דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח רכב סובארו- לעשות עם סוכן ביטוח או אצל היבואן? 

מאת    [ 13/03/2011 ]

מילים במאמר: 421   [ נצפה 3268 פעמים ]

ביטוח רכב סובארו

אחד הקריטריונים החשובים הקובעים את מחירי ביטוח הרכב הוא דגם הרכב, מחיר הביטוח מתבסס על "אמינות הרכב" מבחינה טכנית. ביטוח רכב שעשוי מחומרים עמידים יעלה הרבה פחות מאשר רכב המורכב ממתכת שאינה עמידה במיוחד.

כאן נשאלת השאלה היכן כדאי לנו לבטח רכב מתוצרת סובארו, על דגמיו הרבים. האם עדיף לפנות לחברת ביטוח, או להנות מעסקת חבילה הכוללת את הביטוח, כאשר קונים את אחד הדגמים המיוחדים, אצל יבואן הסובארו?

סובארו – היסטוריה על קצה המזלג

בטרם נענה על שאלה זו נביא בפניכם מעט עובדות הנוגעות לרכב הסובארו. מנתונים סטטיסטיים ניתן לראות כי רכב הסובארו היה הרכב הנמכר ביותר בישראל בסוף שנות ה-80 ותחילת שנות ה-90. באותן השנים דגמי הסובארו שהיו קיימים, היו עשויים מפח שאינו חזק ועמיד במיוחד ולכן כמובן אף אינו נחשב לבטיחותי. עובדה זו גרמה לכך שמחירי ביטוח רכב מסוג סובארו, היו גבוהים ונחשבו לפחות בטיחותיים. אט אט ניתן היה לראות כי מידת הפופולריות של הסובארו, הלכה ופחתה. בתחילת שנות ה-2000 עשתה חברת סובארו תפנית חדה והחלה לייצר רכבים בטיחותיים יותר בעזרת טכנולוגיות מתקדמות, והביאה בפנינו את הדור החדש של הסובארו – דגמים חדשים מעוצבים ומאובזרים במיטב הטכנולוגיה. סובארו שוב שמה לה למטרה לכבוש את השוק בתור הרכב הבטיחותי, המאובזר ומעוצב הפופולרי ביותר. 

שינויי דרסטי זה בתדמית הסובארו הביא כמובן באופן מיידי להורדה משמעותית במחירי הביטוח של דגמי הסובארו המיוחדים. כעת נחזור לשאלה שלנו אם כך, האם נבטח את רכב הסובארו שלנו בחברת ביטוח או אצל היבואן?

סובארו – היכן לבטח?

כיום יבואני הרכב יכולים להציע לנו, הלקוחות, עסקת חבילה כוללת עבור הרכב שרכשנו.  חבילה זו כוללת טיפולים אצל מוסך מורשה מטעמה וביטוח לרכב, דרך חברת ביטוח שהיבואן עובד איתה. ישנם יתרונות רבים לבחירת עסקה משולבת זו שכן כאשר קונים רכב מדגם מיוחד אצל היבואן, מאוד נוח שאפשר לטפל בכל מה שקשור לרכב במעמד הקניה.  יבואן הרכב, מכיר את דגם הרכב שרכשת, יתכן אף שבמסגרת השותפות שלו עם חברת הביטוח הספציפית איתה הוא עובד, הוא יכול להשיג לך תנאים טובים יותר לפוליסת הביטוח, שכן על פי רוב כאשר עושים ביטוחים קבוצתיים הם זולים יותר מאשר ביטוחים באופן פרטי. יחד עם זאת מחירי ביטוח רכב, הינם שונים מחברת ביטוח אחת לחברתה ולכן לא תמיד יהיה זול יותר לרכוש את פוליסת הרכב שלך דרך היבואן.

סיכום

אנו ממליצים כמו בכל עסקה אחרת, לקבל מספר הצעות מחיר מחברות ביטוח שונות, בהתאם לדגם הסובארו שרכשתם ולשאר הקריטריונים הקובעים את גובה הפוליסה ורק לאחר מכן להחליט מה מתאים לכם יותר. שכן כך תוכלו לחסוך לעצמכם מאות שקלים מיותרים בכל הקשור לביטוח הסובארו שלכם. 

 

הכשרה ביטוח מספקת קשת רחבה ומגוונת של פתרונות ביטוח בתחום האלמנטרי (ביטוחי רכב, ביטוחי דירה, ביטוחי עסק ועוד), חיים, חסכון (best invest) ובריאות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב