דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח רכב טויוטה 

מאת    [ 13/03/2011 ]

מילים במאמר: 461   [ נצפה 2861 פעמים ]

 

ביטוח רכב טויוטה

אחד השמות הנפוצים בעולם הרכבים הוא רכב הטויוטה לסוגיו, למעשה חברת טויוטה, הנה החברה השניה בגודלה בעולם, מבחינת ייצור מכוניות. חברה זו הצליחה להגיע למימדי הצלחה גדולים ובינלאומיים, כאשר דגמים שונים של טויוטה מככבים במדינות שונות ואף הצליחה לחדור לשוק הרכב האמריקאי, דבר שאף חברה יפנית אחרת לא זכתה לעשות מעולם.

גם אצלנו הצליחה טויוטה לכבוש את השוק מאז כניסתה בתחילת שנות ה – 90 . רכב טויוטה נחשב לאחד מהרכבים האמינים, הדגם הנמכר ביותר בארץ הוא הטויוטה קורולה המשפחתית.

טויוטה – רכב עם זיקה לאיכות הסביבה

אחד מנושאי הדגל של חברת טויוטה הוא: שימת דגש על רמת פליטת ה – CO2  והתאמתם לתקנים הירוקים המחמירים ביותר. גם בארץ שומרת טויוטה על זיקתה לאיכות הסביבה ויוזמת בכל שנה פעילות מיוחדת לשמירת הסביבה יחד עם ארגוני איכות הסביבה בארץ.

החברה המייצגת את טויוטה בארץ היא חברת יוניון מוטורס, המשווקת את דגמי הטויוטה המגוונים בעזרת סוכנויות משנה ברחבי הארץ כולה. 

ביטוח רכב לדגמי הטויוטה המובילים

כפי שציינו קודם, דגמי הטויוטה השונים משווקים בארץ באמצעות סוכנויות מוסמכות רבות. נשאלת השאלה האם כדאי אם כך לרכוש ביטוח לרכב הטויוטה דרך המשווקים המוכרים, במעמד הרכישה? 

למיטב ידיעתינו סוכנויות השיווק של טויוטה אינן מציעות פוליסות ביטוח זולות יותר מאשר חברות הביטוח בשוק ולכן תמיד עדיף לאסוף מספר הצעות מחיר. 

מחירי ביטוח רכב הטויוטה משתנים מדגם לדגם וכך נוכל למצוא פוליסות ביטוח המתאימות לדגמי הטויוטה השונים המובילים בארץ.

הדגם הנמכר ביותר בארץ ובעולם הוא: טויוטה קורולה – רכב משפחתי עם נפח מנוע של 1600 סמ"ק. רכב המאפשר נסיעה נוחה ובטוחה במיוחד. מחיר הביטוח לרכב זה הנו זהה לרכבים אחרים בעלי אותו ערך על פי המחירון.   

דגם נוסף הוא הלנד קרוזר -  רכב שטח 4 על 4 שמיוצר בטכנולוגיה מתקדמת, תוך שימת דגש על יכולת התאמת הרכב לנסיעה בכל תנאי השטח האפשריים. רכב שבהחלט אפשר לכנותו התגשמות החלום של כל נהג ונהגת. מחיר ביטוח לרכב זה יהיה כמובן יקר יותר שכן פוליסת ביטוח לרכבי שטח היא יקרה יותר, יחד עם זאת לא יעלה המחיר של הלנד קרוזר על מחירו של ביטוח רכב שטח מחברה מתחרה. 

הדגם הספורטיבי של טויוטה הוא -  טויוטה יאריס, מכונית בעלת עיצוב צעיר ודינמי, הכוללת 6 הילוכים, היא חסכונית בדלק ומחיר הביטוח שלה לרוב נמוך משל מתחריה באותה קבוצה.

דגם נוסף המככב בכבישי ארצנו הוא ה – ראב 4,  זהו רכב שטח עירוני, בעל תצרוכת דלק נמוכה, יכולת תמרון מושלמת ומחיר הביטוח אף במקרה זה אינו עולה על מחירי המתחרים.

לסיכום: אם חשבתם לרכוש רכב טויוטה אך חששתם כי מחירי הביטוח יהיו יקרים יותר, בגלל איכותו של הרכב, אז אנו יכולים להבטיח לכם שברוב המקרים מחירי הביטוח של דגמי הטויוטה השונים לרוב שומרים על רמת מחירים זהה למתחריהם ולעיתים אף נמוכים מהם. בכל אופן תמיד מומלץ לעשות השוואת מחירים בין סוכנויות הביטוח.

 

הכשרה ביטוח מספקת קשת רחבה ומגוונת של פתרונות ביטוח בתחום האלמנטרי (ביטוחי רכב, ביטוחי דירה, ביטוחי עסק ועוד), חיים, חסכון (best invest) ובריאות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב