דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לעשות כסף באינטרנט ומהר! 

מאת    [ 14/03/2011 ]

מילים במאמר: 453   [ נצפה 2147 פעמים ]

אהלן חברים, היום אני רוצה לדבר איתכם על איך אתם יכולים לעשות כסף באינטרנט -מהר.

אני יודע שהרצון לעשות כסף מהיר באינטרנט הוא גדול מאד, למעשה, רוב המשווקים הגדולים התחילו מהמקום הזה, לצערם או למזלם הם הבינו שהדברים לא זזים בצורה כזאת באינטרנט אם הם באמת רוצים להרוויח כסף בצורה מכובדת.

צריך להבין שבאופן בסיסי העניין של תנועה ברשת משחק את התפקיד הגדול מכולם, המשוואה היא פשוטה : תנועה=כסף, זוהי משוואה שאין להרהר עליה, מכיוון שהיא עובדה חיה וקיימת. כל האתרים הגדולים שפרוסים לפנינו באינטרנט חיים מהתנועה של האנשים שנכנסים עליהם ואת התנועה האיכותית ביותר שלהם הם מקבלים ממנועי החיפוש, למה אתם שואלים? בגלל שאנשים שמחפשים מילת מפתח מסוימת, מקבלים בדיוק את מה שהם חיפוש ומאחורי כל חיפוש יש כוונה של המשתמש, אם זה קנייה, למידה, בדיקה וכו'...

אני מספר לכם את כל זה כדי שתבינו שהאתר שלכם יכול להיות הכי מכוער בעולם, אבל אם יש לו תנועה גדולה של אנשים שנכנסים אליו הוא יכול להניב הכנסות מאד גבוהות.

לעשות כסף מהר- השיטה

אני מאמין שכבר קלטתם שאני לא מאמין בקסמים, במיוחד לא בכאלה שמבטיחים לכם 1000 דולר ביום... אבל אני כן מאמין בדרכים שמאפשרות לנו להרוויח כסף מהר, אז איך עושים את זה? אתם יכולים  להירשם למערכת של תוכניות שותפים, שהיא מערכת שמקשרת ביין בעלי עסקים למשווקים (שזה אתם..), על כל מוצר שנמכר בעקבות השיווק שלכם אתם תקבלו עמלה מסוימת שנראת במערכת. עכשיו אתם בטח חושבים, איך אני יכול לעשות את זה? אני הרי לא יודע שיווק... יכול מאד להיות שאתם לא יודעים שיווק וזה בסדר גמור, גם אני אף פעם לא למדתי שיווק בצורה מסודרת, או לפחות לא באוניברסיטה ( :

באופן הכי פשוט שבעולם, לאחר שנרשמתם למערכת של תוכניות השותפים, תבחרו לכם מוצר שהנישה שלו מעניינת אתכם, למשל, תחום האסטטיקה. לאחר מכן, תחשפו כמה שיותר מידע שימושי על הנושא, למשל, "אסטטיקה וחשיבותה ליצירת רושם חזק", סתם רעיון שעלה לי.. אתם לוקחים כמה שיותר מידע ופשוט מפרסמים באתרי מאמרים את המידע הזה במילים שלכם (פשוט לא?), חשוב מאד שזה יהיה במילים שלכם, מכיוון שיש פה עניין של זכויות יוצרים על התוכן, שאנחנו לא רוצים להפר.

אחרי שיצרתם מאמרים על הנישה פשוט תכניסו תחת מילות המפתח הרלוונטיות את קוד המשווק שקיבלתם ממערכת השותפים, כך שבכל פעם שיגיע מישהו שיקרא את המאמרים שלכם, יהיה סיכוי גדול שהוא גם ילחץ על ההצעה שלכם דרך לינק המשווק.

זוהי שיטה חזקה ביותר שאם תייצרו כמות גדולה של מאמרים במבנה שלה, אתם תוכלו לראות רמת הכנסה שרק עולה עם הזמן. יש כסף באינטרנט ועכשיו אתם גם יודעים שיש כסף מהיר, אך שימו לב! אין כסף קל, אתם צריכים להשקיע בהתחלה ואחרי זה יש לכם את כל הזמן שבעולם.

לסיכום, תשתמשו בטכניקה שנתת לכם כדי לעשות כסף ברמה שאתם בוחרים, היופי הגדול זה שאנחנו בוחרים כמה זמן אנחנו מוכנים להשקיע כדי להרוויח כסף ברמה שאנחנו רוצים.

שרון כהן- יזם ומשווק אינטרנטי עם נסיון של שנים בתחום בארץ ובעולם, עובד מהבית במשרה מלאה. אתם מוזמנים לבקר באתר שלו שמלמד כיצד להרוויח כסף דרך האינטרנט. בפנים תוכלו לקבל קורס מקצועי שמלמד איך לעשות כסף מתוכניות שותפים בחינם: www.Kesef-il.org




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב