דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לבצע השוואה בין חברות פורקס 

מאת    [ 13/03/2011 ]

מילים במאמר: 387   [ נצפה 3054 פעמים ]

כאשר מתחילים לסחור במט"ח, ביצוע השוואת חברות פורקס בשוק הוא חובה לכל סוחר מתחיל. בשוק המט"ח, הצלחת הסוחר תלויה רבות בתפיסה הכוללת ובשירותים המוצעים ע"י חברות הפורקס. קיימים גורמים רבים וחשובים כאשר מקיימים השוואה בין חברות פורקס.

אנו נסקור כמה מהגורמים המכריעים כאשר מבצעים השוואה בין חברות פורקס:

 

סקירות והמלצות

סקירות על חברות פורקס הן אחד הממצאים החשובים שיש להחשיב בעת ביצוע ההשוואה. קיימים המון פורומים ובלוגים ברחבי הרשת אשר קשורים לתחום המט"ח וניתן למצוא שם תגובות של סוחרים אמיתיים אשר סחרו בחברות פורקס והם יכולים להמליץ או לא לגבי חברת פורקס מסויימת. סוחר המט"ח יכול לקבל נקודת מבט נוספת מאותם פורומים ובלוגים לגבי חברות הפורקס המעניינות אותו.

 

הפקדה מינימלית

הפקדה מינימלית הנדרשת להתחיל במסחר היא גורם ראשי וחשוב מאוד של חברות פורקס. חלק מחברות הפורקס ירשו לפתוח חשבון מסחר אמיתי ללא הפקדה בכלל וחלק יתנו את פתיחת החשבון בהפקדה מינימלית של עד 5000$. בד"כ סוחרים מעדיפים לפתוח חשבון מסחר בחברות פורקס עם דרישת הפקדה מינימלית של כ-250$.

 

רייטינג (ציון)

הרייטינג של חברות הפורקס מהוות אינדיקציה על איכות השירות. קיימות המון אתרים פיננסיים וכתבי עט המספקות מדרג ציונים כאלה על חברות פורקס שונות. הציון מרכיב בתוכו המון פרמטרים חשובים ומשכלל אותם לתוך ציון אחד. בהתאם למדרג הציונים, הסוחר יהיה מסוגל לקבל עוד אינדיקציה על הברוקרים שהוא מעוניין לסחור דרכם ולקבל החלטה היכן לפתוח חשבון מסחר.

 

עמלות

עמלות בחברות הפורקס הם המרכיב הבא שצריך להחשיב כאשר מבצעים השוואה בין חברות פורקס. בד"כ חברות הפורקס אינן גובות עמלות על שירותי המסחר. "התשלום" אליהן מתבצע ע"י המרווחים שנלקחים בין מחיר המכירה לבין מחיר הקניה. זוהי נקודה חיובית לטובת הסוחר כיוון שכך הסוחר יוכל לדעת כמה הוא הולך "לשלם" לברוקר על כל עסקה.

 

בטחונות

גובה הבטחונות המקסימלי הוא מרכיב מאוד חשוב כאשר בוחרים חברת פורקס. קיימות דרכים רבות להסביר מהם בטחונות, אבל ננסה להישאר להסבר הבסיסי. באופן כללי, הבטחונות מייצגים את מרכיב החזר ההשקעה מול גובה הסיכון. אם חברת הפורקס מציעה בטחונות גבוהים, כלומר שהחזר ההשקעה על הכסף שלך יכול להיות גבוה יותר (כלומר, תוכל להחזיר את ההשקעה יותר מהר) אך הסיכוי הזה מגיע גם עם סיכון גבוהה להפסד הכסף. משמעות בטחונות נמוכים הם פשוט שמרנים יותר, אמנם ההחזר על ההשקעה יערוך יותר זמן אך גם הסיכון להפסד משמעותי הוא יותר קטן. על כן, הסוחר צריך לבחור את חברת הפורקס עם בטחונות המתאימים לשיטה ולגודל התיק.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב