דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך להרוויח כסף באינטרנט במהרה 

מאת    [ 13/03/2011 ]

מילים במאמר: 478   [ נצפה 1971 פעמים ]

איך להרוויח כסף באינטרנט במהרה אחת השאלות הנשאלות ביותר היא, איך להרוויח כסף באינטרנט... הבעיה הגדולה היא, שישנם פשוט אין סוף אפשרויות בחוץ והזמן שנשקיע רק כדי להבין מה אומרת כל הזדמנות, יכול להגיע לאין סוף.

השאלה שאתם צריכים לשאול את עצמכם היא, כמה זמן אני מוכן להקדיש ביום לעבודה באינטרנט וכמובן כמה כסף התחלתי, כי זה צריך להיות לכם ברור מאד שעסק דורש השקעה בהתחלה שלו. אם אתם לא ממש רציניים לגבי לעשות כסף באינטרנט, אז אל תתחילו אם זה אפילו ותחסכו לעצמכם זמן יקר. אני אומר את זה מכיוון שישנם הרבה מאד אנשים שחושבים שאפשר לעשות כסף קל באינטרנט ושלא מעורבת פה עבודה קשה שדורשת מחשבה.

כדי לעשות כסף באינטרנט אתם צריכים לבנות לכם סדר יום ברור, שבו אתם משלבים גם עבודה פרקטית של כתיבה וגם צבירת ידע, מכיוון שהאינטרנט מתעדכן כמעט כל שבוע בדברים חדשים ומכיוון שכדי להוביל בתחום הנישה שבחרנו, אנחנו חייבים לדעת מי המתחרים שלנו ומה אנחנו יכולים לעשות כדי לעקוף אותם בצורה שאנחנו ניגשים ללקוח דרך האתר או במה שאנחנו מציעים.

אני רואה זאת כך, יותר מ90% מהאנשים שרוצים לדעת איך להרוויח כסף דרך האינטרנט לא מצליחים, ובדיוק בגלל שתי סיבות: 1. הם לא מוכנים להשקיע כסף וזמן. 2. אין להם סדר יום ברור ופרודוקטיבי. אני יכול להגיד לכם כאן ועכשיו, שאם לא תעמדו בקריטריונים הללו, אתם פשוט לא תצליחו- חד משמעי. תהיו מספיק הוגנים עם עצמכם ותשאלו את השאלות הנכונות לפני שאתם משקיעים זמן או כסף באינטרנט, כדי לחסוך לעצמכם הרבה מאד עוגמת נפש.

זה יכול להישמע טיפה מצחיק, אבל אל תתחילו עם האינטרנט אם אתם לא נהנים ממנו. זאת אומרת, אתם צריכים להינות מהעבודה שלכם כדי שתוכלו לדחוף את עצמכם לעבוד וכמובן גם להרוויח. כשאנחנו נהנים מהעבודה שלנו, אנחנו מושכים אלינו שפע ואנרגיה שמכניסה לנו מוטיבציה מאד חזקה. אני באופן אישי נהנה מאד בעודה מהאינטרנט, ועצם זה שאני כותב עכשיו את הפוסט הזה, אני עושה את זה בכייף. אני לא מאמין שעד צריך לסבול מעבודתו, אלא בדיוק ההפך, הרי כמה זמן אנחנו עובדים במשך החיים שלנו? המון, יש כאלו שיגידו - יותר מידי.

תשאלו את עצמכם את השאלה הפשוטה הזאת, האם אתם נהנים לקופ בבוקר כי אתם יודעים שאתם הולכים לעשות משהו שאתם אוהבים? אם עניתם "לא" סביר מאד להניח שאתם רוצים לשנות, אתם פשוט מפחדים מהשינוי ומגבילים את עצמכם בצורה שלא מאפשרת לכם לזוז כדי שלא תיפלו חס וחלילה - לו אשליה שאתם צריכים לשלוט בה ולעשות הכל כדי שבסופו של דבר תקומו כמו שאתם באמת רוצים - עם חיוך ( :

לסיכום, העצה הטובה ביותר שאני יכול לתת לכם זה, להשקיע זמן במחקר של עצמכם ובמחקר של האינטרנט. המחקר של עצמכם אמור לענות על השאלות של , מה אתה אוהב, מה הם התחביבים שלך, כמה ידע יש לך על התחביבים הללו? אחרי שענית על השאלות האלו, אתה יכול לעבור למחקר של האינטרנט ולראות איזו עבודה הוא יכול להציע לך, לפי תחומי העניין והידע שציינת במחקר שלך. אלו הן הדרכים הטובות ביותר בדרכך ליעד הנחשף של איך להרוויח כסף באינטרנט.

שרון כהן- יזם ומשווק אינטרנטי עם נסיון של שנים בתחום בארץ ובעולם, עובד מהבית במשרה מלאה. אתם מוזמנים לבקר באתר שלו שמלמד כיצד להרוויח כסף דרך האינטרנט. בפנים תוכלו לקבל קורס מקצועי שמלמד איך לעשות כסף מתוכניות שותפים בחינם: www.Kesef-il.org




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב