דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אומגה 3 לילדים - כל הסיבות מדוע להתמיד בכך 

מאת    [ 14/03/2011 ]

מילים במאמר: 881   [ נצפה 3462 פעמים ]

אם הילדים שלכם לקחת בצלחת שלהם כאשר אתם מגישים סלמון, שרימפס, או טונה, הם יכולים להיות פסיחה על חומרים מזינים החיוניים לגדילה ולהתפתחות בריאים. -3 חומצות שומן אומגה EPA (חומצת eicosapentaenoic) ו-DHA (חומצת docosahexaenoic) נמצאים הריכוזים הגבוהים ביותר של דגי מים קרים. הגוף שלנו לייצר כמות קטנה של אומגה -3, אבל רוב מה שאנחנו צריכים צריך לבוא תזונה או תוספי מזון. אלו חומצות שומן חיוניות הם חשוב ביותר כי הם אבני הבניין של כל תא חי בגוף האדם. הם הכרחי לבריאות ולהתפתחות תקינה ו. בלעדיהם, התאים אינם יכולים לתפקד, לחדש, או לשמור על עצמם כראוי. אומגה -3 לילדים לקדם את בריאות הלב וכלי הדם, תמיכה בזיכרון בריא למידה, לעזור המוח חזון הפיתוח של תינוקות, וכן לקדם את הגמישות משותפת ניידות טבעי. עבור הילדים, חומצות שומן אומגה -3 הם חשובים במיוחד כאשר מדובר בפיתוח המוח והעין. אז, אם קמט ילדיך האף שלהם כאשר הדגים מוגשים, הנה כמה דרכים מטעות כדי לקבל אותו לתוך הדיאטה שלהם! 

1. האדמה מפזרים זרעי פשתן בתוך שייק, שיבולת שועל, אפילו על גלידה - הילדים שלך לא יודע את ההבדל! 

2. החלפת שמן רגיל שלך במשך קנולה בעת הטבח, ולהשתמש אגוזי מלך בריאה ללב של מנות או בתור קינוח ציפוי. 

3. בחרו במזונות מועשרים. להגיע לאלה ביצים, מיצים, דגנים, וכן יוגורטים, אך יש לזכור כי רוב מועשרים בדרך כלל עם ALA, אז אתה עדיין לא יכול להיות מקבל את היתרון התזונתי הגדול ביותר. חיפוש מוצרים מועשרים DHA כדי לקבל הטבות לחיזוק המוח יותר. 

4. הפוך את הדג שלך ידידותיים מקלות. בעוד דגים קפואים בפירורי לחם מקלות שאתה קונה בחנות הם טעימים ובדרך כלל להיט עם ילדים, בדרך כלל הכי לא נעשות עם דגים אומגה-3-עשירה. נסה לעשות אלטרנטיבה ב-Home באמצעות דגים קלים כמו בקלה, או אמנון. מערבבים יחד קמח, ביצה, ומחץ קורנפלקס או פירורי לחם, ואז לטבול את הדגים בתערובת. מטגנים בשמן קנולה עד להזהבה או לאפות על תבנית אפייה בטמפרטורה של 425 עבור 8-12 דקות. 

5. נסה תוספת דביק וטעים. אם הילדים שלכם מסרבים לקבל-3 חומצות שומן אומגה דרך התזונה שלהם או שזה משהו שאתה לא רגיל לשרת, לתת להם צ 'ופר טעים, חדורים בנוחות עם שתי DHA ו-EPA. תן בגילאי 4-13 הגשה של ארבעה NUTRILITE ® BRAINIUMS DHA ® gummies והם תקבל 105 מ"ג DHA ו 45 מ"ג של EPA. בני נוער ומבוגרים שלא אוהבים המסורתית תוספי שמן דגים צריכים לקחת שמונה gummies ליום. 


למקסם את זה! תמיכה האימון שלך, את שגרת החיים שלך עסוק עם הביצועים boosting תמיכה תזונתית לדחוף אותך עד קצה גבול היכולת שלך ומעבר. נראה הכי טוב שלך, זה מעולם לא היה פשוט להביא את היופי האמיתי שלך! 

אומגה 3 לטיפול בהפרעות קשב וריכוז בילדים נמצא דגים כמו טונה, סרדינים טריים כיום, אומגה 3 היא מוכרת מזון סופר המסייעים בשיפור הראייה, קריאה, למידה, איות סיבוכים התנהגות אצל ילדים. בין היתרונות הם השתפרו גם לבריאות הלב, המערכת החיסונית חזקה יותר, העור השתפר, הגוף מהר השריר. מחקרים מדעיים מצאו כי חוסר של אומגה 3 על התוצאה ילדים סיבוכים חריגים. 

זה לא רק ההייפ הגדול? 

זה יותר הייפ פשוט, זה מבוסס על עשרות של מחקרים מדעיים מוכחים. שמן דגים מכילים מרכיבים חיוניים קרא חומצות שומן אומגה 3, אשר מוכר את החומרים הטובים ביותר לצמיחה ופיתוח של מוח בריא ומתפקד. המוח האנושי צריך כמויות מסוימות של שמנים חיוניים עבור הצמיחה שלה. למעשה, לתאי המוח אותם עצמית עשויים בעיקר מחומצות שומן. שמנים אלה נמצאים בשפע דגים שמנוניים, במיוחד בים דגים כמו סלמון, מקרל, סרדינים והרינג. שמן דגים נטענים עם אומגה 3 חומצות שומן חיוניות, אשר הם חשובים עבור כל אדם. אומגה 3 לילדים בשלב ההתפתחותי שלהם הוא אפילו קריטי יותר מאשר למבוגרים. 

כמו חומצות שומן לא מיוצרים על ידי הגוף באופן טבעי, זה צריך להיות מסופק באמצעות המזון או תוספי מזון. 

מחקרים על שמן דגים לילדים הראו כי ילדים שהיו להם בעיות עם חזון, למידה וקריאה, כאשר נתון שמן דגים כתוספי, הראו שיפור מדהים בהתנהגות שלהם כמו גם יכולת הלמידה שלהם. כמו הרגלי המודרנית המזון המערבי מכיל כמויות גבוהות יותר של דגנים מספר נמוך יותר של דגים, הגוף אינו מקבל את הכמות הנדרשת של שמן דגים. אם על כל הילדים לאכול דגים, בדרך כלל, דג בקלה ואחרים כי הם בדרך כלל נמוכים של חומצות שומן חיוניות. 

חוסר של אומגה 3 לילדים גם תוצאות בריכוז העניים, בעיות זיכרון, אלרגיות, אסטמה, קדחת השחת. זה גם התוצאות סיבוכים בריאות הנפש כמו דיכאון, מצבי רוח, חרדה, הפרעות שינה ובעיות עם קריאה וכתיבה. אמנם יכול להיות שיש סיבות רבות אחרות של בעיה זו, חוסר שמן דגים לילדים היא בהחלט אחת הסיבות הגדולות, כי לא ניתן לשלול. 

ככל שהילד מתפתח, חשוב מאוד לכלול המון שמן דגים או תוספי אומגה 3 בתפריט שלהם. דיאטה מאוזנת היא מספיק טובה כדי לספק את חומצות השומן החיוניות לגוף. עם זאת, אם זה לא עובד, ילדים יכולים להיות לתת תוספי אומגה 3 גם. 

המקור הטוב ביותר של חומצות שומן לילדים שלך 

רמת אומגה 3 לילדים יכול להיות מוגברת על ידי כולל המון מזונות בריאים בתזונה שלהם, בעיקר דגים כמו טונה טרייה, pilchards, סרדינים, whitebait ו קיפר. הם מצויים גם אגוזים כמו בוטנים ואגוזים; שמנים זרע כמו שמן לפתית, שמן סויה ושמן פשתן; בשר אדום וירקות עלים ירוקים כמו תרד. 

למרות שאתה יכול לקבל אומגה 3 ממקורות צמחוניים לעיל, שמן דגים יש את האיכות הגבוהה ביותר של DHA ו-EPA - acids.How שומן חיוניות פעם דגים מסוימים עלולים להכיל רעלן מזיקים. זה המקום שבו הטכנולוגיה באה לעזרתנו. אומגה 3 כמוסות שמן דגים הם מזוקקים מולקולרי, חופשיים מן הרעלן. 

לפיכך, המקור הטוב ביותר של אומגה 3 לילדים בהחלט כמוסות שמן דגים. כן, כמה ילדים אולי לא כמו לבלוע כמוסות, אבל תאמין לי, היתרונות הם אתגר שווה לכל ייתכן הפנים. 

טיפול טבעי בהפרעות קשב וריכוז


בית מרקחת  מדי-לינק www.Medi-Link.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב