דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לעשות כסף מפייסבוק? 

מאת    [ 14/03/2011 ]

מילים במאמר: 446   [ נצפה 2846 פעמים ]

האם אפשר לעשות כסף באינטרנט מפייסבוק?

 

הרבה אנשים בתעשייה ובכלל שואלים אותי כמישהו שעובד הרבה עם פרויקטים בחו"ל האם באמת אפשר לעשות כסף בפייסבוק. זאת באמת שאלה מעניינת ולכן אני עושה במיוחד עליה פוסט מרתק...

אז ככה בואו נסתכל קצת על נתונים יבשים, אוקי?

כרגע יש בפייסבוק מעל ל-20 מליון משתמשים בעולם! זהו סכום מטורף של אנשים במקום אחד. אם אני לא טועה, הם שברו את שיא הגינס על כמות האנשים הגדולה ביותר בעולם באתר אחד בו זמנית- שווה ביותר.

עוד נתון מעניין, כל החברות הגדולות ביותר בעולם מנהלות דפי מעריצים בפייסבוק במטרה לקדם את השם והמוצרים שלהם. ללא ספק מדובר פה בשינוי תפיסתי שווקי לכל העולם.

בנוסף, פייסבוק נותנת במה היום לכל אדם שרוצה לפרסם בתוכה בזכות מערכת מודעות הפרסום שלה. ניתן באמצעות המערכת הזאת לפלח את קהל היעד שלכם לרמות העמוקות ביותר: גיל, מקום, השכלה, מין, אפילו סטרייט או לא סטרייט וזה ממשיך אפילו עוד מפה..

היתרון שהמערכת הזאת נותנת לאנשי הפרסום הוא יותר מיוצא דופן, הוא פשוט חוסך להם כסף של פילוח שוק וסקרים לחקירת עומק והבדלה ביין לקוחות קונים ולא קונים.

אז, לאחר ששמנו את הנתונים ה"יבשים" של פייסבוק, בואו נדבר קצת על איך ניתן לקדם את העסק שלכם דרכו. אוקי, אנחנו קודם כל יכולים להבין שאחת הסיבות הראשונות שלנו להיות שם, זה כי כמעט כולם נמצאים שם, למעשה בכל יום בעולם מצטרפים 50,000 איש. מזה אנחנו יכולים להבין שסביר מאד להניח שאנשים מתוך פלח השוק שאני רוצה לפנות אליו נמצאים שם כמעט בוודאות.

לאחר שהבנתי שאני רוצה להיות בפייסבוק, השלב הבא יהיה לפתוח חשבון (כמובן בחינם) וליצור קשרים דרך קבוצות שקשורות לנישה שלי, כך אני אוכל ליצור אפקט של ערך במקום שאנשים יוכלו להעריך וכמו להתחיל להגיב לי ולנהל איתי אינטראקציות עסקיות בהמשך.

אני יכול להתעסק עם כל נישה שבעולם, תמיד אני אמצע את האנשים שמתעניינים בה בתוך הפייסבוק, זה בטוח. אז אנחנו מבינים את העוצמה כבר של כל הדבר הזה ונשאלת השאלה של איך פונים אל אנשים שאנחנו לא מכירים כדי לעשות כסף בעזרת משיכה להצעה שלנו או לאתר שלנו?

העניין מאד פשוט, למעשה אתן לכם טיפ קטן שקשור לכל האינטרנט ויוכל לעזור לכם לקדם את עצמכם בצורה הטובה ביותר: תתנהגו באינטרנט בדיוק כמו שאתם מתנהגים בעולם האמיתי.

למה? בגלל שאנשים אוהבים תקשורת, אנשים מעריכים כנות ומישהו שיכול לעזור להם, בדיוק כמו בעולם האמיתי. אם אתם תצרו מצב שאנשים מקבלים מכם ערך על בסיס קבוע בתחום הנישה שלכם, אתם תמקמו את עצמכם בתור "הבן אדם ללכת אליו", שזהו האידיאל לכל סוחר שרוצה למכור את סחורתו , הרי הרבה יותר קל לי לקנות מאדם שאני סומך עליו ומאמין בו, מאשר איש מכירות מנוכר.

לסיכום אומר, הפייסבוק זה מקום נהדר לשיווק בו וכמובן פוטנציאל לעשות כסף ולפרסם את עצמכם ולא את המוצר, המוצר יימכר אחרי שיכירו אתכם וילכו אחרי ההמלצות שלכם, בהצלחה.

שרון כהן- יזם ומשווק אינטרנטי עם נסיון של שנים בתחום בארץ ובעולם, עובד מהבית במשרה מלאה. אתם מוזמנים לבקר באתר שלו שמלמד כיצד להרוויח כסף דרך האינטרנט. בפנים תוכלו לקבל קורס מקצועי שמלמד איך לעשות כסף מתוכניות שותפים בחינם: www.Kesef-il.org




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב