דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עבודה בספרד לישראלים 

מאת    [ 14/03/2011 ]

מילים במאמר: 481   [ נצפה 3882 פעמים ]

נדמה כי בשנים האחרונות, מרבית העובדים הישראלים בחו"ל התעייפו מאתרי העבודה הסטנדרטיים כדוגמת ארה"ב ואנגליה, וכעת הם מחפשים מקומות אטרקטיביים יותר לעבוד ולחיות בהם. עבודה בספרד, הודות לאנשים החמים, לתרבות ולתנאים הסוציאליים המעולים במדינה, הפכה לאחרונה לאפשרות המועדפת בקרב מחפשי עבודה בחו"ל.

אז למה דווקא עבודה בספרד?

בעוד שהכלכלה בארה"ב ובמדינות אירופאיות רבות מדשדשת, ספרד מצליחה לשמור על סטטוס כלכלי יציב ועל משק צרכני פורה. הודות להיעדר התחרות בקניונים, שבהם ניתן למצוא מיעוט של עמדות מכירה, יכולים המוכרים לפתות בקלות את העוברים והשבים לעמדה שלהם ולהרוויח עמלות נאות על כל מכירה.

בנוסף, עבודה בספרד מעניקה לעובד בונוסים שלא ניתן לקבל בשום מקום אחר, הכוללים הענקת ייעוץ וליווי מטעם מעסיקים רבים עוד לפני ההגעה למדינה. ישראלים המבקשים לעבוד בספרד, יוכלו לעבור קורס ספרדית, אשר יקל על האינטראקציה עם הלקוחות בקניון. למידת השפה הנוספת תשמש יתרון גדול לא רק בשלב זה אלא לאורך כל החיים.

עבודה באירופה היא משתלמת יותר ביחס לעבודה בארה"ב, אך העבודה בספרד משתלמת עוד יותר, היות וספרד קולטת כמדי שנה את נתח התיירים הגדול ביותר ביחס למדינות השכנות. כידוע, קל יותר למכור סחורה לתיירים מאשר ללקוחות המקומיים, שכן ידם על הארנק קלה יותר, ולכן עובדים ישראליים בעלי לשון חלקלקה וכישרון במכירות מצליחים להרוויח סכומים יפים כל חודש.

תנאי מחייה בספרד

בנוסף למשכורות הגבוהות והיציבות הכלכלית, עבודה בספרד מספקת לעובדים הישראליים תנאי מחייה נוחים עם עובדים נוספים מחו"ל, מה שכבר מבטיח חוויה בלתי נשכחת. החיים לצד תיירים מכל העולם מאפשרת לעובד הישראלי להכיר עולם ומלואו, לצד אבזור מלא ונוחות מירבית של בתי המגורים.

מרבית בתי המגורים המיועדים לעובדים מחו"ל ממוקמים בליבן של הערים המרכזיות בספרד, כך שלרוב הנסיעה אל מקום העבודה וממנו לא עולה על חצי שעה לכל כיוון. כדי להקל על העובדים ולבוא לקראתם, מלבד הקצאת בתי מגורים במיקומים המרכזיים ביותר, חברות השמה רבות מציעות מימון של הנסיעות או לפחות סבסוד חלקי שלהן.

עבודה בספרד - היכן עובדים ובמה?

בספרד, כמו במרבית המדינות האירופאיות, התקופה המשתלמת ביותר לעבודה בקניונים היא תקופת החגים, דהיינו הכריסמס. מדובר בתקופה שבה מסעי קניות מטורפים הם חלק משגרת התושבים, והמוכרים שיודעים לנצל זאת לטובתם מרוויחים, ובגדול. מבחינת המיקום, הצעות עבודה בספרד מגיעות לרוב מהערים המרכזיות, והבחירה - לשיקולכם.

בספרד אמנם מקובל לעבוד בעגלות מכירה, אך העובד הוא זה שבוחר את סוג המוצרים אליהם קל לו יותר להתחבר ואותם יעדיף למכור. האפשרויות כוללות מכירת מסלסלי שיער, מוצרי טיפוח מים המלח ועוד. חברות השמה מסוימות מבקשות להיות מזוהות עם מוצר מסוים, כך שבחירת החברה שלכם תהיה תלויה לא רק בתנאים שהיא מציעה אלא גם ביכולת שלכם, לדעתכם, למכור את מוצריה בקלות.

הכנות לקראת עבודה בספרד

כמו כל עבודה בחו"ל, גם עבודה בספרד דורשת הכנות מוקדמות. מרבית חברות ההשמה יכינו אתכם בכל הנושאים הרלוונטיים לנסיעה, אך עדיף לערוך מחקר משלכם במקביל. חשוב לוודא ששהייתכם בספרד תהיה מסודרת וחוקית, ושיש ברשותכם ביטוח מתאים שיאפשר לכם להיות זכאים לטיפול רפואי במקרה הצורך. הכנות מוקדמות יבטיחו התחלת עבודה בספרד עם ראש שקט, וחוויה חיובית, מעשירה וחד פעמית.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב