דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מחפשים עוד מידע על זרי כלה? 

מאת    [ 14/03/2011 ]

מילים במאמר: 600   [ נצפה 1906 פעמים ]

חושבים על חתונה? לא יודעים מהיכן מתחילים? עתה צריך להבין לעומק את הסודות שצריך לדעת בתחום חתונות מוצלחות... אתם יכולים להכיר טוב יותר את העולם הענק של האירועים והחתונות: לוקיישן, ארגון חתונות וקייטרינג!

הזמנתם כבר אולם לחגוג בו?

הפרט הראשון שצריך להדאיג אתכם, הוא כמובן גן האירועים בו תתקיים החגיגה. זה יכול להיות אולם ארועים, וזה גם יכול להיות חוף הים. רק לאחר החלטת מיקום האירוע, ניתן יהיה להחליט על מועד החתונה, אופי הארוע ולבחור את הדברים הפעוטים שיהפכו את ליל החתונה חוויה מהסרטים. אתם מוכנים לארגן?

אז כיצד עושים בחירה של אולם חתונות? עוד אין לכם צלם חתונות?

לא מעט זוגות מתחבטים בינם לבין עצמם רבות לפני שהם סגורים על עצמם, וזה לגיטימי. גני ארועים נבדלים בלא מעט היבטים; תכולת המוזמנים המקסימאלית, התפאורה, סגנון הגשת האוכל ולבסוף המיקום בישראל. תמיד עדיף להחליט מראש מה אתם רוצים לתכנן, זה יסייע רבות לכם במציאת המיקום המושלם…

כשמגיעים לגן ארועים כי אתם רוצים לבחון מקרוב, צריך לשים לב לדברים הבאים: המקום עושה רושם של סטרילי ונק? המקום מתאים למספר המוזמנים שלכם? כמה מגישים יעבדו באירוע? איש לא אוהב חרקים באולם או מקום בלי תודעת שירות... ע"מ למנוע תקלות במהלך ערב האירוע, בדקו שאתם מקבלים תשובות לשאלות שמעניינות אתכם!

בחרו נכון מלכתחילה!

את טקס החתונה שלכם תעברו פעם בחיים (נקווה...), בדיוק בגלל זה אין טעויות נסלחות. חייבים לדעת איך מארגנים את זה בקלות? לפני הכל - לא להתפשר לעולם על פרטים קטנים וגדולים! דהיינו, אם אתם רוצים מקום בהרים, אתם זכאים ללכת על זה…

ועכשיו מה?

בהנחה וכבר השגתם גן אירועים - ניתן להתייחס אל הדברים הקטנים. למשל, סוג של עיצוב שולחנות... אם במקרה עדיין לא שמעתם על כך, מדובר על אומנות במלוא מובן המילה. עם כמה אנשים מומחים שיש להם מעט ניסיון בעולם העיצוב ודקורציה, אתם יכולים לדאוג לכך שיום החתונה שלכם יהיה מדהים ואוריגינאלי. על ידי שימוש בשולחנות מעוצבים אישית, לדוגמא, ניתן לשדרג בקלות את הרקע של האירוע. המוזמנים שלכם שיגיעו לאירוע ירגישו מהשנייה הראשונה שהדיבור הוא על ארוע שעוד לא נראה כמותו והם יהנו בצורה שכנראה עוד לא יצא להם מעולם בחייהם... לא תרצו זאת?

לאחר שסיימתם עם ענייני העיצוב, יש אפשרות לדאוג לדברים קטנים…

לאנשים רבים כנראה יצא באיזשהו שלב בחייהם לבוא לחתונה של קרובי משפחה. אירועים מהסוג הזה הם תמיד זהים - נקניקיות בבצק, בירה זולה ואפקטים זולים. בשביל ליצור חגיגה שונה, קיים צורך במעט תכנון ואפילו חדשנות. כך בטוח ימשיכו לזכור את אירוע החתונה שלכם גם עוד שנים רבות מעכשיו... מצאתם כבר עוגת חתונה?

מה עושים עם המזון?

בעבור רבים מהאורחים הפרט הכי חשוב הוא האוכל שתגישו בחתונה. ההחלטה על חברת הקייטרינג עשויה להשפיע על הזכרון מהארוע שלכם, בגלל זה אי אפשר להתפשר או לזלזל פה. רצוי להשתדל לבחור אוכל משובח ומבחר מנות במימדים סבירים. איש אינו רוצה לצרוך מזון לא טעים או דווקא כזה שמונח על צלחות קטנות. באמת שכדאי לבזבז עוד קצת כסף בשביל שהאוכל שתקבלו יהיה ממש טעים וממלא!

מחפשים עוד מידע על זרי כלה? מוזיקה עדיין לא הצלחתם לבחור?

רק אחרי שהלעטתם את כל האורחים, מומלץ לדאוג להם לבידור, וקיימות לא מעט דרכים לכך. ממה מתחילים? לא ניתן לתכנן חתונה אמיתית בלי בכלל להזכיר מוסיקה. לא מתחשק לכם להזמין איזשהו איש סאונד מומחה? איתו ניתן לשמח ולהרקיד את כל המוזמנים לאורך כל החגיגה... העבודה היחידה שנותרה לכם היא להיסגר על סוג מוזיקה שאתם נהנים להאזין לו, ואת כל השאר יבצעו בשבילכם.

עם שפע האינפורמציה שכאן, תכנון וארגון אירוע מוצלח יהיה ממש פשוט... לטיפים וקריאה מעמיקה יותר - בקרו באתר הבא http://www.skyearth.co.il/. תהנו!



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב