דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חדר שינה מודרני 

מאת    [ 10/03/2011 ]

מילים במאמר: 554   [ נצפה 5320 פעמים ]

חדר השינה נחשב למקום היחיד אליו אפשר לברוח משאר העולם. לכן חשוב מאוד לתכנן ולרהט אותו עם הרבה חשיבה. תוכנית הריהוט צריכה להתבסס על התקציב העומד לרשותכם ועל הסגנון שלכם. אם אתם מחפשים מראה נקי, יעיל ועכשווי, חדר שינה מודרני הוא הבחירה המושלמת. חדר שינה מודרני מתבסס על עקרונות של מינימאליזם ופשטות.

ניתן לתכנן חדר שינה מודרני בחלל גדול וגם בחלל מצומצם. העקרונות המנחים בעת העיצוב אינם משתנים.  

מה כוללים חדרי שינה מודרניים?

צבעים

מראה מודרני בחדר שינה מתבסס על צבעים כמו אפור, בז' ולבן. צבעים אדומים עשירים או ירוקים מגניבים אינם רלוונטיים. אם תרצו להוסיף גוונים נוספים לחדר תוכלו לעשות זאת באמצעות אביזרים כמו כריות. במידה והחלל העומד לרשותכם מצומצם, צבעים בהירים הם בחירה נכונה. חדר בהיר מרגיש פתוח, גדול ומואר יותר. חדרים כהים נוטים להיראות קטנים ואפלוליים.

מיטות

אחד המרכיבים העיקריים בחדר שינה מודרני הוא המיטה. מראה הקפלים, שמיכות רכות, כיסויי מיטה פרחוניים אינו הכיוון. מיטה קלאסית לחדרי שינה מודרניים היא מיטה לבנה או שחורה לחלוטין (אפילו עם אלמנטים של עור), או מיטת פלטפורמה על בסיס עץ טיק. בשילוב עם תאורה מודרנית, המיטה תיתן צביון עכשווי ומתוחכם לחדר השינה שלכם.


ארון בגדים, שידה ושולחן

בתכנון חדר שינה מודרני, חשוב לכלול סוגים שונים של צורות גיאומטריות כדי לתת לו מראה מלא יותר. הריהוט בחדר, כולל את ארון הבגדים, שולחן או שידת איפור וכל פריט אחר ישמשו ליצירת המראה המודרני. שידה מעוגלת או ארון עם זוויות מיוחדות, מדפים מאורגנים בצורה לא סימטרית יתנו מראה ייחודי ומודרני. שימו לב שעדיין צריך לשמור את גבולות הצבעים. ריהוט מודרני יכול להיות עשוי מחומרים כמו מתכת (שנותנים הרגשה עתידנית יותר) או מעץ טיק.

אביזרים

ריהוט עכשווי ומודרני אינו כולל אביזרים רבים מדי מעצם הגדרתו כמינימליסטי. אך עדיין חשוב להוסיף פריטים שיתנו תחושה של שלמות וחללים מנוצלים. כריות עם מרקמים, צורות או גדלים שונים, תמונה (לא יותר משתיים) או גוף תאורה מעניין יוסיפו לחדר סטייל. שימו לב שלא להפריז בקישוטים, שימרו על עיצוב פשוט.

המפתח ליצירת חדר שינה מודרני הוא לחשוב "אלגנטי". עליכם להימנע מיצירת עומס, רצוי לבחור פריטי ריהוט שימושיים בלבד ולא לאפשר כניסת רהיטים שרק יעלו אבק ויתפסו מרחב. בגלל הצבעים הבהירים, התחכום, הצורות הגיאומטריות או כיסוי המיטה הבוהק בלובנו  אנשים רבים נרתעים מחדרי שינה מודרניים. הם מרגישים ששילוב הפריטים הללו נותן תוצאה קרה ומכאנית. אמנם עיצוב מודרני לא מקנה את אותה החמימות שתמצאו בריהוט בסגנון כפרי אנגלי או ריהוט ויקטוריאני עתיק אך בעיצוב ותכנון נכון, התוצאה היא נוחה, חמה ומזמינה.

אמנם תמיד צריך להקפיד על ניקיון וסדר בחדר השינה שלנו אך בחדר המעוצב בסגנון מודרני יש צורך בהקפדה יתרה (ויש לקחת זאת בחשבון בעת בחירת הסגנון). מספיק שהמיטה אינה מסודרת או שיש מספר בגדים או נעליים זרוקים על הרצפה וכבר איבדתם את כל המראה שניסיתם להדגיש. הסגנון המודרני מתאים למי שיכול ומעוניין לקום בבוקר ומיד לסדר את המיטה אחריו.   

גוד נייט




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב