אדסנס (מודעות גוגל), חיבור ל-תוכניות שותפים (לבעל מוצר קיים וקבלת עמלה על מכירה), המלצות על מוצרי הרשמה (סכום כסף על כל אדם אשר אתם הכוונתם מהאתר שלכם). אני מקווה שזה מבהיר לכם את העניין (:

איך לעשות כסף- הגירסא שלי אני עושה את מה שאני עושה היום בגלל שאני קודם כל אוהב את זה, זה מרגש אותי בכל יום לפתוח את המחשב ולגלות שייצרתי עוד הכנסה בזכות האתרים שלי, זה גורם לי לשמוח. אני באמת ובתמים מאמין שאם הייתי צריך לעשות את הדברים ממקום של צורך נטו ולא מאהבה, הם היו נראים שונה לחלוטין, לא הייתי מגיע לאן שאני היום. אם אתם באמת נחושים ורוצים לדעת איך לעשות כסף, אתם צריכים קודם כל לחשוב על מה אתם אוהבים ואיך אתם יכולים לשתף את העולם באהבה שלכם. אני יודע שזה נשמע כמעט לא הגיוני, הרי איך זה יכול להיות? אני ממש לא מדבר פה סתם דברים באוויר, יש המון אנשים בעולם הזה שמייצרים הכנסה על בסיס קבוע רק מזה שהם כותבים כל יום כמה פוסטים בבלוג שלהם על דברים שמעניינים אנשים, בדיוק כמו שזה מעניין אתכם. החלק המעשי של איך לעשות כסף

החלק הכי מעשי שאני יכול לתת לכם מהפוסט הזה, זה להתחיל לכתוב על משהו שאתם אוהבים בתוך בלוג, זה יכול להיות בלוג חינמי וזה יכול להיות בלוג מקצועי שיושב על דומיין (שם יחידני של אתר כמו kesef-il.org) , זה ממש לא משנה, בשלב הראשוני אתם פשוט צריכים "לעשות" כדי שאחר כך גם יקרה משהו. רוב הזמן שלנו אנחנו חושבים בד"כ על חלומות, איפה הכי היינו רוצים להיות, איזה ניפלא זה לגור שם, כמה היינו רוצים את זה ואת זה . בגלל שאנחנו חיים כל הזמן בחלום, זה נראה לנו "חלומי" להגשים את אותו חלום ולכן זה באמת לא מתגשם. אז, הגיע הזמן לשנות את המצב ולתת "פוש" קדימה לכיוון העשייה. אתם לא צריכים להיות גאונים כדי לדעת איך לעשות כסף, אתם צריכים לאהוב ולעשות משהו בנידון.

בהזדמנות הזאת אני רוצה להודות לכל מי שקורא את הבלוג הזה, זה לחלוטין הנאה צרופה שלי לכתוב בבלוג הזה. אני מרגיש שבבלוג הזה אני באמת יכול לעזור לאנשים להגיע למקום אחר, גם במחשבה וגם בחלק המעשי. אני רוצה לאחל לכם שנה טובה, שנה מלאה בכל טוב, שנה של הגשמות וראיה קדימה, אנחנו יכולים בכל רגע נתון לשנות את חיינו מקצה לקצה, אין צורך לפחד פשוט תאמינו ותעשו.

אני מקווה שאתם מבינים באופן חד משמעי איך לעשות כסף עכשיו!  ( :

שנה טובה!

שרון

שרון כהן- יזם ומשווק אינטרנטי עם נסיון של שנים בתחום בארץ ובעולם, עובד מהבית במשרה מלאה. אתם מוזמנים לבקר באתר שלו שמלמד כיצד להרוויח כסף דרך האינטרנט. בפנים תוכלו לקבל קורס מקצועי שמלמד איך לעשות כסף מתוכניות שותפים בחינם: www.Kesef-il.org




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב