דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אתר יעיל = אתר פעיל 

מאת    [ 11/03/2011 ]

מילים במאמר: 408   [ נצפה 2692 פעמים ]

חשיבותו של אתר יפה, אסתטי וקל לניווט אינו מוטל בספק. מקצועיותך ניכרת בין היתר במראה שלך. אך אם ברצונך להפוך את האתר שלך לאתר שמנועי החיפוש כדוגמת Google, Yahoo ו MSN, מאתרים בקלות באמצעות מילות המפתח הנכונות, שזרועות בטבעיות נינוחה בטקסט שממלא את האתר, כדאי להקפיד על מספר עקרונות מפתח לאופטימיזציה עבור מנועי החיפוש. בשפת האינטרנט המקצועית מכנים זאת SEO  - Search Engine Optimization, הלכה למעשה נתרגם זאת כדרך היעילה ביותר לקידום האתר שלך במנועי החיפוש המקוונים באמצעות טקסט מוכוון מטרה. המשמעות? האתר המקצועי שלך ילך ויתקדם לנוכחות מרשימה בין עשרת תוצאות החיפוש הראשונות למילת המפתח אותה חיפשת, זאת אומרת יותר חשיפה ובאופן טבעי יותר מכירות.

להלן 4 עקרונות שכדאי מאוד להכיר לקראת מלאכת קידום האתר שלך.

1) התפיסה מאחורי SEO: כתיבה בשיטת SEO תשמור על האתר שלך בראש רשימת החיפוש במילות המפתח הרלוונטיות. עובדה: רק חצי מהגולשים מביטים על הקישורים הממומנים, ורק חמישית מאלה אכן מקליקים על הקישור. לעומת זאת, 4 מבין 5 גולשים לוחצים על "תוצאות החיפוש הטבעיות", זאת אומרת אלה שהופיעו בעמוד החיפוש הראשון ללא מימון. זאת אומרת שכתיבה בשיטת SEO הנעשית נכון, תמנף משמעותית את האתר שלך במנועי החיפוש העיקריים.

2) ערוך מחקר על מתחריך: היכנס לאתרים שלהם, לחץ על הקישורים שלהם, תראה מה הם כותבים ומה לא, למד את הטעויות שלהם ואת ההצלחות שלהם, למד את השוק שאתה רוצה להתקדם בו והיעזר בידע שצברת על מנת לשפר את האתר שלך ובתוכו את מילות החיפוש הרלוונטיות.

3) צור לינקים אל אתרים בעלי עולם תוכן דומה ומהם: לינקים היוצאים מהאתר שלך ומפנים אליו, הם דרך חשובה לקדם את האתר שלך. אחד הדברים החשובים ביותר שעליך לעשות היא לנסות וליצור לינקים בינך ובין "השכונה העסקית" שלך. יש מספר דרכים לעשות זאת, אך המומלצת שביניהן היא פשוט ליצור קשר באמצעות המייל או הטלפון עם אותם בעלי אתרים ולהציע להם זאת. הרווח יהיה של שניכם, גם אם תצליח להשיג היענות חיובית אחת ביום, עדיין תרוויח כשלוש מאות לינקים שיובילו לאתר שלך לאורך השנה כולה, וזה המון. מערכת יחסי הציבור המקוונת הזו תפתח עבורך צעד חשוב בדרך להצלחת האתר.

4) התייעץ עם מומחה HTML: מי שלא יודע ש HTML היא שפת האינטרנט, יודע זאת עכשיו, ומי שלא נועץ עם מומחה HTML בנוגע לאתר שלו ובנוגע למבנה האתר, כדאי מאוד שיעשה זאת. אם יש לך גישה ידידותית יותר לטכנולוגיה המקוונת ישנם כלים רבים שיכולים לעזור לך לאבחן בעיות באתר, למשל חפש באנגלית Free website design tools, ונסה לאתר אתרים, אפליקציות ובעלי מקצוע שיבחנו עבורך את האתר וידווחו על תקלות אם ישנן.

"כותב טוב", הוא סטודיו קופירייטינג ותיק כל כך שטקסטים שלו נמצאו במערות בית גוברין מהתקופה שקדמה להמצאת הטקסט. חוץ מספרי ביוגרפיה ומקצוע, צוות "כותב טוב" מייצר טקסטים למגזר העסקי, הפרטי, בני מיעוטים ובני תערובת. האמת שזה לא משנה, כולנו בני אדם וכולנו (לפחות חלקנו) קוראים וכותבים טוב. "כותב טוב" -  קופיריטינג, עריכת תוכן וסופרי צללים. www.kotevtov.com  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב