דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסרת שיער בלייזר לקראת הקיץ - הכינו גופכם לקיץ 

מאת    [ 12/03/2011 ]

מילים במאמר: 382   [ נצפה 3222 פעמים ]

הסרת שיער בלייזר נפוצה מאוד בשנים האחרונות אצל גברים ונשים כאחד. כולנו חפצים בגוף חלק ויפה שנוכל להשוויץ בו בגאווה ברגע שיגיע הקיץ והמעילים ייכנסו בחזרה לארון יחד עם החולצות והמכנסיים הארוכים של החורף. אנחנו יודעים שבארץ שלנו אין ממש ארבע עונות אלא יותר משהו כמו קיץ ועוד שלוש עונות שלא בדיוק ברור מהן... עכשיו אנחנו בסופה של העונה שמזכירה חורף, ומה שברור זה שעוד לפני שנספיק למצמץ כבר יהיה כאן הקיץ במלוא הדרו.

התקופה של עכשיו, שבה עדיין קר ואנחנו הולכים עם בגדים ארוכים, ואין שמש שקופחת על ראשינו, היא התקופה הטובה ביותר להכין את גופנו לקיץ, ובין היתר לחשוב על הסרת שיער בלייזר. הפעולה של הסרת שיער בלייזר היא פעולה שבה קרן לייזר אשר יוצאת מן המכשיר שורפת את זקיק השערה ובכך למעשה מחלישה אותו ומונעת צמיחה של השערה.

שלושה דברים שקשורים לקיץ, או להיעדרו, גורמים לתקופה של עכשיו להיות תקופה אופטימאלית להסרת שיער בלייזר:

1. שיזוף וכהות העור: מה שגורם לזקיק השערה להינזק ולעור לא הוא המלנין – החומר של הצבע (צבען). בדרך כלל השערה כהה יותר מן העור ולכן קרן הלייזר פוגעת בזקיק ולא בעור (לכן לבעלי עור כהה מאוד או לבעלי שיער בהיר מאוד הסרת שיער בלייזר פחות מומלצת ואפילו יכולה להיות מסוכנת אם היא נעשית בידיים לא מיומנות ומקצועיות). בקיץ, מטבע הדברים, העור שלנו שזוף וכהה יותר. זה מגביר את הסיכוי לכוויות עקב הטיפול להסרת שיער בלייזר ומקטין את האפקטיביות שלו.

2. זמן: אנחנו רוצים להספיק להיות חלקים לפני הקיץ כדי שנוכל לפתוח את עונת הרחצה כמו שצריך. הסרת שיער בלייזר אורכת בין 5-12 טיפולים ויש להמתין בין הטיפולים זמן כלשהו. לכן כדאי להתחיל עם הסרת השיער הרבה זמן לפני התקופה שבה נרצה להיות חלקים.

3. קרינה: אחרי הסרת שיער בלייזר ישנה תקופה של כמה שבועות בהם לא מומלץ להיחשף לקרינה ולשמש חזקה. לכן מומלץ ביותר לבצע ולסיים את טיפולי הסרת השיער בלייזר לפני שהקיץ הגדול מתחיל, כדי לתת לגוף ולעור הזדמנות להתאושש לפני שהוו נחשף לקרינה רבה.

כמובן שיש לבדוק את המכון בו אנחנו עומדים לבצע הסרת שיער בלייזר, לא להתבייש לשאול שאלות, לבדוק לעומק לגבי הניסיון, המקצועיות, האמינות – לנסות לדבר עם כמה שיותר אנשים (שאתם מכירים) שעברו את אותו טיפול במכון. בהצלחה!

איי ווב - שירותי אינטרנט
אודות כותב המאמר: מה אנחנו עושים בשביל העסק שלך ב-eyeweb?  אנו עוסקים ב-בניית אתרים לעסקים, קידום אתרים, פרסום באינטרנט ושיווק באינטרנט. בונים אתרים פשוטים שגוגל אוהב! נותנים לך שרותי אינטרנט המתאימים בדיוק לעסק שלך. משלבים לך בניית אתר, קידום אתר שיווק האתר ופרסום על ידי רשת האתרים שלנו. כשאתה בונה אתר אצלנו, תוכל להתחיל בקטן ולגדול עם הזמן ועם העסק שלך.  אצלנו תוכל לקבל את כל שרותי הבניה, השיווק והקידום של העסק שלך תחת קורת גג אחת. אתר אינטרנט: www.eyeweb.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב