דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרופסור אהוד מניפז, יושב ראש הכינוס הלאומי למחקר בהנדסת תעשייה וניהול: ישראל התקבלה לארגון ה- OECD ללא הכנה מספקת 

מאת    [ 14/03/2011 ]

מילים במאמר: 517   [ נצפה 4744 פעמים ]

סגל אקדמי בכיר מאוניברסיטת בן גוריון, הטכניון-מכון טכנולוגי לישראל, אוניברסיטת תל אביב ומספר מכללות אקדמיות מקיים את הכינוס הלאומי ה- 5 למחקר בהנדסת תעשייה וניהול, שיעסוק בנושא: תחרותיות מבוססת על חדשנות, תכלול וניהול סיכונים. הכינוס, שמאורגן על ידי חברת האירועים והכנסים 'ארטרא', יתקיים בתאריכים 16-17 במרץ במלון לאונרדו ים המלח.

 

אל הכינוס תגיע אורחת מיוחדת מחו"ל: פרופ' ג'יין סי. אמונס(Prof. Jane C. Ammmons) , משנה לדיקן להנדסה ופרופ' להנדסת תעשייה ומערכות במכון הטכנולוגי של ג'ורג'יה, אטלנטה. פרופ' אמונס כיהנה כיו"ר ועדת הערכה הבינלאומית להנדסת תעשיה וניהול מטעם המל"ג, ומתוקף תפקיד זה תרמה רבות לקידום המצוינות של התכניות האקדמיות בהנדסת תעשיה וניהול בישראל. הרצאתה תעסוק בתכניות הלימודים, המחקר והמעורבות עם הקהילה התעשייתית  והעסקית של היחידות האקדמיות להנדסת תעשיה וניהול בארץ בהקשר הגלובלי.

 

לדברי יו"ר הכינוס, פרופ' אהוד מניפז, ראש מרכז עירא, אוניברסיטת בן גוריון: "מקצוע הנדסת תעשייה וניהול אמור לקדם את התחרותיות התעשייתית, ולאור זאת יש למקצוע תפקיד מהותי בהקשר למינוף החברות בארגון המדינות המפותחות כלכלית והעסקים של מדינת ישראל. הכינוס מהווה במה לדיונים בהקשר להתפתחויות אפשריות בתחום הוראה, מחקר ושילובים עם הקהילה התעשייתית והעסקית לצורך קידום התחרותיות של מדינת ישראל".

 

פרופ' מניפז מוסיף כי "לפני מספר חודשים התקבלה ישראל לארגון ה- OECD, אך בה בעת הארגון פרסם דו"חות שאינם מחמיאים לישראל, כמעט בכל המדדים האפשריים. ניתן להעריך כי ישראל ביקשה להתקבל, והתקבלה, ללא הכנה מספקת, כשהיא נמצאת בתחתית הטבלה. יחד עם זאת, יש פה הזדמנות למנף את היכולות של המקצוע של הנדסת תעשייה וניהול לקידום התחרותיות של מדינת ישראל, ויש לעשות זאת בתהליך מסודר ובמסגרת לאומית מתאימה".

 

הכינוס תורם לקידום האקדמי של תוכניות בהנדסת תעשייה וניהול, תוך החלפת דעות ושיתופי פעולה מדעיים בנושאים הרלוונטיים, ותורם לשילוב בין תתי התחומים במקצוע וקידום והעצמה של חברי הסגל הצעיר והסטודנטים לתארים מתקדמים במקצוע הנדסת תעשייה וניהול. תכנית הכינוס כוללת מאמרים, הרצאות ופוסטרים בנושאים הקשורים לשרשרת אספקה, חקר ביצועים, מערכות תפעול, מערכות נבונות, ניהול פרויקטים, רשתות ועוד.

 

הכינוס בחסות מספר מוסדות אקדמיים, ארגונים מקצועיים וחברות עסקיות, מרכז עירא ממייסדי הכינוס המחקרי, מכללת אורט בראודה, המרכז האקדמי רופין, מפעלי ים המלח, אגודת המהנדסים והאדריכלים, לשכת מהנדסי תעשיה וניהול, וחברת אמן.

 

ארטרא - חברה המתמחה בייזום, ארגון וניהול כנסים בינלאומיים בעולם ובישראל, מארגנת מדי שנה עשרות אירועים וכנסים מקצועיים, ונחשבת מהמובילות בתחומה.

האתר החדש של ארטרא: www.ortra.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב