דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קופון או לא להיות 

מאת    [ 10/03/2011 ]

מילים במאמר: 431   [ נצפה 2782 פעמים ]

יותר ויותר רשתות ועסקים גדולים ומכובדים נכנסים לתחום הדילים היומיים.

כמו כן יותר ויותר מגה אתרים נכנסים לתחום של מכירת הדילים היומיים !

מצד שני עדיין ישנם הרבה בתי עסק שלא שמעו על דיל יומי או על אתרי מכירה קבוצתית.

ומצד שלישי יש את העסקים שלא "מורידים את רמתם" לדילים מסוג של מכירת קופון או דיל יומי.

 

האם יש לחברה גדולה שהיא סוג של מעצמה יתרון בתחום הדיל היומי ?

התשובה היא באופן חד משמעי "אולי כן ואולי לא" (:

למה אולי כן ?

מהסיבות הברורות ... 

יש לחברות הללו רשימת דיוור מוצפת.

יש להם גב כלכלי עמיד ויציב שעומד לצידן.

יש להם את הניסיון ואת הכוח הנדרש בתחום התחרותי הזה.

מצד שני...

אין להם את הטאצ' האישי והירידה לפרט שיש לאתרים הקטנים יותר בין אם מול בעלי העסקים ובין אם מול הלקוחות.

אין להם את הייחוד והנישה אותה אתר קטן וחביב יכול לתפוס. למשל אתר שהוא לאוכלוסיה דתית בלבד...

אין להם את העדינות והסבלנות שיש לאתרים הקטנים.

אתר גדול שבו רוצים לפרסם הוא אתר בירוקרטי שמצריך הרשמה מוקדמת והמתנה מאוחרת - כלומר אתה מחכה חודש לפגישה, אחרי הפגישה מחכה עוד חודש להחלטה , לאחר ההחלטה אתה מחכה עוד חודש במקרה הטוב (לרוב הרבה מעל ...) עד שהעיסקה שלך מפורסמת באתר.

מצד שני - כשהיא כבר מפורסמת קרוב לוודאי שאתה תמכור ותמכור הרבה.

אולם אתה תהיה בראש חוצות למשך שלושה ימים לכל היותר ולאחר מכן תעלם מעין הלקוחות הפוטנציאלים לתקופה של עד חצי שנה - כיוון שאתרים גדולים נוטים להחתים לקוחות על איסור פרסום באתרים אחרים.

לעומת זאת על פרסום באתרים צנועים יותר הפגישה תיקבע מהר, הדיל יאושר מהר יותר, ויפורסם דיל יומי תוך זמן קצר מאוד - אמנם תמכור פחות (אולי) אבל לפחות לא תצטרך להיות בעונש לתקופה של חצי שנה על שקיבלת פרסום באתר גדול.

יעבור חודש ותוכל לפרסם באתר נוסף ושוב לדאוד לכמות עבודה יפה מאוד שלא תשאיר לך רגע פנוי מצד אחד ומצד שני היא תמיד תשאיר אותך בתודעה של הלקוח הפוטנציאלי כיוון שכל חודש אתה תוכל לפרסם את עצמך באתר פעם נוספת.

כל בעל עסק והשיקול שלו כמובן (:

 

האם לחברות קטנות אין סיכוי לשרוד לכשיגיע הרגע ולאוכלוסיה לא יהיה כוח לדפדף בין מאות אתרי דיל יומי או מאות אתרי אגריגטורים ?

התשובה היא חד וחלק לא נכון ! 

לחברה קטנה (או קטנה מספיק בשביל לא להיות טייקון) יש סיכוי מעולה להתבלט ולהבריק עם רעיון מספיק חזק. 

עם גישה חיובית ללקוחות ולבתי העסק. 

דווקא החום והיחס האישי יכול להביא לחברה צנועה יחסית הרבה יותר לקוחות נאמנים ועסקים מרוצים.

כך או כך הפרסום בשיטת הדיל היומי הוא פרסום מנצח שמוכיח את עצמו באופן מיידי !

שיהיה לכולנו בהצלחה

שרון זילברצויג




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב