לידים חמים באמצעות גוגל
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

לידים חמים באמצעות גוגל 

מאת    [ 10/03/2011 ]
מילים במאמר: 509   [ נצפה 2229 פעמים ]

 
 

 

פרסום בגוגל ,כיצד עובד וכיצד להביא לידים חמים

פרסום בגוגל מבוסס מנועי חיפוש מתמקד בעיקר בקמפיין PPC. גוגל כיום הינו מנוע החיפוש שמשמש כמונופול בעולם ומפעיל מערכת מודעות טקסט אדוורדס בעברית או Goole adwords באנגלית ובאמצעות המנוע העוצמתי אפשרי ורצוי לייצר לידים חמים.

 מודעת הטקסט מופיעה במיקום  1-4  בראש העמוד מצד ימין מעל התוצאות של החיפוש טבעי.

עלות קמפיין נקבעת לפי מספר ההקלקות על המודעה שלך ולא לפי מספר הפעמים שאותה פרסומת נחשפת במנועי החיפוש. כבעל אתר תשלם עבור כל גולש שהגיע אל האתר שלך והקליק על המודעה ולא בגין הלידים עצמם.

לגוגל מערכת מתקדמת המתאימה את מיקום המודעה בעמוד לפי מספר פרמטרים הכוללים איכות המודעה, תקציב מקסימאלי לקליק לפי מה שקבעת, גודל התקציב היומי, ביצועי המודעה בהתאם ליחס ההמרה, איכותו של הדף הרלוונטי באתר שלך.

מיקום המודעה הינו חשוב מאד, ככל שהמודעה תופיע גבוה יותר בעמוד תקבל יותר הקלקות ויש סיכוי טוב לקבל לידים איכותיים.

מודעות איכותיות במיוחד יופיעו בראש עמוד התוצאות.

גוגל אדס מאפשר לך לקבוע את הפרמטרים הבאים:

מחיר מקסימאלי לכל  קליק

תשלום מרבי ביום

מהם מילות מפתח

קהל יעד

את תוכן המודעה

שעות הפעילות ועוד...

נוחות התפעול במערכת מאפשרת לכל בעל אתר להפעיל קמפיין פרסום בגוגל תוך מספר דקות ובקלות רבה וכבר בהתחלת הקמפיין לקבל לידים לעסק.

בתחום של קידום אתרים בגוגל לטובת ליידם איכותיים ישנה אי וודאות, במשך הזמן גיליתי שאין שחור או ולבן,.

קידום אורגני של אתר אינטרנט זה הרבה יותר מבניית רשת קישורים של כתבות מחוץ לאתר או צפיפות מילות מפתח בתוך האתר.

הפרמטר הכי חשוב מבחנתי הוא.... שהאתר יהיה טוב עבור הגולש, האם המידע הקיים תורם לגולש ?

 על הגולש שהוא בעצם לקוח פונטצאלי למצוא את המידע למילות מפתח אותם מחפש וכך בעצם נוצר ליד חם

אני אנסה להמחיש לכם את עניין המידע , גולש המחפש את המילה קידום אורגני מגיע לבלוג שלי הנמצא במקום החמישי בגוגל עקב כך שהבלוג נותן אינפורמציה חיונית בנוגע לתהליך נכון לקידום אורגני, התוכן איכותי ולכן גוגל נתן לפוסטים עדיפות!


ההמלצה שלי לכתוב תכנים עבור הגולש ולא עבור הרובוט של גוגל, תנו לגולש להבין שאתם באמת מומחים.

טוב אז איך אנחנו עושים זאת?

בהנחה שיש באתר תכנים איכותיים ומקצועיים בהם אתם תורמים לגולש מהניסיון והמומחיות שלכם בתחום אז היתרון עובר לצד שלנו.

אני ממליץ מאוד לתת דוגמאות מהעולם שלכם ולשתף את הידע שצברתם עם הגולשים, הסיכון קיים  שחלק מהגולשים ילמדו את מה שרשמתם ויעשו את הפרויקט לבד אך את רוב הגולשים המידע ירשים עד כדי כך שיחליטו לפנות אליכם, וזה בעצם כל המטרה של קידום אתרים.

מומלץ לחלק את האתר לקטגוריות ותחומי עיסוק, תנו לקטגוריות שלכם שם שקשור בצורה חד ערכית לצילות מפתח החשובות,  שהגולש יבין את המשמעות!

כל התחום של לדחוף המון תוכן לא רלוונטי הינו בעיני בתופעת הספאם!!!  באלגורתמים החדש של גוגל ישנם אומרים שמטרתו להלחם באתרי הספאם.  ברגע שהגולש משתכנע שאתה מומחה סביר להניח שגם גוגל ישתכנע שאתה טוב מספיק על מנת להופיע בעמוד הראשון, הרצון של גוגל הוא להציג לגולשים את המידע הרלוונטי והאתרים האיכותיים ביותר עבור מילת החיפוש ולכן עלינו לשכנע את הגולש שאנחנו סופר מומחים ,חשוב לתת לגולש את את מירב התשובות שהוא מחפש.

 

 

 

 

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב