דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טרנד הריצוף החדש פרקט במבוק 

מאת    [ 10/03/2011 ]

מילים במאמר: 304   [ נצפה 3908 פעמים ]

כולנו מכירים את הבמבוק המצוי, אך האם אתם באמת מכירים את כל האפשרויות הרבות הגלומות בחומר הגלם המופלא הזה? בקלות רבה תוכלו להיווכח כי הרצפות היפות ביותר בעולם נמצאות בבתים בהם מותקנות רצפות עץ, שכן רק הטבע יוכל ליצור יופי שכזה. הטרנד האחרון שאנחנו רואים בשנים האחרונות בריצוף הפרקט הוא לא אחר מאשר הריצוף בבמבוק שנעשה פופולרי ביותר עקב תכונותיו הייחודיות: חומר חזק ועמיד, יפה במיוחד, וידידותי לסביבה.

יתרונות השימוש בבמבוק

כאשר אנו רוצים לבחון את היתרונות הרבים שיש בשימוש בחומר האורגני "במבוק", עלינו לבחון זאת ברמה הכוללת. אנשים רבים מחשיבים את היופי הטבעי במכלול היתרונות לשימוש דווקא בחומרים אלו, ובכך מאמינים שתגדל התרומה להגנת הסביבה ושמירה על המשאבים הטבעיים של כדור הארץ. ריצוף טבעי בחומר הבמבוק הולם לחלוטין את התדמית המתאימה עבור מוצרים ירוקים וידידותיים לסביבה. מדובר בצמח שקצב גדילתו הוא מהמהירים בעולם, קצב התחדשותו מהיר ביותר, ויש האומרים כי בתנאים אופטימליים הוא גדל בכעשרה סנטימטרים ביום. מדובר בקצב מהיר במיוחד שייחודי לצמח זה בלבד. לכן, ככל שהשימוש במוצרי צמח הבמבוק יגדל, כך גם יינצלו עצים רבים מסכנת הכחדה וכריתה.

הריצוף הטבעי מבמבוק נעשה מהגבעולים של צמח הבמבוק. שלא כדוגמת פרקטים אחרים אשר עשויים מעצים, פרקט הבמבוק עשוי למעשה מגבעול עשב חזק באופן מיוחד. הגבעולים נקטפים בתקופת זמן קבועה של כשלוש עד שש שנים מיום הנטיעה. מאחר וצמיחת הבמבוק כאמור לעיל היא מהירה מאוד, יש התחדשות תמידית ביערות הבמבוק השונים, ואין חשש שהם יגמרו או יכחדו מהעולם.

תהליך העיבוד של החומר

תהליך העיבוד של הבמבוק אינו מסובך, אך דורש מקצועיות והכרת חומר הגלם בצורה מדוייקת: מיד לאחר שגבעולי הבמבוק נקטפים, הם עוברים לעיבוד בתהליכים מיוחדים לטובת יצירת לוחות ריצוף. קיימים מספר סוגים שונים של עיבודי הבמבוק, בהם הופכים את הבמבוק הטבעי ומייצרים ממנו לוחות לריצוף פרקט. ישנם כמה סוגי תהליכי עיבוד ומספר אפשרויות התקנה. לדוגמא: רצפת הבמבוק המוצק נוצרת על ידי הנחת לוחות הבמבוק אחד ליד השני ובאמצעות לחץ גבוה מדביקים אותם ביחד. 

במבוק טבעי הוא מוצר יפה וחזק במיוחד. בעידן המודרני בו אנו עושים את כל המאמצים להיות ידידותיים לסביבה, לאקלים ולכדור הארץ, הבמבוק הופך מיד להיות הבחירה המושלמת לעיצוב הגינה. הבמבוק תורם לעיצוב הגינה הן מבחינת תוספת עיצובית, והן מבחינה פונקציונאלית בה הוא משמש למגוון רב של שימושים.

outside  – חברה לתכנון, עיצוב והקמת גינות, פועלת בישראל למעלה מעשרים שנים במגזר העסקי והפרטי.  חברת אאוטסייד מקפידה על קו עיצובי ייחודי היוצר הרמוניה בין הבית לגן.  החברה עוסקת בהקמת הגינות מהשלב הראשוני של הכנת הקרקע, ועד למסירת הגינה המושלמת ללקוח.  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב