דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפ חשוב על להרוויח כסף באינטרנט 

מאת    [ 14/03/2011 ]

מילים במאמר: 427   [ נצפה 1886 פעמים ]

לפני כמה ימים חבר טוב שלי פנה אלי ושאל אותי אם אני יכול לתת לו עצה קטנה על איך להרוויח כסף באינטרנט, הוא שאל קודם לכן אם יש לי אפשרות לדעת באופן ודאי מתודולוגיה שעובדת ב100%.

התשובה שנתתי לחברי הטוב הייתה, בהחלט ישנה מתודולוגיה (דרך) כדי לדעת עם אפשר לעשות כסף ב100%, ישנם כלים שיכולים להראות לנו בצורה ברורה מאד מספרים וכמויות תנועה לפי ימים, חודשים ואפילו שנים. בעזרת הכלים הללו אנחנו חד וחלק יכולים להבין מה עובד ומה לא, מה צריך לשפר ומה צריך להוריד- הכול מונח לפנינו.

לכן כשאני אומר שניתן לדעת ב100% (כמובן שאני מגזים...) אני מתכוון לזה. בשביל זה אני חוזר ואומר שצריך ללמוד מכיוון שהכלים האלו דורשים הבנה טכנית מסוימת , תפעול נכון. אבל זה לא עוצר כאן, אחרי כל פרסום שלנו אנחנו צריכים להיות עם היד על הדופק ולראות איך התנועה לאתר שלנו מגיבה לשינויים, האם היא נשארת מספיק זמן באתר, או שמא היא קופצת ישר לאתר אחר, כל נתון כזה הוא קריטי לגבי המטרות שאני רוצה להשיג בעסק שלי.

לדוגמא: כדי לקרוא פוסט מסוים שאני כתבתי ובסופו הכוונתי לפעולה כל שהיא, לוקח 5 דק' קריאה, אני שמתי לב דרך הכלי של "גוגל אנליטיקס" שמתוך 200 איש, בממוצע רוב האנשים נשארו 2 דק' , המשמעות היא שרובם לא הגיעו לאן שרציתי שיגיעו וזה אומר לי שאני צריך או לקצר את הפוסט לקריאה של שתי דק', או ליצור טיזר כל שהוא שמושך את הלקוחות להמשיך לקרוא עד הסוף- כך אני אוכל להרוויח כסף מהתנועה.

האם אתם מבינים עכשיו כמה חשוב להבין את המספרים וכמה שזה יכול להגיד לנו מה עובד ומה לא? בתקווה שהבנתם, אתם נדרשים לבדוק את המספרים שנוגעים לעסק שלכם במשך כמה חודשים, שימו לב! אל תחליטו החלטות חשובות של שינויים באתר שלכם עד שלא נכנסו אליכם לפחות 300 אנשים בחודש, רק כך נוכל לקבל אינפורמציה מועילה.

אחד הגורמים שיותר משפיעים על ההסתכלות שלנו ב"גוגל אנליטיקס", זה ה"Bounce rate" , שאומר לנו האם בן אדם נכנס וישר יצא, או שמא הוא נכנס ונשאר לכמה זמן (אפילו שניות). נתון זה אומר לנו חד וחלק אם מה שאנחנו עושים עובד על הנישה או  לא. לדוגמא: אם אני יצרתי אתר מדהים על גולף שמספר כל מיני סיפורי הצלחה והאדם נכנס בשביל לקנות מחבטי גולף, סביר להניח מאד שהוא יבין שהאתר הזה לא מתאים לצרכים שלו מהר מאד ופשוט יצא מייד. לעומת זאת, אם יצרתי אתר של מכירת מחבטי גולף, סביר להניח שאותו אדם יישאר כמה דק' אפילו רק כדי לקלוט אינפורמציה רלוונטית לגבי מחבטי הגולף שהוא מעוניין בהם.

אסכם ואגיד שישנם הרבה מספרים שצריך להוות להם חשבון כדי להתחיל להרוויח כסף כמו שצריך, אז זה הזמן שלכם ללא ספק להתחיל למדוד וללמוד את הנישה מבפנים- בהצלחה.

שרון כהן- יזם ומשווק אינטרנטי עם נסיון של שנים בתחום בארץ ובעולם, עובד מהבית במשרה מלאה. אתם מוזמנים לבקר באתר שלו שמלמד כיצד להרוויח כסף דרך האינטרנט. בפנים תוכלו לקבל קורס מקצועי שמלמד איך לעשות כסף מתוכניות שותפים בחינם: www.Kesef-il.org




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב