דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לא מוצאים גן אירועים בצפון? 

מאת    [ 13/03/2011 ]

מילים במאמר: 592   [ נצפה 1920 פעמים ]

 

החתונה בחודש הבא? חוששים מכל ההכנות? מומלץ לקרוא על כל הפרטים הראויים לציון אודות חתונות מדהימות... אז בואו להתרשם מעולם האירועים: אולמות ארועים, ארגון חתונות ושירותי קייטרינג!

נו, מצאתם כבר גן אירועים?

הפרט החשוב ביותר שצריך לעניין אתכם, הוא כמובן אולם האירועים שבו תינשאו. זה עשוי להיות אולם אירועים, וייתכן וזה יהיה בפרדס. רק אחרי קבלת ההחלטה של המקום בו תחגגו את הארוע, יהיה אפשרי להחליט סופית על תאריך הארוע, סגנון האירוע ובסופו של דבר לבחור את הדברים הרבים שיעשו את יום האירוע לחלום של ממש. למה לא להתחיל לארגן?

אז.. באיזה אופן להחליט על גן ארועים? לא מוצאים גן אירועים בצפון?

הרבה זוגות שמתחתנים מתלבטים בינם לבין עצמם שבועות ארוכים לפני שהם מחליטים, ויש לכך הצדקה. אולמות רבים הינם שונים בכל מיני דברים; מספר האורחים שניתן להביא, רמת העיצוב במקום, צורת הגשת המזון והכי חשוב - המיקום הגיאוגרפי בארץ. עליכם להחליט מבעוד מועד איזו חתונה ברצונכם לארגן, זה יסייע רבות לכם כאשר תחפשו את המיקום המושלם…

כאשר אתם באים לאולמות חתונה כי אתם רוצים לראות במו עיניכם, חובה לשים לב לפרטים אלה: האולם נראה בכלל נקי וסטרילי? האם המרחב מתאים למספר האורחים? כמה בדיוק מגישים יעבדו בליל החתונה? אף אחד לא אוהב אוכל מלא חיידקים או, למשל, שירות רע... על מנת למנוע תקלות כשכבר יהיה מאוחר מידי, תשימו לב שאתם מקבלים תשובות לשאלות שמסקרנות אתכם!

לא תרצו אירוע מושלם?

את החתונה שלכם תחגגו רק פעם אחת (בתקווה...), מסיבה זו פה זה לא מקום לטעויות. אז, איך בדיוק מארגנים את זה בלי בעיה? הטיפ הטוב ביותר הוא: אף פעם לא להתפשר על פרטים קטנים! דהיינו, בהנחה ודימיינתם מיקום חתונה מנקר עיניים, אז אתם זכאים לקבל בדיוק מה שרציתם…

מה עושים אחרי שמוצאים מקום?

אם סוף סוף מצאתם גן ארועים - כדאי לשקול את הדברים הקטנים. למשל, עיצוב פרחים מקצועי... אם איכשהו עוד לא ידעתם שיש כזה דבר, אז מדובר על אומנות במלוא מובן המילה. עם כמה מומחים אמיתיים שמבינים בעולם העיצוב וחן, ניתן בלי בעיה להביא לידי כך שהארוע שלכם יהיה מדהים ואוריגינאלי. בעזרת שימוש במפות שולחן מעוצבות, רק כדוגמה, באפשרותכם לשדרג בקלות את כל הסביבה. האורחים שיגיעו למסיבה יחושו ממש מהדקה הראשונה שהם באיזשהו אירוע מהמם והם יחגגו בצורה שלא יצא להם בחייהם... לא תרצו בכך?

לאחר שגמרתם עם סוגיות העיצוב, באפשרותכם לסדר את פרטים חשובים…

להמון אנשים כנראה יצא פעם להגיע לארוע כלשהו. האירועים האלה הם כמעט תמיד אותו הדבר בדיוק - בורקסים זולים, שמפניה זולה וגימיקים מיושנים. על מנת לארגן חגיגה באמת שונה, קיים צורך בקצת מחשבה ויצירתיות. כך, ימשיכו להזכיר את האירוע שלכם אפילו בעוד שנים רבות מעכשיו... רוצים לדעת יותר על אירוע בריתה?

מה עושים עם האוכל?

בעבור האורחים שלכם הפרט החשוב היחיד הוא האוכל. בחירת הקייטרינג שלכם תשפיע ללא ספק על הזכרון מהאירוע שלכם, בגלל זה לא מומלץ להתפשר או לזלזל בהחלטה הזאת. אז השתדלו לבחור אוכל באמת טוב וצלחות גדולות. אף אחד לא אוהב איזשהו אוכל זול ושמנוני או כזה שמוגש בצלחות קטנטנות. רצוי מאוד לבזבז עוד קצת כסף בכדי שהאוכל שהאורחים יאכלו יהיה ממש טעים וכמובן משביע!

מה עם חתונה במסעדה? שירותי מוסיקה עוד לא בחרתם?

אחרי שהאבסתם את כלל האורחים, מומלץ להעסיק אותם, ויש הרבה שיטות לעשות זאת. לפני הכל, אין אופציה לארגן הילולה משובחת מבלי לדבר על תקליטן. רוצים לבחור איזשהו דיג'י מקצועי? עם אחד כזה ניתן להרקיד את חבריכם במשך הארוע... כל שנשאר לכם זה להחליט במהרה על סגנון מוזיקה שאתם אוהבים, ואת כל השאר התקליטן יבצע עבורכם.

באמצעות כל האינפורמציה שכאן, תכנון וארגון חתונה אף פעם לא היה פשוט יותר... לטיפים ואינפורמציה חיונית - אתם יכולים להיכנס לאתר. מזל טוב!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב