דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האם כל אחד יכול להרוויח כסף באינטרנט 

מאת    [ 13/03/2011 ]

מילים במאמר: 419   [ נצפה 1882 פעמים ]

האם כל אחד יכול להרוויח כסף באינטרנט: זו שאלה שהרבה מאד אנשים רוצים לדעת את התשובה שלה...

אני מאמין שהתשובה האמיתית והכנה ביותר היא שכן, בהחלט. חשוב אבל לציין שכדי לעבוד מהבית במשרה מלאה, צריך להתחיל מעבודה חלקית ולא לעזוב את העבודה הנוכחית שלכם עכשיו כשאתם עדיין לא יודעים מול מה אתם עומדים ואיך עושים את הדברים. ישנם הרבה מאד דרכים להרוויח כסף באינטרנט וכולם דורשים הבנה עמוקה של חומר וכמובן השקעה של יישום החומר בשטח. אם ניקח למשל "שיווק באינטרנט", ניתן לראות המון אנשים שממש לא יודעים מה הם עושים ברשת. יצא לכם כבר לראות מודעה של: "כנסו לכאן ותקנו את המדריך הטוב ביותר..." אם לא אז חסכתם לעצמכם עוד מטרד, זה מאד מעצבן, במיוחד ברשתות החברתיות.

דבר נוסף שחשוב לי לציין, זה שרוב האנשים ממש אבל ממש לא אוהבים שמוכרים להם, תנסו לחשוב על עצמכם. לעומת זאת, אנשים אוהבים מאד מאד לקנות כשהם בוחרים מה הם רוצים, האינטרנט הוא כמו קטלוג אחד ענק בשבילם. אני אומר לכם את זה כדי שתבינו מה באמת מושך אדם לרכוש באינטרנט, רוב הזמן הוא יקנה לאחר שקיבל המלצה או לאחר שקיבל אינפורמציה יעילה בתחום ההתעניינות שלו, אם בכוונה לפעולת קנייה.

נחזור לנושא של להרוויח כסף באינטרנט, רובנו צריכים מסגרת כל שהיא ולכן כשאנחנו בוחרים לעבוד מהבית אנחנו צריכים להבין שלא יהיה אף אחד שיגיד לנו מתי לקום, מה לעשות ואיך לקבוע את סדר היום שלנו ולכן נהיה חייבים לקחת את עצמיינו בידיים ופשוט ללמוד איך לנהל את הזמן שלנו כמו שצריך. כמו שאתם זוכרים, בפוסט האחרון דיברתי על מינוף, שם הסברתי לכם שהזמן שלנו שווה הרבה יותר ממה שנדמה לנו, הוא אחד הדברים היקרים שביותר שלנו ואנחנו צריכים לנצל אותו כמו שצריך.

להרוויח כסף מהבית זו משימה שדורשת למידה, התנסות וחשוב מאד להבין שהיא גם דורשת סבלנות. היופי הגדול בלהרוויח כסף מהבית, זה שיש לך פשוט שלווה מכיוון שאתה שולט בהכל, בכסף, בזמן ובהשקעה וזהו דבר פשוט נפלא. יש לי שאלה בשבילכם, כמה אתם מוכנים להקריב כדי שתוכלו לשלוט בכל הדברים שדיברתי עליהם? אם תחליטו שאתם מספק חזקים להתמודד עם ההתחלה הקשה, מצפה לכם דרך מדהימה, אני יכול להגיד לכם את זה מניסיון.

תאמינו שתמיד ניתן לשנות את חייכם, לא משנה באיזה גיל אתם או כמה עברתם בחיים, אם אתם מאיזור סוציו-אקונומי נמוך או שעברה עליכם ילדות קשה. אתם יכולים לעשות שינוי ואין אף אחד שיכול לעצור אתכם אם אתם מחליטים באופן מלא לעשות אותו.

קחו לכם כמה זמן של מחקר ותראו מה יש לאינטרנט להציע לכם, בכל הנוגע ל-להרוויח כסף באינטרנט, אני מבטיח לכם שיצוצו כל מיני דברים שאתם לא מכירים או בטח לא בצורה שחשבתם- בהצלחה!

שרון כהן- יזם ומשווק אינטרנטי עם נסיון של שנים בתחום בארץ ובעולם, עובד מהבית במשרה מלאה. אתם מוזמנים לבקר באתר שלו שמלמד כיצד להרוויח כסף דרך האינטרנט. בפנים תוכלו לקבל קורס מקצועי שמלמד איך לעשות כסף מתוכניות שותפים בחינם: www.Kesef-il.org




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב