דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


להרוויח כסף באינטרנט ולשנות דרך מחשבה 

מאת    [ 13/03/2011 ]

מילים במאמר: 586   [ נצפה 1719 פעמים ]

להרוויח כסף באינטרנט מבלי לבזבז זמן רוב האנשים לא מבינים מושג חשוב ביותר שנקרא "מינוף", תדעו, כדי להרוויח כסף באינטרנט אנחנו צריכים ללמוד מזה "מינוף".

עכשיו השאלה גדולה נכנסת... מה זה מינוף? מינוף זהו כלי שמאפשר לך לחסוך בזמן ואם זאת להשיג תוצאה מקסימאלית.

אנסה להסביר זאת יותר בבירור ע"י סיפור: בשנת 1900 חיו שני אחים תאומים בעיירה קטנה באזור מקסיקו, שני האחים היו דומים מאד בתווי הפנים שלהם, אך מבנה גופם היה שונה לחלוטין.

האחד היה בנוי שריר ומוצק ואילו השני היה רזה וצנום. בדיוק באותה תקופה היה מחסור גדול של מים בכפר וראש הכפר הזקן הבין שדבר חייב לקרות כדי לשנות את המצב. הלך ראש הכפר לשני הבחורים הצעירים

והציע להם עבודה בלקחת דליים ריקים ולמלא אותם בנהר שנמצא על ראש ההר, על כל דלי שיביאו בחזרה אל הכפר יקבלו מטבע זהב אחת. האחים היו מאושרים והתחילו בעבודה, כל אחד בדרכו לנהר חשב על מה

שיוכל להגשים בחייו בעזרת הכסף שירוויח. לאחר תקופה דיי ארוכה של עבודה חשב האח שרירי, "כיצד אוכל להגדיל את כספי" ולאחר מחשבה קצרה הבין שאם יגדיל את קוטר הדליים יוכל להביא יותר מים, פירושו שיקבל יותר כסף , היה מרצה והתחיל במלאכה. במקביל, האח הצנום חש שמפרקיו סובלים ומועקה גדולה מאד רובצת עליו. הוא הרגיש שלא יוכל להמשיך בצורה הזאת עוד זמן רב והמשמעות שלא יוכל להרוויח כסף הפחידה אותו.

ישב וחשב ולבסוף הגיע למסקנה שיוכל לבנות תעלה שתוביל את הנהר מההר אל הכפר. האח השמח הלך לאחיו וסיפר לו את הרעיון, הוא הסביר לו שכשהם יסיימו לבנות את התעלה, יוכלו להרוויח כסף מבלי לעבוד יותר.

לאחר שהאח השרירי שמע את דבריו של אחיו הצנום, התחיל לצחוק ופשוט המשיך בעבודתו. לאחר שהתאכזב מתגובת אחיו , התחיל האח הצנום את הבנייה של התעלה מההר ובמקביל כדי שיוכל לעדין לכלכל את עצמו

המשיך לסחוב דליים. במשך תקופה ארוכה עבד האח הצנום על התעלה כששאר חברי הכפר צוחקים עליו ומזלזלים בו, אך הוא היה נחוש בדעתו וכל יום שעבר חש שמתקרב יותר להגשמת מטרתו.

יום אחד בחזרתו של האח השרירי עם הדליים המלאים מן ההר, איבד שליטה ונקע את רגלו, האח היה מתוסכל מאד ולא בגלל הפציעה אלא בגלל שהבין שכרגע הוא לא יוכל לעבוד עוד עד שיכלים.

במקביל, האח הצנום סיים את עבודתו על התעלה והיא התחילה להזרים מים לכיוון הכפר , המונה שהתקין התחיל לזוז וכסף החל לזרום לכיסו במהירות .

האח הצנום כבר לא היה צריך לעבוד יותר, מכיוון שהכסף עבד בשבילו.

הסיפור הקצר הזה , הוא דוגמא מצוינת למינוף מכיוון שהאח הצנום הבין שהוא לא יהיה מסוגל לסחוב את הדליים כל ימי חייו ולכן מינף את העבודה שלו בכך שיצר את התעלה שתעבוד בשבילו.

כעת אתם מבינים את העוצמה הגדולה שקיימת במינוף? לעומת זאת האח השרירי פעל אחרת, במקום למנף את עבודתו, הוא הגדיל את הדליים שלו, מה שהגדיל גם את העומס של העבודה עליו.

זהו סיפור שמתחבר מאד למציאות, תחשבו על זה , כשאנחנו מגיעים לשלב שאין לנו מספיק הכנסה מה אנחנו עושים בד"כ? אנחנו מוסיפים לעצמנו שעות עבודה או הולכים ללמוד ולהוציא תואר שני במקצוע שלנו.

יותר מזה, כל דבר שאנחנו עושים מונע מהמחשבה של אם אנחנו נוסיף עוד עבודה אז יהיה לנו יותר כסף, יותר מעמד וכו'.. אבל אנחנו צריכים להבין חד וחלק שכל עשירי העולם ממש לא פועלים בצורה הזאת ולמעשה הם לא מרימים אצבע (פיסית) כדי להרוויח את הסכומים הגדולים שהם מרוויחים.

כדי שנוכל לעבוד יותר קשה במקצוע שדורש יותר מאיתנו. מזה אפשר להבין שאנחנו לא ממנפים את עצמנו בחיים שלנו כמעט בכלל.

אסגור בשאלה קטנה אליכם, האם אתם רוצים לדעת איך לעשות כסף? אם עניתם כן, אז התשובה שלי אליכם היא "מצוין! אז תתחילו למנף את עצמכם"...

"להרוויח כסף זו אומנות ולא עבודה קשה"

שרון כהן- יזם ומשווק אינטרנטי עם נסיון של שנים בתחום בארץ ובעולם, עובד מהבית במשרה מלאה. אתם מוזמנים לבקר באתר שלו שמלמד כיצד להרוויח כסף דרך האינטרנט. בפנים תוכלו לקבל קורס מקצועי שמלמד איך לעשות כסף מתוכניות שותפים בחינם: www.Kesef-il.org




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב