דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


להרוויח כסף באינטרנט זה הרעיון ולא להפסיד 

מאת    [ 13/03/2011 ]

מילים במאמר: 539   [ נצפה 1977 פעמים ]

להרוויח כסף באינטרנט זה הרעיון ולא להפסיד זאת המטרה הגדולה, להרוויח כסף באינטרנט וכמובן לא להפסיד...

הרבה פעמים כשמסתכלים על הדרך שאנשי העסקים הגדולים בעולם עובדים איתה, רואים שהדפוס חוזר על עצמו. בד"כ לפני כל השקעה או הוצאה כספית הם יחקרו, המחקר הזה מוביל אותם לצפייה עתידית של האם העסקה היא רווחית לטווח הארוך או לא. אותם אנשי עסקים המובילים יכולים כבר "להריח" אם לעסקה הזאת יש פוטנציאל עתידי, גם אם הדברים נראים לכאורה "מושלמים" להשלים את העסקה במקום.

מה שאנחנו יכולים ללמוד מזה, זה שלפני כל הוצאה כספית גדולה אנחנו צריכים באמת להבין את השוק הכללי וכמובן להבין את הכלים שמאפשרים לנו לתת צפי עתידי על העסקה ולראות שהיא במאת משתלמת. השאלה היא, מה רוב האנשים עושים ברגע שהם רוצים להשקיע כסף? בד"כ הם יפנו ליועץ השקעות וממש לא יעסיקו את עצמם בדברים שהם לא מבינים בהם. חשוב לי מאד לציין שהדרך הזאת מקטינה באחוזים לא נורמאלים את הפוטנציאל האמיתי שלכם להרוויח כסף, מכיוון שכשהדברים שאתם משקיעים בהם נובעים מתוך הבנה של ידע פיננסי, אתם נמצאים בשליטה אמיתית. תחשבו על זה, אם אותם יועצים פיננסים היו יודעים להשקיע כל כך טוב, מדוע הם אינם עשירים? התשובה היא , מכיוון שהם לא רואים את הדברים מתוך מקום של מינוף, שזהו הדבר שדיברנו עליו בפוסט הקודם.

המשקיעים החכמים, או אותם משקיעים שיודעים איך לעשות כסף ושולטים בו. רובנו מפחדים מכסף, זאת פשוט עובדה, אחרת לא היינו רואים את כל אותם המיליונרים שזוכים בלוטו מאבדים את כספם לאחר כמה שנים. היופי הוא שכדי למנף את עצמנו אנחנו לא צריכים כל כך הרבה כסף, אנחנו יכולים להרוויח כסף מהבית היום באמצעות האינטרנט מבלי להשקיע יותר מידי. כשמדברים על "להרוויח כסף באינטרנט", בד"כ מדברים על גרושים קטנים כשמסתכלים על כלל המרוויחים, לעומת זאת ישנו אחוז קטן שעושה הרבה מאד כסף! ההבדל ביין שתי הקבוצות הוא , שקבוצה אחת חסרת ידע ופועלת על אוטומט (מילוי סקרים, לחיצה על פרסומות וכו'...) וקבוצה אחרת פועלת מתוך מקום של ידע (אתר אישי, הרחבת תנועת מבקרים, קונברציה של לקוחות..).

אתם בוודאי תשאלו "איך לעשות כסף מהאינטרנט בפועל"... אז התשובה שלי אליכם היא, תתחילו ללמוד ותיישמו כמה שיותר את מה שאתם לומדים. אל תתנו לעצמכם ללכת אחורה או לעצור מכיוון שאתם לא מרוויחים בהתחלה, זה הרבה יותר עדיף מללחוץ על פרסומות תאמינו לי (מנסיון...). היופי הוא, לראות שעשיתם את השקל הראשון כשהלכתם מתוך ידע והבנה ולא מתוך בורות שבמקרה הצלחתם להרוויח. בתחילת דרכי בכיוון של להרוויח כסף באינטרנט, התחלתי עם סקירה כוללת של כל מה שקיים בתחום הזה, אתם בטח מבינים שאף פעם לא הגעתי לקצה הסקירה, מכיוון שזה פשוט בלתי אפשרי, יש אין סוף דרכים לעשות כסף באינטרנט ורק חלק קטן מאד יעיל באמת- תזכרו את זה!

אין פה טריקים ואין קוסמים, כ אדם שהצליח באינטרנט הוא אדם שהשקיע זמן כסף ומאמץ כדי להגיע לאן שהוא הגיע ולכן ממומלץ לצאת כמה שיותר מהר מהמחשבה של "אני לא יכול", "לו היה כסף כשהוא הצליח.." וכו'.

ברגע שאתם לוקחים החלטה לשנות את המציאות שלכם אתם משנים משהו בחייכם, כמובן במידה ואכן שיניתם משהו ולא רק דיברתם על השינוי כמו רוב האנשים שם בחוץ. אם אתם מוכנים להיות שונים ולצאת מהאיזור הבטוח שלכם, אתם תראו הרבה דברים שלא ראיתם קודם.

אסכם ואגיד שכל אחד יכול, השאלה היא כמה אתם מוכנים להקריב מהזמן והכסף שלכם. אם אתם באמת רוצים ליצור שינוי, אתם תהיה חייבים "להשקיע כסף כדי "להרוויח כסף".

שרון כהן- יזם ומשווק אינטרנטי עם נסיון של שנים בתחום בארץ ובעולם, עובד מהבית במשרה מלאה. אתם מוזמנים לבקר באתר שלו שמלמד כיצד להרוויח כסף דרך האינטרנט. בפנים תוכלו לקבל קורס מקצועי שמלמד איך לעשות כסף מתוכניות שותפים בחינם: www.Kesef-il.org




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב