דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לימוד אנגלית 

מאת    [ 11/03/2011 ]

מילים במאמר: 412   [ נצפה 3506 פעמים ]

לימוד אנגלית טומן בחובו לימוד אוצר מילים ודקדוק וכמו גם לימוד של אנגלית מדוברת. אחד הנושאים החשובים ביותר כאשר מדברים על לימוד אנגלית הם לימוד הקריאה הנכונה. יש לזכור שמערכת הצלילים של השפה האנגלית מבחינה פונולוגית שונה בבסיסה מהעברית, וכן, באנגלית, שלא כמו בעברית ישנם רצפים של 2 אותיות שמבטאים צליל מסוים. בעברית, לעומת זאת, כל אות מבטאת צליל מסוים, ואין צמדי אותיות שמבטאים צליל אחר. בנוסף לכך, באנגלית, ישנם אותיות זהות שמבטאים אותם שונה במילים מסוימות וכן אותיות שותקות ברצפים מסיימים , שוב דבר שלא קיים בעברית ולכן, באנגלית, מלמדים לא רק את האותיות, אלא גם את הצלילים שמפיקים צמדי האותיות. בנוסף לכך, סדר המילים במשפט באנגלית שונה מסדר המילים במשפט בעברית. מכיוון שבאנגלית כל התיאורים מופיעים לפני שם העצם אותו הם מתארים ובעברית הם מופיעים אחרי שם העצם אותו הם מתארים. השוני המהותי בין העברית לאנגלית נובע בין היתר מהעובדה שאנגלית שייכת למשפחת השפות הגרמניות וכך גם מבנה השפה הגרמנית בין היתר, ואילו העברית שייכת למשפחת השפות השמיות וביניהם גם הערבית, ולכם גם המבנה של השפה הערבית קרוב לעברית. כדי להצליח באנגלית כדאי לעמוד על ההבדלים בין השפות כבר בשלבים המוקדמים של לימוד אנגלית.

לימוד אנגלית , באופן כללי הוא בעל משמעות וחשיבות מאוד גדולה מכיוון שהאנגלית היא שפה בינלאומית שמדוברת בכל העולם, ולכן תצטרכו להשתמש באנגלית כאשר תיסעו לחו"ל ותרצו לתקשר עם המקומיים. בנוסף לכך, אנגלית היא מקצוע חובה בבית הספר וחובה להבחן בו בבחינות הבגרות ולא בכדי , האנגלית נדרשת גם באוניברסיטאות ובמכללות מכיוון שרוב המאמרים האקדמיים שנכתבו ונכתבים גם היום כתובים באנגלית וברמה גבוהה מאוד, וכדי להצליח בלימודים הגבוהים (מתואר ראשון ומעלה) בפרט, ובעולם האקדמיה בכלל, יש צורך הולך וגובר של לימוד אנגלית גם האוניברסיטאות עצמם מודעות לכך, ולכן הן באוניברסיטאות והן במכללות ישנם קורסים באנגלית לרמות שונות כדי להגיע לרמת פטור באנגלית. רמת הפטור באנגלית מזכירה רמה של דוברי אנגלית וישנם מקצועות לימוד מסוימים שדורשים רמת פטור באנגלית על מנת שיוכלו להתמודד עם חומר הלימוד האקדמי.

כמובן שהנושא של לימוד אנגלית חשובה גם מאוד בלימודים בבית הספר התיכון מכיוון שתעודת בגרות טובה בממוצע טוב מהווה את שער הכניסה לאוניברסיטה ולכן, הרבה סטודנטים לוקחים שיעורים פרטיים באנגלית על מנת להקל על עצמם בתרגום מאמרים לפני מבחן, או כדי לעבור את רמת הפטור באוניברסיטה. ולכן, לסיכום, גם תלמידי התיכון וגם הסטודנטים באוניברסיטה בנוסף למבוגרים החפצים במסגרת של לימוד אנגלית מדוברת למטרת נסיעה לחו"ל בין אם זו שהות קצרה או הגירה לחו"ל ובדרך כלל במקרים אלו מדובר על שהות ארוכה יותר בחו"ל, אפשר לומר שכמעט לכולם הנושא של לימוד אנגלית עומד בראש הפרק.

כותבת המאמר היא יעל זנו מורה לשעורים פרטיים וקבוצתיים. לשיעורים פרטיים באנגלית




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב